De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX9-3-CR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

LVVV 24-10-2020

LVVV

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Prachtige stofzuiger om te zien, licht en wendbaar. Het stofzuigen zelf valt een beetje tegen, de zuigkracht is erg groot (zelfs op het minimum), hierdoor zuigt hij echt alles op maar soms zuigt hij vacuüm waardoor het lastig stofzuigen is.In de badkamer zuigt de stofzuiger heel fijn, de rest van het huis hebben wij geen tegelvloeren maar hout en laminaat en dat gaat een stuk lastiger. We stonden er wel van te kijken wat hij uit ons kleed gehaald heeft, onze oude stofzuiger kon daar niet aan tippen.

Na een tijdje een steelstofzuiger gebruikt te hebben wilde ik toch graag terug naar een “ouderwetse” stofzuiger. Het testen van de AEG stofzuiger leek ons een mooie gelegenheid om dit te doen. De stofzuiger beloofd een minimaal verlies van zuigkracht en dit klopt, de zuigkracht is erg groot. Zelfs op de minimum stand is het de kracht nog voldoende om een woning met twee kinderen en een timmerman te zuigen. Groot voordeel is ook dat de stofzuiger beschikt over een stofreservoir in plaats van stofzuigerzakken, het legen van het stofreservoir gaat gemakkelijk en het filter is zo gemaakt dat het levenslang meegaat en makkelijk schoon te maken is door bijvoorbeeld onder de kraan af te spoelen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Grote zuigkracht

Minpunten

• Zuigt snel vacuum

Tabdbr 23-10-2020

Fijne wendbaarheid

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Dit is echt een hele fijne stofzuiger. De stofzuiger is lekker compact met grote wielen waardoor het apparaat heel wendbaar is. Waar ik erg blij mee ben is dat er een lang snoer aan zit waardoor ik de hele verdieping in één kan doen in plaats van het steeds verplaatsen van de stekker. De zuigkracht is enorm, gelukkig kan je deze ook wat lager zetten zodat alles wel goed schoon wordt en er niets vacuüm zuigt. De opvangbak is ruim en goed zichtbaar waardoor je in de gaten hebt wanneer deze weer leeg gemaakt kan worden. Ook kunnen alle onderdelen goed uit en in elkaar gehaald worden. Het apparaat doet precies waar het voor gemaakt is, geen poespas, ik hou er erg van.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Lang snoer
  • Ruime opvangbak

Petra294 22-10-2020

Top product!

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Deze AEG stofzuiger die doet wat hij hoort te doen! Ik ben erg tevreden over het gebruik. De stofzuiger heeft een handige draaiknop waar je de zuigkracht mee kan regelen. Je kan zowel meubelen, tapijt, laminaat en de deurmatten goed stofzuigen. Zelf hebben wij hoogpolig karpet en hij is nog nooit zo mooi en schoon geweest, wij schrokken gewoon wat er allemaal uit kwam. Hier kon onze oude stofzuiger niet tegen aan. Er zit ook een 9 meter lange snoer aan wat super handig is zodat je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen. Het stof wordt opgevangen in een reservoir die je kan legen zonder dat je er met je handen in hoeft te zitten. Het reservoir is makkelijk los te koppelen. Het filter zorgt er voor dat er schone lucht in de kamer komt en de filter gaat zelfs levenslang mee. De hulpstukken zijn eenvoudig aan de buis vast te maken zodat je altijd alles bij de hand hebt. De stofzuiger maakt weinig geluid en ik raad deze AEG stofzuiger dan ook aan.

Pluspunten

• 9 meter snoerlengte.
  • Weinig geluid.
  • Rijdt vlot.

Mokka01 21-10-2020

Super goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Wauw wat werd ik blij verrast met deze stofzuiger.
Met verwend te zijn door een dure stofzuiger van een ander duur merk,kapot en een goedkope gekocht.
Niet gedacht dat ik met dit merk weer een top stofzuiger in handen zou hebben.
Stofzuiger is super voor mijn huishouden met veel dieren,ook het zaagsel van mijn kleine knagers is geen probleem.
Hij gaat probleemloos van een harde ondergrond naar bv een kleed.
Ook kun je de zuigkracht aanpassen.
Het snoer is lang wat er voor zorgt dat ik de hele benedenverdieping in een keer kan doen.
Het geluid is super stil en de stang is lekker lang wat handig is voor de lange medemens.
Geen zak en legen is een eitje.
Ik wordt nu zelfs bij om te stofzuigen.
Hengsel is handig en wielen draaien soepel

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit verhouding
  • lang snoer en stang

