De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Nik1987 25-11-2020

Geweldige staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

De staafmixer voelt zwaar en degelijk aan en de meegeleverde accessoires zien er ook enorm mooi uit. Een heel stuk beter dan al die goedkope varianten waar je ook genoeg voor betalen moet.

De staafmixer wordt geleverd met verschillende accessoires waardoor je kan hakken, snijden, mixen, raspen en noem maar op. Door deze accessoires kan er bijna gesproken worden over een keukenmachine.

Tevens kan alles in de vaatwasser, enorm gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• Accessoires
  • Snelheden
  • Kwaliteit

Minpunten

• Handleiding

ThomasD 20-11-2020

Fantastische alleskunner!

Geschreven voor: staafmixer

Wauw, wat een snelheid en kracht komt er uit deze staafmixer. Waar ik normaal gesproken wel zeker 1 à 2 minuten bezig ben met het pureren van soep, was ik nu binnen 30 seconden al klaar. Het is heel fijn dat de staafmixer verschillende standen heeft en ook een turbo knop, hierdoor kun je de gewenste snelheid gemakkelijk instellen. Ook is de anti-spat kop erg fijn, ik zit weliswaar een keer niet onder de tomatensoep! Wat ik ook echt een verademing vind is dat je de staafmixerkop kunt loskoppelen waardoor die vaatwasser bestendig is en je het gemakkelijk kunt schoonmaken onder de kraan. Onze oude staafmixer bestaat uit 1 stuk waardoor je het niet makkelijk kan schoonmaken of in de vaatwasser past. Nog een pluspunt is dat het is gemaakt van RVS, dit oogt schoner! Onze oude was van wit plastic waardoor die is verkleurd van alle soepen, dit ziet er gewoon niet fris uit. Na project soep, nu ook inmiddels een heerlijke cheese-carrot-cake gemaakt. alles natuurlijk enkel met de nieuwe tefal aanwist. Dit ging super! We hebben onze oude deeghaken en opklopper weggegooid, dit product vervangt het helemaal. Ik kon met de deeghaken gemakkelijk beide cakebeslagen maken! De 3L vorm is ook groot genoeg en heeft anit-slip onderkant waardoor je nog fijner te werk kan gaan. Echt een aanrader voor onze keuken!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Materiaal
  • Accessoires
  • Snelheid

Eyla 17-11-2020

Compact en krachtig

Geschreven voor: staafmixer

oveel mogelijkheden en toch een compact geheel. Het viel me op dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. Ik heb de kneed accessoire gebruikt om appeltaart te maken. Dat was helaas geen succes. Ik heb de deeg uiteindelijk zelf moeten kneden, omdat het geen mooi geheel werd. Verder heb ik oude kaas geraspt, dat was echt super handig en snel gelukt. Ik vind echter de snoer toch echt aan de korte kant, vooral als je maar 1 contactdoos in de keuken hebt. De verschillende snelheden is zeker ook een pluspunt. Al met al is het een krachtig apparaat met veelzijdige functies.

Pluspunten

• Krachtig
  • Vele accessoires
  • Meerdere snelheden

Minpunten

• Snoer
  • Kneedfunctie

Aline 17-11-2020

Veel mogelijkheden, complete keukenmachine

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben zeer te spreken over deze staafmixer.
Al doet het woord staafmixer dit apparaat eigenlijk te kort. Door de vele meegeleverde accessoires is het een complete keukenmachine, hakken, mixen, snijden, blenden, er is van alles mogelijk.
Mijn noten werden met gemak klein gehakt, en de komkommer is in mooie dunne plakken gesneden in een handomdraai. Bijna alle onderdelen kunnen in de vaatwasser.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Makkelijk schoon te maken
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Redelijk zwaar

Luna_ 17-11-2020

Fijne mixer, even wennen hoe alles werkt

Geschreven voor: staafmixer

Er zit enorm veel in dit pakket! Het was dus ook wel even uitzoeken wat waarvoor diende, de gebruiksaanwijnzing is niet echt toerijkend. Eerst maar de simpele onderdelen gebruikt, de staafmixer werkt precies zoals het zou moeten en spat niet, en ook de hakmolen is erg fijn in gebruik! Ik had hiervoor al een andere hakmolen, maar die maalde de knoflook en gember lang niet zo klein als deze doet. Nadeel daarvan is wel weer dat ie de ui eigenlijk net iets te klein hakt, maar je kunt ook weer niet alles hebben.

