Philips XC8147 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips XC8147 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tillema 21-07-2020

Krachtige steelstofzuiger met een dweilfunctie

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Een krachtige steelstofzuiger met een makkelijk in te stellen normale- en turbostand. De dweilfunctie werkt zoals je ervan verwacht en het bijvullen en doseren van vocht gaat simpel en werkt goed. Met de 360 graden LED mondstuk is deze tevens er flexibel in gebruik.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dweilfunctie
  • Gebruikersgemak

Allesineen 13-07-2020

Goede allround stofzuiger met dweilfunctie

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Deze stofzuiger is heel handig. Hij is draadloos maar functioneert als een echte stofzuiger. Is kruimeldief en stofzuiger in één en heeft bovendien een dweilfunctie. Hij is wel wat zwaar in de hand. Bij het dweilen komt hij niet in de hoekjes. Ik ben zeer tevreden over het gebruik. Opladen gaat makkelijk en snel. Je kan er daarna lang gebruik van maken. Kortom, heel tevreden

Pluspunten

• Alles ineen
  • Dweilen en stofzuigen tegelijkertijd
  • Snoerloos
  • Makkelijk wendbaar

Minpunten

• Dweilen lukt niet in de hoekjes
  • Stofzuiger is wat zwaar

Dunja 08-07-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Fijn dat het snoerloos is, door de led-verlichting kun je erg goed zien hoe smerig de vloer is, en waar je vooral goed moet zuigen.
Opladen gaat makkelijk, legen van het bakje ook.
Als kruimeldief vind ik hem minder handig.
De dweil functie voegt niet zo heel veel toe.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Led verlichting

Minpunten

• Zwaar
  • Maakt flink geluid

Debbie123 05-07-2020

Een echte aanwinst voor in je huishouden

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

De stofzuiger met dweilsysteem ziet er prachtig uit qua design en is makkelijk in gebruik. Wat een uitvinding het stofzuigen en dweilen in één beweging. Het is makkelijk om over te schakelen tussen deze twee functies. Dit maakt het schoonmaken een stuk makkelijker en plezieriger. Met het 360° LED-mondstuk kom je zelfs in de moeilijkste hoekjes door de goede wendbaarheid van het mondstuk. Ook de LED verlichting in het mondstuk is handig, je ziet namelijk het stof goed liggen wat voornamelijk 's avonds fijn is als je wilt gaan stofzuigen. De zuigkracht van de stofzuiger heeft mij aangenaam verrast. Het is fijn dat je de zuigkracht zelf kunt instellen. Voor tapijt, matjes en de bank is de turbo stand erg prettig om al het vuil, stof en haren op te zuigen. De stofzuiger is makkelijk los te koppelen om vervolgens bijvoorbeeld als kruimeldief te gebruiken om kruimels van de tafel of het aanrecht op te zuigen.

Kortom, deze snoerloze steelstofzuiger met dweilsysteem is een echte aanwinst voor in je huishouden, die het schoonmaken een stuk makkelijker en plezieriger. Door de goede wendbaarheid en de sterke zuigkracht, is je hele woning in een handomdraai weer helemaal schoon.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige LED verlichting in mondstuk

Minpunten

• Regelmatig schoonmaken mondstuk

Inge 04-07-2020

Ideale tijdsbespaarder

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Heel wendbare stofzuiger. De verlichting zorgt dat je het vuil op donkere plekken duidelijk kan zien. Ook onder het bed geen probleem. De combinatie van stofzuigen en dweilen in een is ideaal en bespaart veel tijd. Zelfs de kinderen pakken hem vrijwillig

Pluspunten

• Wendbaar
  • 2 in 1
  • Verlichting
  • Draadloos

Lotte 02-07-2020
  • Product gekregen

krachtig en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Stofzuigen en dweilen is in 1 moeite gedaan. Vooral heel handig voor de bovenverdieping met laminaat. Omdat de stofzuiger plat over de vloer kan lukt het makkelijk om onder de bank of kast te stofzuigen. De kop met de roterende borstel zuigt goed haren op. Vaak is de turbo stand niet eens nodig, op de laagste stand heeft de stofzuiger al genoeg zuigkracht. De lampjes zorgen ervoor dat je goed ziet waar er stof ligt, echt super handig. De kruimelzuiger met turbokop is fijn voor op de bank of even over de zitting van de auto. Omdat er geen snoer aanzit pak je stofzuiger sneller en ben je zo klaar.

