AEG QX8-1-45MB brons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX8-1-45MB brons op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HenkPa 13-08-2019

Goede combinatie met slangstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Behalve dat hij goed zuigt wordt de vloer ook gepolijst. De wendbaarheid is uitstekend en het rechtop laten staan zonder om te vallen erg praktisch. Schoon maken van de filters is heel goed te doen. Ook het loskoppelen tot een handkruimeldief is eenvoudig. Heeft tot mijn grote voldoening op vensterbanken en de trap tot prima resultaten geleid. Ook de auto komt nog aan de beurt. In zijn geheel genomen kom ik tot een waardering van een 9.

Pluspunten

• zuigt goed en tot 40 minuten
  • Makkelijk oplaadstation

Minpunten

• is te dik om onder een bank te zuigen

michelpa 13-08-2019

Veel gemak

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Heb hem nu een aantal weken goed gebruikt. Neemt veel taken van de slede stofzuiger over. Alleen onder de bank tafel kast en dergelijke moet in verband met de dikte van het apparaat, de slang stofzuiger er af en toe aan te pas komen. Handig dat loskoppelen tot kruimeldief. Het polijsten van de vloer vind ik ook een prima toevoeging. Al met al wil ik hem dus niet meer missen.

Pluspunten

• Lange accuduur tot 45 minuten
  • polijst de vloer
  • losse kruimeldief

Minpunten

• Kan niet onder de bank terecht