De grotere mengkom vind ik wat onhandiger. Het is allemaal erg veilig en stevig opgezet, maar dat maakt het wel een beetje gedoe soms om 'm open en dicht te doen. De snijmesjes zijn leuk voor het gebruik, m'n worteltjes en champignons zijn nog nooit zo netjes gesneden geweest, maar dit is alleen handig als je alle groente tegelijk de pan in wilt gooien.

Pluspunten

• Stevig
  • Veel opties

Minpunten

• Grote bak lastig open maken

Charrrie 15-11-2020

Mooie mixer met veel mogelijheden

Geschreven voor: staafmixer

Kwaliteit is erg goed. Het is een stevig product met veel mogelijkheden. Design is mooi, maakt niet te veel geluid. Staafmixer heeft 20 standen en met de diverse onderdelen die je er bij geleverd krijgt ben je in de keuken van alle gemakken voorzien. Het kan mixen, hakken, malen etc. Het ideale is ook dat de meeste onderdelen in de vaatwasser kunnen en de doorzichtige kommen ook mooi blijven.

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Kracht en mogelijkheden

Minpunten

• Handleiding

marchealthy 15-11-2020

multifunctionele mxer

Geschreven voor: staafmixer

Sinds een maandje deze mixer in huis en ik vind het echt een super mixer. Je kan gemakkelijk bijvoorbeeld pannenkoeken beslag mixen, maar daarnaast ook bananen prakken of walnoten fijnmaken.

Hier momenteel al pannenkoeken, bananenbrood en cake mee gemaakt en alles ging echt super soepel. Deze mixer bevat ook maar liefst 1000w en dat merk je in alles terug.

Wat ik ook als erg positief ervaarde is dat bijna alle onderdelen vaatwasser bestendig zijn.

Vond alleen de handleiding wat onduidelijk dus hij ging niet erg soepel in elkaar, daarnaast ook licht gesneden met het openmaken van de messen.

Pluspunten

• Overal voor te gerbuiken
  • vaatwasser bestendig
  • Krachtige mixer 1000w

Minpunten

• Onduidelijke handleiding
  • Messen onhandig ingepakt

Dave 15-11-2020

Prima

Geschreven voor: staafmixer

In dit boordevolle pakket vind je alles wat je nodig hebt voor dit multifunctionele apparaat.
Mixen, snijden, kneden en hakken. Alles is klaar in een handomdraai door de krachtige motor.
Je kunt de snelheid instellen door de draaiknop aan bovenkant van de mixer voor het geval je wat rustiger aan moet doen.

Bijna alles is makkelijk te reinigen in de vaatwasser en past in elkaar zodat niet gelijk je hele kast vol staat.

Dus of je nou een pastadeeg, soep of pesto wil maken. Deze alleskunner draait er zijn handen niet voor om.

Pluspunten

• Compleet
  • Alleskunner

Minpunten

• Verpakking van het mes

John 14-11-2020

Top product

Geschreven voor: staafmixer

Bij het uitpakken valt op hoe solide de mixer aanvoelt en hoe compleet de inhoud van de verpakking is. Pureren, mixen en door roeren met de garde werkt super snel. Snijden, hakken , raspen en mengen, allemaal in een handomdraai. Alle componenten zijn eenvoudig in gebruik, erg functioneel en makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Veelzijdigheid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Randjes in de mengkom /uitscheppen mengsel

Stukato 13-11-2020

Stijlvolle en krachtige keukenhulp

Eerste indruk
Bij het openen van de doos valt direct de veelheid aan accessoires op, waarbij het even tijd kostte om alles uit de doos te halen. Hierbij maakte ik zelf wel de fout dat de snijbladen van het ‘foodprocessor’ deel vol vastgreep. De messen waren niet afgeschermd, waardoor ik van geluk mocht spreken dat ik daar niets aan overhield. Verder valt het vooral op dat de Quickchef er stijlvol uitziet en meer dan compleet oogt met alle accessoires.

In gebruik
Ondanks de veelheid aan accessoires is het vrij vanzelfsprekend wat waarvoor bedoeld is en hoe het werkt. Ik ben direct aan de slag gegaan met het food processor deel. De deksel kan op slot en ik moest wel een aantal keer even goed kijken hoe dat mechanisme precies werkte. Verder is de bijgeleverde handleiding niet echt nodig om door te nemen, omdat het gebruik eigenlijk intuïtief genoeg is.

