Nilfisk Elite Performer Superior zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Elite Performer Superior zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raymond 27-01-2016

Geen fijn stofzuiger.

Beginnen met de positieve dingen. Een lang snoer, geluid valt mee, bediening op de slang.

Maar vooral veel nadelen. De zuigkracht kun je regelen vanaf de slang, maar is toch altijd automatisch. Heel vaak zet de stofzuiger de zuigkracht lager terwijl ik dat niet wil.

De haren van mijn hond blijven in de stofzuigermond zitten. Ik moet deze regelmatig uit elkaar schroeven om alle haren te verwijderen omdat de zuigkracht anders steeds slechter wordt. Mijn vorige stofzuiger had hier geen problemen mee.

Je kunt de stang in de stofzuiger plaatsen. De stofzuiger gaat dan vanzelf uit (en weer aan als je hem er weer uithaalt). Helaas is de bevestiging zo klein dat de stang nauwelijks blijft zitten, slecht ontwerp!

Al met al spijt van deze (dure) aankoop!

Samos205 28-09-2014

Fantastische stofzuiger! Deze stofzuiger is voorzien van een lang snoer, waardoor je eigenlijk niet meer om hoeft te steken. Daarnaast zuigt hij zo goed dat ik nog maar de helft van de tijd bezig ben, in vergelijking met mijn vorige stofzuiger. Tot slot is hij voorzien van bediening op de slang, dus harder/zachter zetten en aan/uitschakelen is heel gemakkelijk geworden. Een topper.