Tefal Quickchef staafmixer HB6588

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Quickchef staafmixer HB6588 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sophia 12-08-2018

Premium staafmixer

Dit is een geweldige staafmixer voor het bereiden van soepen, mayonaise, babyvoeding etc. Ik gebruik 'm al een paar weken bijna dagelijks.

Tijdens het gebruik kun je de snelheid van de staafmixer instellen door de draaiknop bovenop de handgreep. Erg slim gedaan, want je houdt de staafmixer in de ene hand vast en dan kun je met de andere hand de snelheid aanpassen.

Pureren gaat gaat veel sneller dan een B-merk staafmixer die ik jaren heb gebruikt. Ik zou niet meer terug willen. Deze van Tefal is ook een stuk stiller en voelt veel beter aan. Het heeft echt een premium uitstraling.

Schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Je draait de onderkant eraf en spoelt deze af onder de hete kraan. Dat is voor ons altijd wel voldoende. Een kind kan de (af)was doen.

Al met al een prima staafmixer voor een prima prijs. Ik ben er heel blij mee en ga er nu weer wat babayvoeding mee maken. Een aanrader.

• Kwaliteit
  • Verschillende standen
  • Makkelijk schoonmaken

Bianca 22-06-2018

Krachtige staafmixer

Bij het uitpakken. Gewoon een simpele maar wel degelijke staafmixer.
Hij doet wat hij moet doen. Ik heb hem gebruikt voor het maken van soepen.
Gaat met alle gemak door de groente heen.
Hij ziet er mooi uit.
Gewoon een simpele staafmixer zoals die hoort te zijn.
Voor de prijs een prima staafmixer!!
Ik beveel hem aan!!

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Genoeg power

Kies keurig 21-06-2018

Keukenhulp

Fijne eenvoudige keukenhulp. Makkelijk in snelheid te verstellen. Hij ligt fijn in de hand. Niet het allerminst belangrijk is dat hij makkelijk schoon te maken is. Het mag zelfs in de vaatwasser. Door de vormgeving van dr kop heb je geen last van spatten. Een super handig hulpje voor heerlijke smoothies of een lekker soepje

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Ligt makkelijk in de hand

Tammo1982 09-06-2018

Welkome keukenvriend!

Na een tijdje een staafmixer van een minder goed merk in ons bezit te hebben gehad, kregen we uiteindelijk de Tefal HB6588 Quickchef in ons bezit. De staafmixer voelt solide aan en pureert eenvoudig een soep glad, ook een pesto of humus is zo fijngemalen met deze welkome keukenvriend. Het snoer is ook lang genoeg waardoor je ook nog een beetje bewegingsvrijheid hebt in de keuken, verder is het apparaat mooi vormgegeven en gemaakt van degelijke materialen. Persoonlijk zou ik wel gelijk voor de uitgebreidere versie gaan waarbij een hakmolen is meegeleverd, deze komt toch vaak goed van pas. Al met al heb ik eigenlijk geen minpunten aan deze staafmixer kunnen ontdekken en beveel dit product dan ook van harte aan.

Pluspunten

• Snelheid
  • Degelijk
  • lengte van het snoer
  • design

nancy 08-06-2018

fijne staafmixer, makkelijk te bedienen

De Tefal QuickChef, is goed beet te houden met een hand, en zelfs met mijn kleine handen is het geen probleem, de verschillende standen zijn geweldig en met de turbo er bij glij je gemakkelijk door de producten die je wil pureren heen.
Wel is het aan te raden om de stukken wat fijner te maken, te grote stukken willen nog wel is in de kop blijven hangen.
Ik heb paprika, wortel,komkommer ,aardbei en ijs gerobberd.
Paprika en wortel duurde wat langer maar deze stukken waren ook eigenlijk iets te groot.
De komkommer in blokjes en het is so een papje wat je kan gebruiken voor bv een sausje.
Aardbei en ijs dat werd een heerlijke milkshake.
De Tefal quickchef kan gewon in de vaatwasser net als de beker waar je hem in gebruikt.
De handgreep waar ook de draaiknop op zit kan je gewoon met een doekje afdoen.
Ik vindt hem geweldig en mijn kinderen ook, fruit is zo omgetoverd tot een smoothie of milkshake , makkelijk in schoonmaken wat natuurlijk super is want des te eerder kan hij weer gebruikt worden

Pluspunten

• kan ook met een hand bedient worden
  • kan ik de vaatwasser

Minpunten

• niet te grote stukken gebruiken

Maayke 06-06-2018

stevige mixer

Het is een mixer met een zware motor al hoor je dat niet meteen terug in het bescheiden geluid. Door de gegolfde rand komt alles optimaal in het scherpe mes terecht. Het pureren van mijn gebonden soep ging in no-time! De verschillende snelheden en de turbo zijn handig. Bij topsnelheid moet ik de mixer wel goed vasthouden vanwege de kracht ervan :) maar goed dat geldt vast niet voor iedereen. De machine is in elk geval zo slank dat je hem makkelijk met 1 hand kunt vasthouden. goed keuken apparaat !

Pluspunten

• ligt stevig in de hand
  • sterke motor
  • makkelijk schoon te maken

Ilona 05-06-2018

Goede staafmixer

Dit is een hele fijne staafmixer die gewoon doet wat het zou moeten doen.
Hij ligt lekker in de hand en ziet er fraai uit.
Het heeft verschillende snelheden die je makkelijk kunt aanpassen doormiddel van de draaiknop bovenop.
Ik zou hem zeker aanraden!

Pepijn 04-06-2018

Fijne staafmixer

De Tefal Quickchef staafmixer maakt zijn naam waar. Goed en degelijk apparaat. krachtige motor met veel snelheidsinstellingen. Ligt goed in de hand met een prima formaat maatbeker. makkelijk te reinigen. Lijkt in eerste instantie wat zwaar aan te voelen, maar bij gebruik is dat juist prettig.

Pluspunten

• goed te regelen
  • degelijk
  • ligt goed in de hand

Mecht 03-06-2018

Handige keukenhulp

De staafmixer is mooi en degelijk uitgevoerd. Ligt lekker in de hand en is voorzien van een motor met de nodige power. Je kan hem simpel op verschillende snelheden instellen wat hem geschikt maakt om verschillende producten mee te verwerken. De meegeleverde mixbeker staat lekker stevig en voldoet goed. Maar het allerfijnste aan deze mixer vind ik toch wel dat hij niet spat. Hij is zo slim gemaakt dat deze al oude ergenis van de staafmixer is opgelost. Fijn is ook dat alle onderdelen in de vaatwasser passen. Een fijn apparaat voor een fijne prijs.

Pluspunten

• Mooi uitgevoerd
  • Degelijk
  • Geen gespat