Philips XC8049 zwart - Reviews

• Test panel 8,7 mei 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips XC8049 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

VanHout 21-01-2023

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Fijne steelstofzuiger! Je pakt hem gemakkelijk en accu gaat lang genoeg mee. Voor complete stofzuigbeurt wordt hij op den duur wel iets zwaar!

F d H 14-01-2023

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Handig in gebruik. Zeker voor 70+ daar deze gemakkelijk is te verplaatsen. Ook een goed zicht op vuil(stof) door de led verlichting in de zuigmond. Geen enkel negatief punt te noemen.

Munik 13-01-2023

Heel goeie en handzame stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Stofzuiger is heel licht en handzaam in gebruik en zuigt erg goed. Erg handig is de verlichting die het stof op de grond oplicht. Capaciteit van de batterij is ruim voldoende om het hele huis te stofzuigen. Opvangbak en filter schoonmaken is eenvoudig en snel.

Anoniemxxxx 13-01-2023

Altijd snel bij de hand

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Wat is het fijn om een snoerloze stofzuiger te hebben. We kunnen alleen beneden zuigen (met maximale zuigkracht), dan is de batterij leeg. De zuigkracht is niet heel hoog, in de hoekjes laat de stofzuiger stukjes liggen. De lampjes zijn ideaal zodat je goed kunt zien waar er stof ligt. Het geluid is erg hard. Het opzetstukje is erg handig om de trap en de auto mee te zuigen. Het borsteltje in de zuigmond draait rond en zit na elke zuigbeurt volgedraaid met haar. Al met al is het snoerloze ideaal en je pakt veel sneller even de stofzuiger.

Eric2023 06-01-2023

Bevalt perfect

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Hiervoor had ik altijd een Dyson maar het onderhoud van de Dyson is veel lastiger. De Philips is beter doordacht en het onderhoud is eenvoudig!.

Jochem23 30-12-2022

Mijn ervaring met de 8000 Series XC8045 Snoerloze

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Na verschillende steelstofzuigers geprobeerd re hebben, valt deze op door eezeer goed zuigvermogen en een relatief lange tijd dat je kan zuigen. Ook kan je een tijdje zuigen voor dat je het opvangbakje moet legen. Voor mij is dit een prima stofzuiger

Stofzuigernijmegen 29-12-2022

Ik doe niets liever meer dan stofzuigen

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Deze stofzuiger is fantastisch. Handzaam, krachtig en flexibel. Kom overal onder door de flexibiliteit. De lichten in de stofzuiger zijn ook fantastisch. Zo zie je precies waar nog stof ligt. Stofzuigen doe ik nu dagelijks, fantastisch. Enige nadeel is dat het opladen wat lang duurt. Verder alleen maar lof!

Vesperstraat 28-12-2022

Prettig stof zuigen

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Eenvoudig op te laden zodra de stofzuiger wordt opgehangen. Verlichting van de vloer is ideaal.
Het zuiden verloopt prima. Licht te sturen .

Aertske 27-12-2022

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Super handig en zeker met de verlichting vooraan ! Je ziet veel meer liggen op de vloer . Batterij gaat echt lang mee !

Amberrr 21-12-2022

Zuigt goed maar een drama om schoon te maken

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Na elke zuigbeurt moet de kop haarvrij gemaakt worden maar dit gaat totaal niet makkelijk dat is vervelend.
Ook maakt hij niet altijd contact met de oplader.

38412 04-12-2022

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Perfect toestel. Ne borstel is gemakkelijk, maar dit machine is nog beter. En met lichtjes zie alles beter.

Bansje 26-11-2022

veelzijdig te gebruiken

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Deze stofzuiger gekozen omdat die niet te zwaar is, niet te veel herrie maakt.
Zuigt goed en de verlichting is handig.

