FeiYu-Tech SPG Live Handheld Gimbal voor Smartphone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de FeiYu-Tech SPG Live Handheld Gimbal voor Smartphone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DJK 24-01-2017

Beste stabilisatie

Erg fijne gimbal! Even wennen aan de vertraging waarmee een gimbal werkt om zo jouw instabiliteit op te vangen/strak te strijken. Uit meerdere test gebleken dat dit technisch de beste is voor wat betreft de stabilisatie. Ook is dit de enige die een modus heeft voor "protrait", Dit wordt met name geadviseerd door onder andere live uitzendingen van Instagram en Snapchat (if you're into that ;))

Is alles dan zo fantastisch? Nee... de app waarmee je onder andere "facetracking" zou kunnen doen krijgt maar geen verbinding, ondanks je toestel met bluetooth is verbonden en reageert op de opname knoppen, blijft de app aangeven dat deze bezig is met verbinding maken, zelfs in hun eigen demovideo zie je dit continue in beeld... Is dat erg... ach misschien voor de beginnende filmer wel, maar als je de gimbal eenmaal onder de knie hebt, dan kun je ook prima zonder :)

Pluspunten

• Super steady
  • Lange accuduur
  • Professionele beelden in een handomdraai
  • Handige "joystick"

Minpunten

• Feiyu-Tech on (app)