Philips Viva Collection HR2642

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2642 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marjolein 07-06-2017

erg veilig

Ik ben meer dan tevreden. Ik vind het erg veilig dat je de knop ingedrukt moet houden om hem te gebruiken. Ik heb 2 soepen, een smoothie en ijs gemaakt en alles werkt uitstekend.
Zelfs harde producten zoals bevroren vruchten maalt hij uitstekend en alles was snel glad.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• veilig
  • maalt zelfs bevroren vruchten

Allie85 06-06-2017

TOP

In een woord: geweldig! Ik kon niet wachten om de staafmixer te gaan gebruiken. Allereerst heb ik verschillende smoothies gemaakt, omdat ik dol ben op fruit smoothies. Het apparaat is zo krachtig en erg handig, omdat je zelf kan bepalen met de knop hoe hard hij gaat. Ook heb ik een aantal soepen gemaakt, echt goddelijk. De soepen waren heerlijk en romig, precies zoals ik het wou. De staafmixer is ook handig vast te houden. In de eerste instantie vond ik de mixer zwaar, maar uiteindelijk viel dat erg mee omdat je het maar een korte tijd gebruikt gezien de kracht van de mixer. Kortom, de staafmixer is zo goed dat je in korte tijd lekkere maaltijden kan bereiden. Ik heb er zelf vooral smoothies en soepen mee gemaakt, maar door de krachtige messen en alle accessoires kan je allerlei maaltijden bereiden. Met een verbluffend resultaat! Voor mij is de staafmixer onmisbaar!

Pluspunten

• krachtig
  • handig in gebruik

Suusje1985 05-06-2017

Fijne staafmixer

Sinds kort probeer ik deze staafmixer uit. Ik vind deze al beter en fijner in gebruik dan mijn vorige staafmixer. De maatbeker en de hakbeker zijn een stuk groter. Ook heel fijn is dat er een garde bij zit. Deze is heel makkelijk om bijvoorbeeld slagroom te kloppen. Dit duurt hierdoor niet lang en je hebt perfecte slagroom. Ook zit de knop op een fijne plek. Je kunt de staafmixer hierdoor goed vasthouden en bedienen. De staafmixer is ook erg fijn om groente en soep te pureren. Dit is namelijk zo gebeurd. Ik zou deze staafmixer zeker aanraden

Pluspunten

• fijne bediening
  • inclusief garde
  • ruime hakmolen

Kwestie 05-06-2017

ideale staafmixer

De eerste indruk was gelijk al goed. Er zitten veel verschillende toebehoren bij. Waardoor je deze staafmixer voor bijna alles kan gebruiken (sauzen, smoothys, hakken van nootjes). Hij is licht in gebruik en maakt alles binnen enkele seconden fijn. Wat ook ideaal is, is dat alle onderdelen uit elkaar kunnen. Hierdoor zijn de onderdelen weer gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• redelijk stil
  • lange snoer
  • makkelijk schoon maken

Minpunten

• 1 stand

JudithB79010 02-06-2017

Goed product

Goede staafmixer, makkelijk in gebruik.
Losse onderdelen zijn er makkelijk op te klikken en weer af te halen. Stil in gebruik en maakt goed babyvoeding en gladde sauzen. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Stil in gebruik

Minpunten

• Niet meer standen

Stoney 29-05-2017

Goeie mixer!

Recentelijk heb ik de Philips staafmixer in bezit gekregen. Omdat we best vaak soepen, sauzen en toetjes maken of iets willen pureren/mixen/fijnhakken/malen wilden we wel een goede betrouwbare en handige mixer.
De Philips staafmixer zag er goed uit uit op papier en gelukkig merkte ik na het uitpakken dat de werkelijkheid ook gewoonweg goed is. De mixer voelt stevig en solide aan en ligt lekker in de hand. Ook de andere materialen zoals maatbeker, klopper en fijnsnijder. De messen zijn verder scherp en van rvs.
Meteen heb ik de vergrendeling van de accssoires getest want die zijn niet altijd even solide of gemakkelijk. En ook hierover geen klachten, het monteren en demonteren gaat erg gemakkelijk en eea zit goed vast.
Inmiddels heb ik diverse producten bereidt zoals beslag voor scone, zelfgemaakte chocolade saus met noten, en gekruid gehakt. T ging allemaal even goed en vlot! Wat me daarbij vooral opviel wat de mogelijkheid om met je knijpvermogen te bepalen hoe snel je de messen of klopper laat draaien. Erg handig! En gelukkig is het volume van zeer acceptabel niveau.
Na gebruik heb ik alles in de vaatwasser gedaan, dan kon zonder problemen, en dan klopt ook.
Dus al met al kun je wat mij betreft met vertrouwen deze mixer kopen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goede motor

SabineKim 23-05-2017

Handig, degelijk en mooi apparaat.

Sinds een week gebruik ik de Philips Viva Staafmixer. Direct toen ik hem uit de verpakking haalde viel mij het gewicht van de staafmixer op. Dit gaf mij het gevoel dat het een degelijk apparaat is. De hakmolen gebruik ik het meest. Noten, bevroren fruit, bloemkool hij kan een heleboel aan. Het gaat enorm snel en doordat je zelf de snelheid aan kan geven houd je goed in de gaten hoe fijn je je voedsel gehakt wil hebben.

Het feit dat de hakmolen zo groot is heeft als grote voordeel dat je een hele bloemkool fijn kunt hakken. Dit gebruik ik om bloemkoolrijst te maken. Het scheelt ons een hoop geld, wij hoeven geen bloemkoolrijst meer te kopen.

Pluspunten

• Hakmolen is extra groot
  • Je kunt zelf de maalsnelheid aangeven

Dalynn 18-05-2017

3 in 1 Staafmixer

De Philips ProMix staafmixer is superhandig. Geen tranen meer, want hij hakt de uien voor je, serveert in een mum van tijd een heerlijke Smoothie en klopt de slagroom als een ware pro. Weg dus met alle losse apparaten, lang leve kastruimte! De onderdelen zijn met een eenvoudige klik te verwisselen. En het allerhandigst?! De veerknop. Hoe dieper je de veerknop indrukt, hoe hoger de snelheid.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik