AEG LX9-3-MG grijs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX9-3-MG grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yander 06-12-2020

Krachtige stofzuiger gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Ik heb het geluk dat ik deze stofzuiger voor een volle maand mag testen. Dit kwam voor mij perfect uit, omdat ik in een verhuizing zit, waardoor de stofzuiger veelvuldig gebruikt wordt!

De stofzuiger heeft een erg mooi design en is eenvoudig in elkaar te zetten en te gebruiken. De stofzuiger rolt makkelijk mee en de opzetstukken zijn eenvoudig aan elkaar te zetten en weer los te halen. De stofzuiger heeft een min en Max stand, waarbij de Max stand erg veel zuigkracht geeft. Dit is echt top!

Zolang je de Max stand gebruikt en geen vacuüm zuigt, valt het qua geluid wel mee. Het geluid is dan in orde. Zuig je wel vacuüm op de Max stand dan maakt deze stofzuiger behoorlijk veel geluid.

Het enige minpunt is voor mij het punt waar je de stofzuigerstang in de stofzuiger kunt plaatsen (voor het opbergen). Dit is van mindere kwaliteit en is bij mij kapot gegaan.

• Functionaliteit
  • Zuigkracht

Minpunten

• Plek voor stofzuigerstang

LM249 30-11-2020

Een krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Deze stofzuiger heb ik nu een aantal weken in huis. Ik heb dit apparaat mogen testen. Hiervoor gebruikte ik een Dyson, maar sinds ik de AEG in mijn bezit heb, heb ik de Dyson niet meer gebruikt. Deze stofzuiger heeft veel meer zuigkracht, hij maakt een stuk minder geluid, hij is wendbaar, de lengte van het snoer is prima, hij is rechtop netjes op te bergen (de slang klik je ook vast), de zuigkracht is makkelijk instelbaar, de opvangbak is eenvoudig te legen, het filter lijkt makkelijk te reinigen en gaat levenslang mee, maar vooral: mijn vloer wordt er lekker schoon van! Ik mis wel een parketborstel, want aan mijn laminaatvloer zuigt deze stofzuiger zich vacuüm. Op mijn vloerkleed is 'ie echt een beest! Het rechtop tillen is wat lastig, omdat het handvat een beetje klein is. Bij aanschaf van deze stofzuiger zou ik naast een parketborstel ook de home & car kit aanbevelen. Je hebt dan echt een complete, ontzettend krachtige en fijne stofzuiger!

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Lang snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Parketborstel is nodig voor laminaatvloer
  • Handvat om op te tillen is wat klein

Mona 29-11-2020

Krachtpatser

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Hele fijne en mooie design grijze stofzuiger.
Hij zuigt echt heel goed. Je kan hem bovenop met
een draaischijf verstellen voor de kracht die je wilt.
Hij weegt iets meer als 7 kg maar is heel handelbaar.
Fijn zonder zak en maakt niet heel veel lawaai. De hond slaapt gewoon verder in zijn mandje. Normaal zou hij er allang op af vliegen.
Heeft ook hele fijne zachte softwielen, heel fijn dus voor onze houten vloer, krast niet.

Pluspunten

• Licht gewocht
  • Fijne wielen

Marnix 28-11-2020

kleine krachtpatser voor in huis

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Ik heb de stofzuiger nu een tijdje in huis en wat een super fijn apparaat! Het huishouden doen, en dan in het bijzonder stofzuigen, heeft een geheel nieuwe betekenis gekregen. De stofzuiger komt werkelijk overal, dankzij de handige en redelijk platte kop van de stofzuiger. Dankzij de grote wielen aan de zijkanten van de stofzuiger rolt deze gemakkelijk mee. Ik blijf niet meer bij deurposten hangen met de stofzuiger. Bij het uitpakken leek het in het begin moeilijk om de stofzuiger in elkaar te zetten, welke onderdelen moeten nu onder de kraan gespoeld worden en welke niet. Maar dankzij de handige gebruiksaanwijzing (er werd veel gewerkt met plaatjes, heerlijk) kreeg ik de stofzuiger al snel aan de praat. Het snoer is trouwens ook lekker lang, dat is ook minder gedoe om telkens het snoer mee te nemen wanneer je naar andere kamers gaat om te stofzuigen. And last but not least, er komt ontzettend veel stof uit tapijt zetten, nog nooit eerder gezien!

Pluspunten

• krachtig
  • redelijk stil
  • lekker lang snoer
  • licht gewicht om te tillen

Minpunten

• geen handvat om rechtop te tillen

Thiming 27-11-2020

wat een power!

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Bij het eerste gebruik moest ik nogal wennen aan de zuigkracht, zulke kracht ben ik van mijn andere stofzuiger niet gewend. Een beetje regelen met de schuif aan de stang en de zuigkracht instelling.
Het apparaat is wendbaar en licht, soms moet je even achterom kijken of die nog wel meekomt ;-)
Ook het geluid valt mij heel erg mee.
Ons moeilijk te zuigen vloerkleed kan dit apparaat goed aan, de opvangbak is doorzichtig en daar kun je nog wel eens van schrikken, hoeveel stof er met deze zuigkracht uitgehaald word.
Ik vind het opvangbakje niet zo goed openen om hem te legen, wanneer die open is valt het stof gemakkelijk in de vuilnisbak, je hoeft er niet met je handen aan te zitten.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluid

Minpunten

• Vastzuigen aan harde vloer
  • opvangbakje opent niet altijd even goed.