Sloebs 20-11-2022

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Goede krachtige motor waardoor alles probleemloos opgezogen word en met 2 poezen is het toch een dagelijkse must om rond te gaan . Lichten in de voet onderaan zijn super handig . Onderhoud toestel is minimum dus top spul .

Jake212 18-11-2022

Super verlichting en uitstekende zuigkracht

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Wij hebben een gietvloer en parketvloer en de 8000 zuigt alles met gemak op. De 3 ledlampen zorgen ervoor dat ik zelf zonder kamerverlichting alle kruimels en stof met gemak kan vinden en opzuigen

GP013 10-11-2022

Positief verast. Niet meer anders.

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

We zijn wel echt tevreden over deze steelstofzuiger op accu. Eigenlijk veel prettiger dan het klassieke model met snoer. Makkelijk even snel een stukje stofzuigen of de gehele woonkamer is veel sneller. Geen probleem of gedoe met de trap bijvoorbeeld, ook zeer makkelijk. Accu is voldoende voor het hele huis in 1x, hopelijk blijft de accu zo goed na jaren.

Enige nadeel is dat er mondstukken ontbreken om de auto lekker vlot te zuigen. Maar dat is ook makkelijk zonder de haspel. Prijs is ook hoog.

gsvleeuwen 05-11-2022

Alles wat ik verwacht van een snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Fijne krachtige stofzuiger die precies doet wat ik er van verwacht. De verlichting helpt om het stof overal weg te zuigen.

Teleurgestelde gebruikste 24-10-2022

Stofzuiger niet de kwaliteit zoals gehoopt.

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Stofzuiger een jaar geleden gekocht. Helaas voldoet hij niet naar verwachting.
Niet goed is de zuigkracht om bijv. alle losse kruimels op te zuigen. (pvc vloer)
Meer lawaai dan zuigkracht.
Steeds na iedere beurt zuigmond uitelkaar halen en schoonmaken ivm losse haren...die blijven anders vast zitten.
Kans op afbreken plastic piefje. (is een andere gebruiker overkomen)
De randen bij de plinten in de kamers worden niet schoon. Zelfs niet met het borstel onderdeel wat vast zit aan de slang en speciaal voor de randen bestemd is.
Tapijt stofzuigen gaat ook niet naar wens. Je hoort dat er teveel moeite voor moet gebeuren.
1. voordeel is lampjes op voorkant zuigmond.(maar zie je helaas ook wat allemaal blijft liggen, toch niet echt fijn dus )
2. snoerloos is handig
Ben normaliter een echte Philips fan. In mijn ogen staat Philips voor kwaliteit. Echter in dit geval totaal niet.
Stofzuiger is behoorlijk aan de prijs en voldoet totaal niet aan de verwachting.
Had graag mijn geld terug gekregen en deze stofzuiger inleveren maar weet dat ik dan eerder aan de bel had moeten trekken.
Hoopte steeds dat het beter zou gaan...
Leermoment.

Groetjes van een zeer teleurgestelde gebruikster.

Maximus18 11-10-2022

Goed product

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Ik ben erg blij met dit product. Jaren lang een snoerloze stofzuiger gehad van een bekend innovatief merk, maar altijd problemen en een accu die snel leeg was. Deze Philips is anders. Accu gaat niet snel leeg en ik kan rustig 200 m2 doen zonder problemen en dan houd ik nog accu over. Geweldig. Zeker omdat ik het over de turbo optie heb. De drie standen zijn erg fijn. De verlichting over de vloer is geweldig. Je ziet stof erg goed.

Linkje 05-10-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Ik ben zéér tevreden over deze stofzuiger. Zuigt alles probleemloos op. Ik zou hem echt niet meer kunnen missen.

Little69 28-09-2022

Snoerloze stofzuiger 8000 serie

Geschreven voor: Philips XC8049 zwart

Een hele fijne stofzuiger, doet wat hij moet doen en is makkelijk in gebruik, ik heb nog geen negatieve punten gevonden.