Rowenta Silence Force RO7353EA wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force RO7353EA wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Ingridst 06-11-2019

Flexibel, met veel zuigkrachten

Deze stofzuiger heeft verbazingwekkend veel zuigkracht. Zo veel, dat stofzuigen op tapijt/ vloerbedekking nagenoeg onmogelijk is als je de zuigkracht niet handmatig aanpast.....
Het handvat is hartstikke ergonomisch. Het pakt makkelijk vast en de grip is perfect.
De stofzuiger zelf is ook heel licht. Qua geluid had ik hem stiller verwacht maar daar klaag ik niet over.

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar
  • Veel zuigkracht
  • Licht
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Lastig stofzuigen op tapijt

Api81 05-11-2019

Rowenta stofzuiger

Fijne stofzuiger, krachtig maar zonder veel herrie.
Wendbaar zonder direct om te vallen.
Handige accessoires.
Voldoende lang snoer.

Leukemeid72 01-11-2019

Prima stofzuiget

Ik test deze stofzuiger en ben erg tevreden. Hij heeft een goede zuigkracht , fijne accessoires. Het handvat met daaraan het borsteltje is echt een uitkomst. Had hem wel iets stiller verwacht, maar vind ik niet hinderlijk.
Hij is erg wendbaar maar door zijn lichte gewicht soms iets te waardoor je snel ergens tegenaan rijd. Maar dat is een kwestie van wennen.
Van mij mag hij blijven

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Handvat met borsteltje
  • Zuigkracht

Minpunten

• Had stiller gemogen

AnitaP 31-10-2019

Prettige stofzuiger

Een prettige stofzuiger.
Erg wendbaar. Handig in gebruik.
Ook het borsteltje wat vast aan de steel zit is erg handig, om ergens tussen te stofzuigen, bv tafelpoten.
Hij is niet zo stil, dan ik verwacht had, maar voldoet.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Minder stil dan verwacht

lvc1979 28-10-2019

Fijne stofzuiger

Ik ben deze stofzuiger aan het testen en tot nu toe valt hij niet tegen.Het geluidsniveau valt mee, maar echt stiller dan mijn 20 jaar oude stofzuiger is ie niet. Het snoer is lang en maakt dat je een heel groot oppervlak kan zuigen zonder van stopcontact te wisselen. Hij is redelijk licht in gewicht en wendbaar, maar naar mijn menig redelijk lomp. Hij zuigt krachtig, vooral in de eerste week en de verschillende hulpstukken zijn ideaal. Minder ideaal is dan weer dat de stofzuiger geen opberger heeft voor al die stukken.De behuizing voor zon duur apparaat had wat steviger gemogen, tijdens het stofzuiger 'stoot 'ik nog wel eens tegen een muur o.i.d., en merk dat ie niet echt stevig is. Het borsteltje aan het handvat is voor mij een uitkomst. Al met al een prima degelijke stofzuiger, waarvan ik hoop dat ie net zoals mijn vorige ook wat jaren mee mag gaan.

Pluspunten

• lang snoer
  • veel hulpstukken
  • weinig geluid

Minpunten

• zwakker behuizing
  • beetje groot
  • geen plek voor hulpstukken

Nikki7 24-10-2019

Onze nieuwe huisvriend

Wat zijn wij blij met onze nieuwe huisgenoot, wat een goede zuigert! Hij is redelijk stil in vergelijking met mijn oude stofzuiger en het lange snoer is een verademing. Heel fijne verstelbare stang en handvat Rolt makkelijk mee, erg stabiel. Een hele grote kamer zuigen zonder een andere stekkersdoos te hoeven gebruiken, maakt ons nog enthousiaster om dit apparaat te behouden. Er zitten genoeg accesoires bij en dat flexibele mondstuk is echt een uitkomst voor het stofzuigen vande banken, kieren en voor onder de banken of meubels. Een mooie kleurstelling met het diepe rood en het wit, steekt mooi af. Een zak vind ik toch fijner en hygiënischer dan de zakloze stofzuigers. Waarom geen 10? Het casco had van iets duurzamer materiaal mogen zijn. Het is wat fragiel. Niet van heel stevig, hard materiaal. Daarentegen door zijn zuigkracht, lange snoer, accesoires, handvat en stilte krijgt deze toch een permanente verblijfsvergunning van ons.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil en stabiel
  • Fijne accesoires
  • Flexibel, handig lang mondstuk
  • Heel fijn handvat

Minpunten

• Casco had van meer duurzaam materiaal mogen zijn.

Monique 24-10-2019

Goede zuigkracht

Ik test dit apparaat momenteel voor insiders en ik ben heel tevreden over de zuigkracht. Het apparaat zelf is wel groot en log, gelukkig niet zwaar. Het heeft een lang snoer zodat je niet steeds de stekker hoeft te verplaatsen Er zitten veel hulpstukken bij zodat je alles goed kunt schoonmaken. Het meest gebruikte hulpstuk heeft kleine wieltjes die nog wel wat geluid maken. Ook schiet het snel van vlakke oppervlakken stand terug naar tapijtstand. Alle hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en je kan de zuigsterkte ook prima aanpassen. Op het apparaat zelf, maar ook via het handvat is het nog extra te regelen. Een fijn apparaat mits je genoeg opruimplek hebt om alles op te bergen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel extra hulpstukken
  • Lang snoer
  • Niet teveel lawaai

Minpunten

• Groot en log apparaat
  • Snoer springt niet altijd in een keer terug

Jan 21-10-2019

De Rowenta silence force is een echte aanrader

Stofzuiger werkt goed en is licht in gewicht. Het handvat ligt ook fijn in de hand. De zuigkracht is uitstekend. Met deze sterke motor zijn de vloeren makkelijk schoon te maken. Geen stofzuigerzak meer die gaat ruiken maar zodra je ziet dat er veel stof inzit, gewoon legen in je afvalbak. Dat gaat allemaal heel makkelijk. De bijgeleverde hulpstukken (borstels) zijn fijn voor diverse schoonmaakacties. Het snoer had wel langer gemogen want dat had het stofzuigen een stuk prettiger gemaakt.

Kortom een geweldige stofzuiger met alle accessoires die je in een normaal huishouden nodig hebt.

Pluspunten

• Zuigkracht erg goed
  • Laag verbruik
  • Vele hulpstukken

Minpunten

• Snoerlengte
  • Geen opberg vak voor de hulpstukken