Pluspunten

• lampjes in roterende borstelkop
  • krachtig
  • wendbaar

Minpunten

• redelijk zwaar
  • dweilen geeft soms strepen

Arianne77 02-07-2020

Dweilen en stofzuigen in eén keer!

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Iedereen met een druk huishouden en/of huisdieren kan ik deze stofzuiger aanbevelen. Je stofzuigt en tegelijkertijd heb je gedweild. Heerlijk schoon en fris binnen enkele minuten. De stofzuiger is ook snel gepakt, geen vervelend snoer. De zuigkracht is optimaal en voor de trap en bank klik je snel de kruimelzuiger los.

Pluspunten

• Snelheid
  • Zuigkracht
  • Gemak

Minpunten

• Zwaar

Bietje 01-07-2020

Handig en fijn apparaat

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Het is een zeer fijn en handig apparaat voor een druk huishouden. Door dit apparaat te gebruiken bespaar ik tijd omdat ik nu zuig en dweil in één beweging. De lampjes zorgen ervoor dat ik goed kan zien waar nog eventueel stof ligt. De zuigkracht is ook zeer goed, ben erg te spreken over dit product!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • lampjes
  • Wendbaar

MeertjeO 01-07-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Direct zuigen en dweilen tegelijk is ideaal voor een snelle opfrisbeurt van de vloer. Nu bespaar je tijd en tevens is het een zeer handzaam apparaat! Niet zwaar in gebruik en zeer wendbaar waardoor je makkelijk op plekken komt waar een gewone stofzuiger minder snel komt.
De led-lampjes hadden jaren eerder al ingebouwd moeten zijn, hierdoor zie je direct waar nog iets ligt of waar je gebleven bent!

Pluspunten

• Led-lampjes
  • Zuigkracht
  • Dweilfunctie

devosi 01-07-2020

Top stofzuiger, makkelijk in gebruik, handige accessoires

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

De stofzuiger is ideaal wanneer je weinig tijd hebt, of gewoon geen zin hebt om te stofzuigen maar dit toch echt weer eens moet doen. De zuigkracht is erg goed en neemt elk wolkje stof, elk dierenhaartje en ander los vuil zonder problemen mee. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat je de stofzuiger niet tussentijds neer kan zetten, maar je deze neer moet leggen gezien hier geen standaardje op geïntegreerd zit. Dit nadeel is echter snel vergeten wanneer je alle voordelen bekijkt. Deze stofzuiger is een top vervanging van de stofzuigers met snoer. De stof en dweilfuntie werkt prettig samen en halveert met gemak de tijd dat je bezig bent met schoonmaken van de vloer. De bijgeleverde turbo borstel is erg fijn voor het schoonmaken van meubilair. Met 1 volle accu is heel mijn huis schoon. Ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede accuduur
  • Handige accessoires
  • Goede zuigkracht
  • Dweilfunctie halveert de schoonmaak-tijd

Minpunten

• Geen geïntegreerd standaardje

Siem 30-06-2020

Ideale snoerloze stofzuiger met dweilfunctie

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Met een drukhuishouden met kleine kinderen, kun je blijven stofzuigen. Deze snoerloze stofzuiger zorgt er voor dat je hem er makkelijk bij pakt. Hij heeft voldoende power waardoor je in 5 minuten alle kruimels etc rondom de tafel makkelijk opzuigt. De dweilfunctie zorgt er voor dat je in dezelfde tijd ook de vlekken wegveegt.
Er zit een krachtige motor in, waardoor de zuigkracht goed is. Maar is toch nog wendbaar.

Pluspunten

• Dweilfunctie
  • Snoerloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Aanschafwaarde

MichaeldB 30-06-2020

Leuke stofzuiger

Geschreven voor: Philips XC8147 wit

Ik vind deze stofzuiger, tot nu toe, top. Het gemak waarvoor je hem allemaal kan gebruiken. De 360 graden voet met LED lampjes zodat je kan zien of je alles hebt opgezogen. De kracht van de stofzuiger. Wij hebben een PVC vloer en door omstandigheden hebben wij de plintjes nog niet geplakt. In deze kieren ligt ook stof. En als je dan over die kieren heen zuigt is ook al het stof met de 360 LED voet verdwenen. Ook de dweilvoet met zuigmond vind ik top. Ik vind het alleen jammer dat de accu zo snel leeg is.

Pluspunten

• 360 graden LED voet

Minpunten

• de accu die erg snel leeg is.