AEG QX8-1-45MB brons - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX8-1-45MB brons op Kieskeurig.nl.

Susanne 10-03-2021

Mooi, handzaam en super goed

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Even snel stofzuigen is met deze vriend geen probleem meer. Prima zuigkracht, zeer wendbaar en ook nog een mooi design in een prachtige chique bronskleur. Voor de lastige plekken pak je de kleine zuiger er makkelijk af. Dierenharen zijn geen probleem en zo verdwenen. Opvangbakje is makkelijk te legen. Uit te breiden met verschillende accessoire sets. Echt top!

Werf 16-07-2020

Vervanger voor normale stofzuiger!

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Echt een top apparaat, zuigkracht is enorm, zelfs op tapijt haalt het vuil weg wat mijn normale stofzuiger niet weghaalt. Design is erg mooi en oplaadstandaard ideaal. Licht in de hand en erg wendbaar.
Opladen duurt met 4 uur best lang en de zuigtijd op een mix van turbo en normaal komt op ongeveer 30 minuten. Echter heb ik dan wel mijn hele huis gestofzuigd dus dat is voor mij geen enkel probleem. In dit prijsgenre voor mij echt een top apparaat, ik zou persoonlijk geen duurdere uitzoeken, dit is echt uitstekend.

Megs 20-05-2020

Tevreden

Geschreven voor: AEG QX8-1-45MB brons

Prima stofzuiger. Zuigt goed. Makkelijk te bedienen en op te laden. Legen afvalzak gaat prima. Enige nadeel is dat stof erg blijft plakken aan afvalzakje. Dat is lastiger schoon te maken. Voor de rest een prima prijs kwaliteit.