Rowenta Compact Power Cyclonic Stofzuiger zonder zak RO3761 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Cyclonic Stofzuiger zonder zak RO3761 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Christina 23-11-2019

Compact, met goede zuigkracht.

Ik was op zoek naar een stofzuiger met goede zuigkracht en makkelijk te legen bak.
Gevonden dus! Thuis meteen getest en werkt fantastish, zeker met de hondenharen die ik in huis heb. In verhouding met mijn vorige stofzuiger, maakt hij zeer weinig geluid.
Kortom ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• compact
  • flinke zuigkracht
  • Makkenlijk te legen en schoon te maken

VON 27-10-2019

Deze kleine lichtgewicht stofzuiger heeft mij verrast en zuigt erg goed op gladde vloeren. Bij de tapijten zuigt hij te hard en de zuigkracht kun je niet aanpassen. Er zitten veel accesoires bij. Die kun je niet in de stofzuiger opslaan, dus liggen nu allemaal nog in de doos. De stofzuiger maakt enorm veel lawaai. De stang en het snoer zijn wat kort en hadden langer mogen zijn.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Stang en snoer te kort

Loezelleke 23-10-2019

Compacte krachtpatser

Om met de deur in huis te vallen: als je deze stofzuiger overweegt is het zeker een deelnemer! Hij is klein, compact, licht, gebruiksvriendelijk, stil (verbaasde mij hoe stil hij echt was), heeft serieuze zuigkracht en de accessoires werken naar behoren. Voor deze prijs en de resultaten die er uit deze stofzuiger komen is het zeker een aanrader.
Er zijn wat nadelen die in mijn ogen bij de prijs horen, zo had ik een nog langer snoer fijn gevonden, is er niks om de accessoires op te bergen en beschadigt het plastic snel. Beschadigen gaat alleen om uiterlijk overigens, er is nog niks echt kapot gegaan, maar een kras staat er snel op.
De extra huisdierenmond is voor mij wel een plus, ik heb een kat en een hond en deze mond maakt het stofzuigen van plekken waar dierenhaar ligt een stuk makkelijker. Zitten ook geen rare elektrische onderdelen in dus het werkt gewoon en lijkt tot nu toe een duurzame keuze. Let wel, van de stilte van deze stofzuiger is weinig over als je de huisdierenmond aan het werk zet, dan komt er een flinke lading lawaai af, maar die is het waard in mijn ogen.

Ik zal eerlijk zijn, ik mocht deze stofzuiger testen, wat fijn was aangezien ik serieus op de markt was voor een nieuwe. Ik heb via via meerdere stofzuigers getest, waaronder stofzuigers van 500+ euro met serieuze merknamen en gadgets die je leven makkelijker moeten maken. Denk aan lampjes, gemotoriseerde monden, steelstofzuigers, ingebouwde accessoires, allerlei filters en ga zo maar door. Tot nu toe stonden de luxemobielen bovenaan, maar (tot ook mijn grote verbazing) deze stofzuiger gaat een blijver worden in dit huishouden.

Pluspunten

• Stil
  • Licht
  • Compact
  • Werkt naar behoren
  • Wendbaar

Minpunten

• Snoer had langer gemogen
  • Plastic beschadigt snel

marjanne 23-10-2019

goede zuigkracht

erg goede zuigkracht,de opvangbak is makkelijk te legen en te reinigen.
snoer is aan de korte kant en de steel ook.
veel hulpstukken ,de turboborstel vind ik ideaal met hondenharen,nadeel is dat je de hulpstukken niet in of op de stofzuiger kunt opbergen.
maar voor prijs/kwaliteit zeer goede stofzuiger

Pluspunten

• zuigkracht
  • turboborstel
  • veel hulpstukken

Minpunten

• kort snoer

Ryogi 20-10-2019

Fijne stofzuiger

Fijne lichte stofzuiger, de stofzuiger is wendbaar en heeft een lange snoer dus makkelijk in gebruik.
Er zitten veel hulpstukken bij alleen jammer dat je deze apart moet opbergen

Pluspunten

• Snoer lengte
  • Hulpstukken

Minpunten

• Korte stang