De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS61113 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marsha 07-09-2022

Snel en makkelijk

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk op te bergen (hangt in de trapkast) laadt snel op. Snell en makkelijk te gebruiken. Compact en niet te zwaar. Ook is de filter makkelijk schoon te maken. Hulpstukken die erbij zitten zijn ook fijn, kom je in alle hoekjes. De steel kun je aan de houder bevestigen samen met de hulpstukken.

Oplaadbare stofzuiger 09-01-2022

Superhandig!

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is bovenverwachting handig in gebruik en zorgt in een handomdraai voor een schoon huis. Positief onderscheidend tov vergelijkbare producten van andere merken zijn de losse onderdelen. Je kunt hiermee eenvoudig de trap, bank en/of stoelen en zelfs het interieur van jouw auto meenemen in jouw schoonmaakronde. Ook het legen van het reservoir is zo gepiept.

Peter Zuid 04-01-2022

praktische lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze praktische lichtgewicht stofzuiger is erg prettig in gebruik en breed inzetbaar voor huis en auto. Zuigkracht in turbostand is prima, zonder de turbostand is de zuigkracht te ligt. Ook erg fijn als kruimeldief te gebruiken.

Tonv 30-11-2021

Kan het iedereen aanraden

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik en goede zuigkracht zelfs zonder turbo stand

Jack 05-08-2021

De perfecte steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al na het eerste gebruik fan van deze mooie gebruiksvriendelijke stofzuiger. Zuigkracht prima welke door middel van een turbo knop nog extra kan worden versterkt. Het geluid van de stofzuiger, zonder turbo, is aangenaam. Het opladen gaat snel. Reinigen gaat uitstekend. De tijd circa 30 min. is voldoende mijn appartement te stofzuigen. De bijgeleverde kleine slang met zuigmond werkt goed op plaatsen waar de steel niet bijkomt. Mijn huis is weer stofvrij dankzij deze topper.

Pieter C 10-02-2021

Bosch oplaadstofzuiger BCX61113

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger. zeker 20 minuten met de acu je huis stofzuigen.

Gereedschaps accu 22-01-2021

Beoordeling BCS61113

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze steelstofzuiger is een prima apparaat wat doet wat het doen moet. De hulpstukken zijn ook heel handig. Ik heb echter één probleem en dat is dat de accu's van mijn Bosch gereedschappen niet passen, in tegenstelling tot wat wordt beweerd. Bij nadere informatie bij Bosch bleek dat alleen de nieuwe generatie accu's op de stofzuiger passen maar dat wordt nergens gezegd of geschreven. Ik kan dus alleen met de meegeleverde accu zuigen en dat is niet waarop ik had gerekend.

SRam 31-12-2020

Tevreden met mijn nieuwe snoerloze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een handig apparaat was mijn eerste gedachte bij het gebruik ervan. Zeer wendbaar R licht, je pakt het iedere keer met gemak om schoon te maken. Zuigkracht is prima en het apparaat doet wat het moet doen. Een mooi design en uiterlijk, hangt mooi aan de muur. Enige minpunt is dat de accutijd in turbo stand best kort is.

Melanie 29-12-2020

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen, en zuigt ook echt krachtig.

Q100 21-12-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opladen in de houder, geen snoer meer en dus ook niet meer stopcontacten vrijmaken. Lekker handzaamen licht.
En het mooiste is dat hij voortreffelijk zuigt. Eén keer over een stuk vloerkleed is genoeg. De accu die meegeleverd wordt is groot genoeg.

Q100 21-12-2020

Prima stofzuiger

W. Schouten 21-12-2020

Deze stofzuiger werkt Fantastisch

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger werkt fantastisch. Genoeg opzet stukken. En met de turbo stand zuigt je heel gemakkelijk honden en katten haren op va bijvoorbeeld kleden of dekens.
Het is ideaal om geen snoer achter je aan te hebben. Ook makkelijk om de trap mee te stofzuigen. Enige minpuntje is de accuduur. Met normaal gebruik kan je een half uur stofzuigen. Wij hebben dus ook gekozen om er een 2e accu bij te kopen. Zo zit je nooit zonder.

oplaadbare stofzuiger BCS 10-12-2020

Prima product

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een handzame stofzuiger/kruimeldief. Licht in gebruik en gemakkelijk op te bergen.

Pallandt 01-09-2020

December gekocht en constant haperen word gerepare

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Slecht dat die het niet doet heb hem weggebracht hoop dat die snel gemaakt wordt

yvonne 15-08-2020

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat, even door het huis zuigen zo gefikst. Het enigste nadeel vind ik dat ik iedere keer de borstel schoon moet maken na gebruik maar dat ik ook zo gepiept, let wel ik heb 3 katten en die zijn nu in de rui. Top apparaat.

Anoniem 18-06-2020

Bosch oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met de stofzuiger doet het goed zeker in turbo stand en ligt lekker in de hand en gebruik... alleen zou de zuigkracht van de normale stand iets sterker mogen zijn.

Renaat 19-12-2019

Geweldige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS61113 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ligt heerlijk licht in de hand, gaat overal gemakkelijk omheen. Accu uitwisselbaar en bruikbaar op o.a. accu gereedschappen van bosch. Ik kan de hele beneden verdieping op turbo stand en die stand is echt krachtig stofzuigen en ik heb geen kleine beneden verdieping. Ideaal om ook de auto's mee te stofzuigen. Filter snel en gemakkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem iedere dag, ben er heel blij mee.