Cullmann Alpha 2500 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cullmann Alpha 2500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bart 06-07-2016

Degelijke en zeer stabiele tripod

Geschreven voor: Cullmann Alpha 2500

Goede tripod van Alpha, zeer goed inklapbaar (en uitklapbaar). Ook is er een tas meegegeven voor de tripod om het in te vervoeren, met tas en al is hij ingeklapt ca. 60 cm. Dat maakt hem dus zeer makkelijk om te vervoeren. De stabiliteit is wat je ervan verwacht, niks meer, niks minder. Gewoon degelijk, ook kun je er nog iets aanhangen om de tripod nog stabieler te laten staan. Wat mij positief verraste zijn de 3 aparte waterpasjes die het heel makkelijk maken om te zien of je tripod recht staat, zodat je dat niet op het blote oog hoeft te doen. Zo kun je de prachtigste beelden schieten. Kortom, een echte aanrader! Ook de prijs maakt de tripod aantrekkelijk