Princess Stick Mixer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess Stick Mixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Linn2012 11-03-2013
Geschreven voor: Princess Stick Mixer

De staafmixer een paar keer gebruikt en nu al kan ik 'm weggooien. Er zijn vonken te zien in het electrische gedeelte tijdens het gebruik. En de voet is moeilijk schoon te krijgen. Na dit onderdeel in de vaatwasser te hebben schoongemaakt komt er zwarte troep vanaf. Dus niet echt veilig voor het maken van babyvoeding.

renske1950 04-08-2011
Geschreven voor: Princess Stick Mixer

Wat een waardeloze staafmixer. Las pas achter in de handleiding dat je alleen koude producten kunt pureren. Ik probeerde soep, nou mijn hele keuken zat onder, gelijk weg ermee

Oster 11-04-2011
Geschreven voor: Princess Stick Mixer

Heb deze staafmixer gewonnen bij de postcodeloterij... al bij de eerste keer gebruik vond ik dat er een vreemd luchtje afkwam... na 2e keer gebruik komt er allemaal zwarte smurrie uit... ik heb meteen mijn sinasappel- aardbei shake in het rioool gekiept en deze gaat terug... je zou er een nare ziekte van oplopen... bah