De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX9-3-STM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E.B. 25-04-2023

Erg blij mee, maar 2 kleine minpuntjes

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

We gebruiken deze nu 2 jaar en ik ben er nog steeds heel blij mee! zuigt als een malle (moet zelfs vaak het schuifje iets open zetten, dat vind ik makkelijker dan steeds de zuigkracht veranderen). Ons oude wollen vloerkleed oogt frisser omdat het stof er echt uit gezogen wordt. het lange snoer is super handig en de stofzuiger is licht genoeg om de trap op te tillen. Wel 2 nadelen: Je kunt de stofzuiger niet op z'n ' achterste' zetten met de stang erin, zodat ie best veel ruimte inneemt. En het grootste nadeel (of verbeterpunt): het combi-opzetstuk voor 'tuut' en ' kleine borstel' vind ik onhandig. als ik een smalle zuigmond nodig heb (bv voor onder de bank of kast), is deze veel te kort . maar verder: heerlijke stofzuiger.

Pluspunten

• licht
  • lang snoer
  • zuigt super
  • dakloos

Minpunten

• combi opzetstukje is niet handig
  • neemt veel ruimte in beslag bij opbergen

koppeltje 13-03-2023

Kleine mankementen zonder goede oplossing

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Zuiger doet wat die moet doen. Goed zuigen.
Maar van de grote variabele borstel gaan de 2 wieltjes al na een week of 6 kapot.
Bovendien is de het kabel oprolmechanisme zeer slecht.
AEG praat over onderdelen opsturen, of via de website nieuwe kopen.
Stofzuiger is 4 maanden oud.

Pluspunten

• zuigkracht
  • schoon/leeg maken
  • goed te handelen

Minpunten

• service
  • matrialen

a******@t********* 13-12-2022

Miskoop

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Een paar maanden geleden, via de rentenpunten, gekocht. Het is de slechtste stofzuiger ooit. De zuigkracht is praktisch niet te regelen. Vloerbedekking of karpet is niet te zuigen. Blijft er aan hangen. Alleen voor harde vloeren geschikt. M.vr.Gr. Mevr. Pelen

Mennohelmond 08-11-2020

Perfect apparaat.

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Ik gebruik dit apparaat nu een aantal weken en ben zeer positief gestemd. Heel makkelijk in de hand, licht van gewicht en nooit problemen met het oprollen van de kabel. Bij andere stofzuigers bleef deze wel eens vastzitten. Ook de speciale stand voor tapijt of vloerbedekking gebruik ik met regelmaat voor het verwijderen van de haren van mijn hond van de bank. Kortom topproduct.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Licht van gewicht
  • Vele opties en accessoires

Minpunten

• Redelijk van prijs.

KG 08-11-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Stofzuigen is nooit mijn hobby geweest. Het is iets wat moet en met jonge kinderen komt de stofzuiger iedere dag uit de kast. Maar wat werd ik blij van deze stofzuiger!
De stofzuiger zit in een stevige doos en alles zit netjes verpakt in plastic. De handleiding is duidelijk en je kunt meteen aan de slag.

De AEG heeft een stevige voet. Met daaraan een lange buis die gemakkelijk uit te schuiven is. Bovenaan de slang zit een handvat. Dat was wel even wennen, maar eigenlijk is het heel handig. Op de slang kun je de extra opzetstukken klikken, zodat je ze altijd bij je hebt.
Boven op het reservoir zit een handvat waarmee je de AEG makkelijk op kunt tillen.

De stofzuiger heeft een sterke zuigkracht. Alles wordt opgezogen. Hij zuigt wel wat zwaar (in tegenstelling tot onze vorige stofzuiger), maar je went hier snel aan.
Ik vind de kabel lang genoeg en de stofzuiger volgt je goed door het huis door de grote wielen.

Het grootste voordeel is toch wel dat er geen zak meer nodig is.
Het filter is makkelijk schoon te maken en je hoeft hem nooit meer te vervangen. De AEG heeft een volledig afgedicht PureFlow-systeem voor superieure prestaties en geavanceerde zuivering.

Zoals jullie kunnen lezen zijn wij erg enthousiast. Hij heeft alles wat we zoeken in een stofzuiger dus wij zouden hem zeker aanbevelen aan familie en vrienden!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Lange kabel
  • Veel extra opzetstukken
  • Zonder zak

Minpunten

• Zwaar

MimpieLa 07-11-2020

Fijne stille stofzuiger!

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Fijne stille stofzuiger, wat een wereld van verschil met onze vorige!
Design is strak, hij is licht en wendbaar, fijne lange kabel, kan er de hele woonkamer mee door zonder vast te lopen vanwege een te kort snoer.
Zelfs op de laagste stand zuigt hij moeiteloos alles schoon. Wij hebben 2 katten en ik verbaasde er me na het eerste gebruik over hoeveel kattenharen er al in de opvangbak zaten, terwijl ik dacht dat ons vloerkleed best schoon was!
De stang is verstelbaar in lengte, erg fijn als je niet zo groot bent. De 3 in 1 meubelborstel die erbij zit is even wennen, het is 1 borstel die je kunt ombouwen voor 3 functies. Misschien heeft dit niet helemaal mijn voorkeur maar het werkt verder prima. Wij ijn er erg blij mee!

Pluspunten

• stil
  • wendbaar

Mecht 26-10-2020

Grote zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Sinds een paar weken de stofzuiger in gebruik. Wat een zuigkracht. Heerlijk. Vergeleken met mijn oude stofzuiger is de vloer zoveel schoner geworden. Hij zuigt geen vuil voor zich uit maar zuigt het netjes in een keer op. Zelfs de ietwat ruige inloopmat wordt goed schoon. Ook in de hoekjes wat met de oude stofzuiger niet goed lukte. Hij heeft een mooi design met degelijke materialen uitgevoerd. Een lekker lang snoer. Grote wielen die het rijden makkelijk maken. Geen botsingen meer met het meubilair. Hij is zakloos en heeft een permanent filter. Lekker duurzaam. Ik heb een nadeel gevonden en dat is meteen een lelijke. De stofzuiger heeft geen handvat voor de parkeerstand. Dat maakt het wegzetten behoorlijk onhandig. Voor de rest ben ik eigenlijk super tevreden over deze stofzuiger.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Zakloos en permanent filter

Minpunten

• Geen extra handgreep in de parkeerstand

SaarvanO 24-10-2020

Zuigkracht een dikke 10

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken in gebruik. Over het design valt niks te zeggen want hij is gewoon erg mooi, de kleur de vorm alles. En dan nu de belangrijkste pluspunten... De zuigkracht is ontzettend goed beter dan mijn vorige stofzuiger met zak. Mij werd altijd verteld dat die beter waren (met zak) maar ik heb nu zelf ondervonden dat dat niet zo is. Ik ben aangenaam verrast kan ik wel zeggen. Het feit dat je geen zak nodig hebt en de bak erg gemakkelijk kan legen en schoonmaken is echt zo fijn. Geen extra dingen meer nodig die je moet aanschaffen en ook de filter gaat levenslang mee.
Verder is de stofzuiger in vergelijking met mijn vorige erg licht in gewicht terwijl hij erg sterk luxe en zwaar oogt. Hij beweegt erg soepel door het huis met zijn 2 grote wielen. Het meegeleverde kleine borsteltje
Gebruik ik vaak wanneer ik de plinten ontdoe van stof. Ideaal want deze heeft lange haren waardoor het plastic mijn muur niet raakt en ik niet meer van die vervelende strepen heb.
Ikzelf heb een grote woonkamer en mijn vorige stofzuiger heeft een kabel van 15m dat is het enigste wat ik mis bij deze. Maar het is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Zonder zak
  • Onderhoudsvrij

Minpunten

• Kabellengte

friezin01 23-10-2020

lichtgewicht

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

dit een stofzuiger die zeer makkelijk jin gebruik is. je pakt hem zo hij draait ligt op de wielen en je hebt geen gedoe met de zakken. bak legen met stof is ook heel makkelijk te doen en jje verbaasd je er over hoeveel hij op een paar meter pakt qua zuigkracht

Pluspunten

• zuigkracht
  • design

Minpunten

• prijs

RvO 16-10-2020

Heerlijk stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX9-3-STM

Heb deze stofzuiger nu voor 1 week en ben er nu al blij mee. Het begon al bij het uitpakken. De stofzuiger en de accessoires zaten goed verpakt in een stevige doos. Daarbij mocht de uitgebreide handleiding ook niet ontbreken. Een kind kan de stofzuiger doen laat maar zeggen hahaha. Het design van de stofzuiger is erg mooi. Onze oude stofzuiger zag er niet uit maar deze mag er echt wezen en gezien worden. De verwachten worden hierdoor nog groter. De stofzuiger heeft een lekker lang snoer. Ik mis alleen aan het eind van het snoer een melding dat dit het einde is zodat je niet blijft trekken totdat de snoer afbreek. De stofzuiger ligt lekker in de hand en heeft diverse snelheden. Op zijn hoogste niveau blijft het mondstuk plakken op het parket hahaha. Ik vraag me af of het handvat stevig genoeg is maar dat zal de tijd leren. De stofzuiger volgt keurig en blijft niet hangen en valt ook niet om zoals we bij meerdere stofzuigers nu gehad hebben. De opvangbak is makkelijk te legen en gebruiksvriendelijk. Hoef nu niet meer stofzuiger zakken te kopen. En ik kocht nogal eens de verkeerde zak hahaha. Wat ook handig is dat er nog een apart borsteltje bij wordt geleverd waar de stofzuiger mondstuk niet bij komt, ideaal. Er worden 2 opzet stukken geleverd 1 voor laminaat/parket en een voor laminaat/parket en vloerbedekking. Voor ieder wat wils dus. Ik zou dit product zeker aanraden en heeft mijn verwachting zeker waargemaakt qua uiterlijk, gebruiksvriendelijk en prestatie natuurlijk. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Stoer een mooi design
  • Lang snoer
  • blijft niet hangen
  • Valt niet om
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Geeft niet het einde van de snoer aan

Francine 16-06-2020

Superstofzuiget

Geweldige stofzuiger enorme zuigkracht ! Weinig lawaai
Makkelijk in gebruik loopt en draait soepel
Makkelijk te legen
Ben erg blij met de aankoop
Had eerder een Dyson van 500 euro die deed het minder goed dan deze AEG !
Mijn motto AEG je bewijst maar weer Alles Even Goed !!

Pluspunten

• Kwaliteit prijsverhouding
  • Fluisterstil
  • Makkelijk in gebruik