De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGLS4HYG2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Larissa 20-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

De stofzuiger is super stil en rijd erg gemakkelijk over de vloer. Hij is ook nog een licht wat ook helpt met bv de trap stofzuigen. Vind het een fijn idee dat dit model een extra filter heeft tegen stof en kleine deeltjes.

Nel112 20-09-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Best tevreden over deze stofzuiger. Lekker stil.zuigt goed. Alleen mis ik een klein borsteltje wat wel op mijn vorige stofzuiger zat. Dit gebruikte ik veel. En nog een minpunt...... wat zijn de stofzuigerzakken duur!!

Pluspunten

• Lekker stil
  • Zuigt goed

Minpunten

• Klein borsteltje
  • Zakken heel duur

S 16-09-2020

Super wendbare en fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Deze stofzuiger werkt super fijn, doordat deze naar alle kanten ontzettend wendbaar is. De zuigkracht is instelbaar, zodat je voor alle oppervlaktes de juiste zuigkracht hebt. Er zitten veel hulpstukken bij, vooral het matrasmondje en de lange opzet steel vond ik erg fijn om te gebruiken bij het stofzuigen van het matras en onder het bed tussen de lattenbodem door. Voor mijn gladde vloeren gebruik ik zelf de parketborstel omdat ik de standaardborstel iets te stug vind in gebruik. Door het lange snoer kan ik de benedenverdieping in 1 keer stofzuigen.

Pluspunten

• Enorm wendbaar
  • Zuigkracht instelbaar
  • Veel hulpstukken
  • Lang snoer

Aaf 16-09-2020

Fijne lichte stofzuiger met lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

De stofzuiger heb ik nu 2 weken in bezit. Het is een fijn compact apparaat. Hij is licht waardoor ik hem makkelijk mee de trap op neem naar boven. Het snoer is daarbij ook lang genoeg zodat ik hem gewoon beneden ingeplugd kan houden (zelfs als ik dus naar boven ga). Ook de steel is op vele lengtes in te stellen, dus ook al ben je 1.80m dat kan je er nog prima mee stofzuigen zonder helemaal door je rug te gaan. Er zou een allergiefilter op zitten. Heb ik zelf nog niks bijzonders van gemerkt. Ook maakt hij op de hoogste zuigkracht minder lawaai dan dat mijn vorige deed.

Pluspunten

• Licht
  • Lang snoer
  • Stil

Minpunten

• Het mondstuk is lomp

Alma 15-09-2020

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Het is een hele fijne stofzuiger die een hele grote zuigkracht heeft en toch een stuk minder lawaai maakt dan mijn vorige stofzuiger. Ook stof en vuil wat naast de zuigmond ligt wordt opgezogen. De zuigmond is lekker flexibel zodat je ook makkelijk onder meubels en de bank kan zuigen. Hij is heel erg wendbaar zowel vooruit als achteruit en volgt je heel prettig. Het snoer is lang genoeg om een hele verdieping te kunnen zuigen zonder van stopcontact te moeten wisselen. De accessoirehouder heb ik er weer afgehaald want de accessoire viel er steeds af dus dat is niet zo handig. Ik mis ook iets van een borsteltje om de ribbeltjes in mijn trap goed te kunnen zuigen. De mat is ook best lastig nog want als ik hem op de 'kleed'-stand zet dan zuigt hij nog mij hele mat mee. Dan moet ik hem nog lager zetten waardoor de zuigkracht weer niet genoeg is. De snoeroproller werkt prima. De stang is lekker hoog zodat je goed rechtop kunt blijven staan. Is prettig voor je rug. Ook is het handig dat je de stang als je even 2 handen nodig hebt om iets te verschuiven ofzo op de stofzuiger kan schuiven. Dit is ook het geval als je de stofzuiger opbergt. Heel praktisch. De stang kun je makkelijk op en van de slang klikken. Ook het wisselen van zuigmond gaat hierdoor erg makkelijk. Kortom zeer tevreden met mijn nieuwe huishoudelijk hulp.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede wendbaarheid
  • Grote zuigkracht

Minpunten

• Accessoire valt uit de houder tijdens het zuigen
  • Mis een borsteltje als accessoire

Tessa834 15-09-2020

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt stukken beter dan mijn vorige stofzuiger. Een groot pluspunt is het lange snoer waardoor ik niet tussendoor van stopcontact hoef te wisselen. Ook maakt hij stukken minder herrie dan m'n vorige zuiger. Heeft prima zuigkracht en die kun je ook instellen. Zitten best wel wat opzetstukken bij die handig zijn alleen jammer dat je ze nergens kunt opbergen. Hij rijdt prima achter je aan zonder om te vallen.

