Tristar MX-4146 Staafmixerset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar MX-4146 Staafmixerset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

helma 123 06-05-2014

De Tristar staafmixer roest aan de binnenkant. Wat dom om voor zulke materialen en uitvoering te kiezen. Geen gesloten systeem, waardoor er vocht achter blijft in het gedeelte waar je niet bij kunt komen en ook niet kunt afdrogen. Gevolg roest sijpelt aan de zijkant van het mix gedeelte door. Lijkt me heel erg ongezond als de roestdeeltjes in je sapje komt. Jammer dat ik de fabriek niet zo snel kan achterhalen. Anders had ik daar zeker een klacht ingediend. Haal zo snel mogelijk dat apparaat uit de winkels is mijn advies.

bartje3620 06-03-2013

dit onding in promo gekocht bij het Kruitvat - maar 200Watt maar zeker te merken en dus duidelijk niet krachtig genoeg om het simpelste gerecht te mixen - staafmixer schiet bij het mixen van een zwaarder vloeistof onmiddellijk los - tevens ontstond er al roest aan het RVS mixer gedeelte na slechts enkele keren gebruik - dus deze gaat dus retour winkel, hopelijk krijg ik mijn geld hiervoor terug want een andere van dit type mogen ze houden - mijn vorige staafmixer die ik ook voor een paar tientjes gekocht had - deed het veel beter

LizetteW 28-04-2012

Wat een ellende, dit apparaat. Was ik er in het begin redelijk enthousiast over (voor zover dat kan voor twee tientjes),de pret was snel over. Het hakmes hakt geen koekjes en in een gemberbolletje blijft het mes al hangen. De staafmixer pureert zelfs geen aardbeien. Alleen de garde, die doet het wel. Eigenlijk is deze staafmixer alleen geschikt voor wat de naam al zegt: mixen.