Minpunten

• kleur, is persoonlijk

RobertR 19-10-2020

fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Deze stofzuiger heb ik een week geleden aangeschaft ter vervanging van mijn Philips stofzuiger, eveneens zonder zak. Wat opvalt is dat deze AEG veel krachtiger en veel stiller is. Je kan de sterkte makkelijk veranderen door de draaiknop bovenop de stofzuiger. Vooral tapijten, deurmatten krijg je met een krachtige stand zeer schoon. Voor onze pakketvloer zet ik hem weer wat zachter qua sterkte. Het is ook een mooi vormgegeven stofzuiger en hij is ook erg wendbaar. Al met al ben ik zeer tevreden, het reservoir is makkelijk los te koppelen en leeg je even in de prullenbak of container.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Te kleine handgreep om te tillen

Tabdbr 18-10-2020

Goed wendbaar

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Ik ben altijd blij met een AEG product. En ook deze keer stelt de stofzuiger niet teleur. De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten en viel bij mijn vorige AEG stofzuiger nog wel eens de buizen uit elkaar, bij deze zal dat zeker niet gebeuren omdat alles netjes in elkaar klikt. Echt heel fijn. Ook zijn alle onderdelen eenvoudig los te maken en weer in elkaar te zetten zoals het reservoir. Echt een kwaliteitsproduct. Er zit maar één extra onderdeel bij en dat is voor mij meer dan genoeg, de rest van de hulpstukken gebruik ik nooit. Er zit een goed lang snoer bij die goed uit en inrolt, ook na een paar keer gebruiken. De zuigkracht is top en er blijft niks achter op de laminaatvloer. Prettig is dat je de zuigkracht kan aanpassen. De stofzuiger beweegt makkelijk door de ruimte en is goed wendbaar. Opvallend is dat er geen overbodige knoppen of producten aanzitten, daar hou ik van, gewoon doen waarvoor het is gemaakt.

Pluspunten

• Compactheid
  • Wendbaarheid
  • Lang snoer

fujimi 18-10-2020

turbo stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

Het eerste wat ons opvalt is dat deze stofzuiger in een zeer grote doos zit en alles zeer vernuftig erin is opgeborgen. Netjes met een boekje met beschrijving en goed verpakt. We halen de onderdelen uit de doos en zetten de stofzuiger in elkaar. De kleur is echt prachtig. Dan rollen we het snoer uit , wat heerlijk lang is zodat de hele etage gedaan kan worden. Echter het snoer eruit trekken is wat lastig omdat de stofzuiger erg meerolt. Dus normaal zet je een voet op de stofzuiger om deze op zijn plaats te houden, maar dat gaat bij deze niet ,omdat de stofzuiger een hoog design heeft. Daar komen we op het meerollen van de stofzuiger, dat is echt het grootste pluspunt, wat is hij flexibel! Hij rolt heerlijk achter je aan en draait hel goed mee. De borstel die erbij zit kan je op de stang zeten en bijvoorbeeld banken en stoelen meet doen. De stang is heerlijk uitschuifbaar dus ook goed voor lange mensen. Zeker een pluspunt. Er zit een schakelaar op voor de zuigstand en met maximaal zuigt hij vast aan de vloer, dat is minder , want dan kost het zuigen heel veel kracht. Ook maakt hij dan meer herrie in de opvangcontainer, want het vuil wordt rond geblazen en korreltjes ed tikken dan tegen de doorzichtige container aan. Verder is de stofzuiger voor de zuigkracht die hij heeft best wel stil in gebruik.

Pluspunten

• flexibele stofzuiger
  • lang snoer

Minpunten

• het gewicht van de stofzuiger
  • het gewicht van de stang

Blommo 18-10-2020

Super stil

Geschreven voor: AEG LX9-3-CR

We hebben deze stofzuiger nu een week in huis en zijn erg enthousiast. Na jaren een dyson stofzuiger te hebben gehad zijn we blij met de aanschaf van deze stofzuiger.
Wat een ontzettend fijne en stille stofzuiger is dit. Zijn zuigkracht is ontzettend sterk. Deze is in kracht te regelen met een knop op de bovenkant van het apparaat. Je kan je gehele huiskamer stofzuigen doordat het apparaat een heel lang snoer heeft.
Deze versie van. AeG LX9 serie heeft jammer genoeg geen uitgebreid assesoirepakket waardoor je inventief moet zijn met meegeleverde, openklapbare, opzetstuk.

De stofbak is makkelijk te legen, met 1 druk op de knop haal je deze van het apparaat en leeg je hem in de vuilnisbak.
De verschillende filters in de stofzuiger zorgen ervoor dat de de lucht die uit de stofzuiger komt fris is.

Lange haren en dieren haren worden makkelijk opgezogen.
Een aanwinst in ons huishouden

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Veel filters

Minpunten

• Weinig zuig assesoires