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Wendbaarheid
  • Minder geluid

Michel 15-09-2020

Goed en stil

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Voor een test maak nu een paar weken gebruik van deze stofzuiger. Werkt perfect. Krachtig vermogen en super stil. Mooi design en zeer handzaam. Een aanrader

Pluspunten

• krachtig
  • Stil

Fred 15-09-2020

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Ik gebruik deze stofzuiger nu enige tijd. Het is een prima stofzuiger, maakt weinig geluid en zitten veel opzetstukjes bij. Zit een heel lang snoer bij dus kan de hele benedenverdieping inclusief trap doen zonder ook maar 1 keer te hoeven wisselen van stopcontact. Hij is zeer wendbaar en blijft nergens achter hangen. Hij is ook schoon, spreid schone lucht uit. De bediening is ook super. De zuigkracht is goed aan te passen. Verder doet hij wat het moet doen. Prima stofzuiger, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Erg stil

MarionFrank 11-09-2020

Zeer fijne stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Deze fijne krachtige stofzuiger zorgt voor een mooi schoon huis. De zuigmond is wat 'lomp' waardoor deze niet onder onze kastdeurtjes past. Het lange, smalle mondstuk is wel fijn. Wij gebruiken deze langs de rand van het raam en doordat dit mondstuk langer is als die wij nu hebben, hoef je minder ver te bukken. De stofzuiger rijdt heel soepel over het laminaat en in de tapijtstand zuigt hij bijna het laminaat eruit, dus dat zal met tapijt zeer fijn zijn. Er zit geen klein mondstukje bij die wij fijn vinden op de bank. Het handvat gebruiken is weer te lomp.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Lomp mondstuk, deze past niet onder de kastdeurtje
  • Geen klein mondstukje voor de bank

Chantal Meij 11-09-2020

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Fijn, wendbaar en stil apparaat die goed doet wat ie moet doen. Ik mis wel echt een borstelopzetstuk en de mogelijkheid om de accessoires in het apparaat op te bergen.

Pluspunten

• Fijn stil apparaat
  • Zuigt krachtig
  • Verstelbare zuigkracht

Minpunten

• accessoires niet in het apparaat op te bergen
  • Zit geen borstelopzetstuk bij

HenkFrans 09-09-2020

compact met allergie filter

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Ik heb deze stofzuiger nu ruim 2 weken in het bezit. Ik gebruik hem naast mijn robot stofzuiger. Groot pluspunt is, dat hij ideaal is voor wanneer je last hebt van allergieën, dankzij de stofzak die geurtjes verwijdert. Tevens is deze stofzuiger heel compact en daardoor ook heel licht van gewicht waardoor hij wendbaar en makkelijk te verplaatsen is. er zitten tevens verschillende opzet stukken bij die deze stofzuiger helemaal compleet maakt. Deze stofzuiger kan je in verschillende zuigniveau’s in stellen en is zowel voor harde vloeren als vloerbedekking te gebruiken. Wat ik een grote minpunt vind is dat de stofzuiger weinig power heeft. Je kunt deze Maar wat wil je met een stofzuiger van 700 watt.

Pluspunten

• speciaal allergie filter
  • compact
  • verschillende zuigniveau's

Minpunten

• zuigkracht

Rogier J. 09-09-2020

Stil, licht en mooi

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

Stofzuiger werkt prima, voldoende en regelbare zuigkracht. Blijft voor een stofzuiger best stil tijdens stofzuigen. Zat naast een normale borstel voet ook een parketvloer borstel bij en nog andere kleinere accessoires. Ziet er fraai uit, over kwaliteit na lang gebruik kan ik nog weinig zeggen, heb deze pas enkele dagen in gebruik.

Pluspunten

• stil
  • lichtvoetig volgzaam
  • meest gebruikte accessoires zitten er bij

Minpunten

• soms te lichtvoetig (botsauto gedrag)
  • kleine wieltjes kunnen niet met kabel overweg

Linda 03-09-2020

top stofzuiger met klein puntje

Geschreven voor: Bosch BGLS4HYG2

wat een fijne stofzuiger maar wel met een puntje.. gewicht is top zwaar genoeg in stabiel meer te rijden en licht genoeg voor opbergen en naar boven tillen. het snoer heeft een goede lengte om door je hele verdieping te komen. de stang klikt goed vast maar ook makkelijk los en is lekker te hanteren. hygiene systeem en zak kan ik nog geen oordeel over vellen daar ik hem net heb. mispuntje vind ik de zware zuigkracht, is wel goed in te stellen op de stofzuiger maar ik vind hem op de zachtste stand toch nog erg zwaar zuigen. qua schoonmaak perfect meet als je lichamelijk iets mankeert dan wordt de zuigkracht je snel te zwaar, voor gezonde personen en vloerkleden/tapijt is dit juist een hele goede daar er echt veel uit je tapijt gezogen wordt door de zuigkracht!

Pluspunten

• gewicht is top
  • snoer top qua lengte

Minpunten

• erg zware zuigkracht