Salomy 25-11-2020

is dit de perfecte stofzuiger?

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Deze stofzuiger ben ik nu een week aan het testen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger, mijn oude is aan einde... helaas, want mijn oude is een enorm goede en heeft 15m snoer, die heel goed haren van mijn huisdieren opzuigt. Dus ik zoek een stofzuiger die het goed doet en goed blijft doen. Ideaal om te mogen testen.
Deze stofzuiger rijdt heel soepeltjes achter mij aan, heeft hele degelijke wielen. Dat viel me meteen op. Dit is geen crappy stofzuiger, hier is heel goed over nagedacht. De zuigkracht: op minimale stand zuigt ie heel erg goed. En dat wordt alleen maar beter wanneer je de knop (traploos) naar max. switcht. Het geluid is vergelijkbaar met mijn oude stofzuiger. Er komt een schone lucht weer uit via het goede filter. Dit filter zou niet vervangen hoeven te worden, maar daar zet ik vraagtekens bij, ik weet niet hoed lang dat filter zo zal blijven zoals ie nu is bij goed gebruik.
De opvangbak is makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen. Ik heb een tijdje moeten zoeken hoe die geopend moest worden om te legen. Ik heb wel gezien dat dit voorzichtig moet gebeuren, de opening is nogal kwetsbaar. De hulpstukjes die ik gewend ben, die mis ik. Voor haren verwijderen met de stofzuiger is deze niet geschikt, die blijven in de borstelharen van het hulpstukje zitten. Ik mis een parket borstel mond, daar kan ik niet zonder. Dus ik moet nog zoeken of die los te koop is. So far so good, de rest moet ik nog ontdekken en bij deze mijn review over deze mooie en prettige stofzuiger, met plus en minpunten.

Pluspunten

• rijdt soepel
  • hele goede zuigkracht
  • geen zak nodig
  • lang snoer

Minpunten

• geen parketborstel aanwezig
  • te weinig hulpstukken
  • niet geschikt om huisdieren-haren te zuigen

Sanne 24-11-2020

Sterke stofzuiger die je volgt

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Ik heb de AEG stofzuiger momenteel in huis om te testen en deze stofzuiger is echt top! Ik ben net gaan samenwonen en de stofzuiger ontbrak nog, een stofzuiger mogen testen kwam dus perfect uit. Wij hebben alle apparatuur in huis van AEG waar we erg tevreden over zijn en onze verwachtingen waren dus hoog. De stofzuiger voldoet zeker aan onze verwachtingen. Door het lange snoer kan ik, zonder van stopcontact te wisselen, de hele benedenverdieping stofzuigen, dit is echt heel prettig. Ook de wielen zijn echt heel fijn, het voelt alsof de stofzuiger je volgt zonder dat je hem hoeft mee te trekken. De wielen zijn ook heel groot wat je ook echt duidelijk voelt. Door de verwisselbare mond is de stofzuiger ook erg veelzijdig, zo kom je er ook erg makkelijk mee in kieren waar je normaal niet zomaar bij komt. De stofzuiger heeft ook een erg sterke zuigkracht. De stofzuiger is zakloos en is erg makkelijk te legen. Al met al ben ik erg blij met deze stofzuiger en ik ben er vrijwel zeker van dat ik hem ook ga aanschaffen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Wielen die je volgen
  • Lang snoer

Minpunten

• Design is niet mijn smaak

Dezo79 02-05-2019

AEG LX9-3-MG (what else)

Geschreven voor: AEG LX9-3-MG grijs

Na 10 jaar trouwe dienst, heeft mijn vorige AEG stofzuiger het begeven en ik MOEST hem vervangen van mijn moeder. (vrijgezel en moederskindje)

Na een korte zoektocht, een waardige vervanger gevonden voor mijn gesneuvelde huishoud maatje. De AEG LX9-3-MG voldeed aan al mijn criteria (geen zak, lang snoer en net zo hip als ik).

Dankzij de top service van bol.com, had ik de stofzuiger de volgende dag al in huis en man, man, man wat een wereld van verschil is dit zeg. Hij is muisstil vergeleken met mijn oude stofzuiger, glijd over het laminaat, verorberd alles in 1 keer en ik hoef niet steeds van stopcontact te switchen dankzij zijn lange snoer.

Heb de stofzuiger nu 1 dag in gebruik en ik moet zeggen, dat hij het geld dubbel en dwars waard is. Hij is te gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing te lezen (maar voor de zekerheid lees je die maar wel)

Moeders is ook fan en wenst er 1 voor haar Verjaardag.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Makkelijk in gebruik
  • Glijd over de vloer