Krachtige motor
De motor heeft maar liefst een vermogen van 1000 watt en dat is ook wel echt te merken. De staafmixer is in 25 kleine stapjes in te stellen van licht naar zwaar en heeft bovendien een turbo functie. Nu vind ik dat persoonlijk niet echt nodig om zoveel snelheden te hebben, omdat ik niet zoveel variaties ken waarbij ik zo nauwkeurig moet zijn in de exacte snelheid. Het werkt wel echt heel goed.

Hakmolen en foodprocessor
De Quickchef levert een hakmolen voor bijv. kruiden op en een foodprocessor om bijv. deeg te kneden, grotere hoeveelheden te hakken en te raspen. Dit werkt heel eenvoudig en op het slotje na functioneert het ook heel logisch en goed.

Onderhoud
Bij het ontwerp van deze set lijkt goed nagedacht te zijn over het schoonmaken van alle onderdelen van de staafmixer. Alles is goed genoeg te demonteren en in de vaatwasser te wassen of eventueel met handwas. De twee onderdelen die niet in de vaatwasser kunnen (de staafmixer en het aandrijfdeel van de foodprocessor) worden niet snel vies en zijn ook eenvoudig schoon te maken.

Conclusie
Al met al ben ik zeer tevreden met de Quickchef en geeft het mij talloze opties in de keuken met de aanschaf van deze set.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Krachtig
  • Veelzijdig

EsmeeJansen1512 13-11-2020

Alles in 1

Geschreven voor: staafmixer

Alles wat je nodig kan hebben in een keukenapparaat zit hier in. Mixen, snijden, pureren en raspen, alles wat je wilt kun je met dit apparaat doen.
Handig instelbaar met enorm veel snelheden en vlijmscherpe mesjes.
Enorm tijdsbesparend in de keuken tijdens de dagelijkse kook werkzaamheden, maar ook met bakken is dit aparaat ideaal

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Tijdsbesparend
  • instelbare snelheden

Minpunten

• Slechte handleiding
  • Zoeken naar juiste snelheid

Nikki94 13-11-2020

Prettig, veelzijdig product!

Geschreven voor: staafmixer

De Tefal staafmixer quickchef is een zeer veelzijdig product door de vele meegeleverde accessoires. Het vervangt vele apparaten in de keuken, waardoor het ook in een kleiner huishouden een plekje kan vinden. Het is erg prettig dat nagenoeg alle onderdelen in de vaatwasser kunnen, hierdoor is het vriendelijk in gebruik. Ook is het een zwaar en krachtig apparaat, ik ben positief verrast!
Een nadeel is de beknopte handleiding, hierdoor is het in het begin even puzzelen hoe het apparaat werkt.

Pluspunten

• Vaatwasbestendig
  • Veel accessoires
  • Krachtig

Minpunten

• Beknopte handleiding

Heleen van Beers 13-11-2020

Fijn en veelzijdig apparaat met gebrekkige handleiding

Geschreven voor: staafmixer

Wat een fijn apparaat als je weet hoe het werkt. Het is een enorm veelzijdig apparaat dat je op veel verschillende manieren in kan zetten. Bij het uitpakken verbaasde ik me echt over de hoeveelheid accessoires. Het heeft echt een krachtige motor en in het 500 ml bakje kun je met gemak, koekjes, noten, dadels enz fijn hakken. Ook soep pureren vormt geen enkel probleem. De grote kom heeft een handige losse toevoer en een apart mechanisch gedeelte wat je er af haalt voor het afwassen. DAardoor hoef je niet bang te zijn dat er water bij de electra komt. Echt een uitkomst. Daarnaast zit er een blauw lichtje boven in de dop wat aangeeft of het apparaat is aangesloten op het stopcontact. Super fijn.
Het grootste nadeel vind ik de handleiding. Er zijn voor mijn gevoel 5 apparaten in 1 handleiding gezet en alles wordt met een sterretje weergeven en is afhankelijk van het model. Ik vond de handleiding daardoor onoverzichtelijk , rommelig en niet compleet. Ik kon daardoor niet direct snel van start en daar hou ik niet van.

Pluspunten

• degelijk en zwaar apparaat
  • veelzijdig

Minpunten

• slechte handleiding