Braun MQ 9045 Aperitive - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hobbykok 29-12-2017

Geweldige staafmixer

Ik heb mijn vorige Braun staafmixer ruim 12 jaar gehad en omdat ik er altijd heel tevreden over was nu ook voor een Braun gekozen.
Deze staafmixer sprak me aan omdat hier de nieuwste technologie in verwerkt is en dat merk je ook meteen in het gebruik. Het is een veelzijdige, krachtige en praktische staafmixer.
Alle (harde) noten, zaden etc. kan ik nu zelf fijn malen, dit is verser en goedkoper.
Maar ook een smoothie, muffinbeslag, pannekoekbeslag, soepen en sauzen en nog heel veel meer is in een mum van tijd en met weinig moeite gemixt.
Ik ga hier nog veel mee uitproberen en verwacht er nog lang en veel plezier van te hebben.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Sterke motor
  • Handige blenderkommen

Dagelijkse gebruiker 29-12-2017

Braun MultiQuick 9 MQ9045X

Beste staafmixer ooit! De geweldige active blade technologie komt zelfs bij de bodem waar normaal het voedsel altijd blijft liggen en niet opgepakt wordt. Deze staafmixer is zeer krachtig en vergt dus weinig kracht en bespaart tijd.

Pluspunten

• active blade
  • krachtig
  • spettert niet

J Moonen 03-02-2018

kracht mixer

Maakt makkelijk stamppot en ook de fijnste sauzen fijn. Makkelijk in gebruik alhoewel de vergrendeling even wennen is. Zeker een aanrader!

Hut 02-02-2018

compleet apparaat

Fijn apparaat om mee te werken en voldoet aan al mijn gestelde eisen. Makkelijk te reinigen en op te bergen.

Pluspunten

• compleet

Minpunten

• beetje prijzig

Rob 30-01-2018

Super staafmixer!

Goede Duitse kwaliteit. Mooi design. Krachtige motor, zelfs avocadopitten worden moeiteloos 'fijngehakt'!

Pluspunten

• Design, multifunctioneel en kwaliteit
  • Juiste prijs kwaliteit verhouding

mtouw 20-01-2018

MQ9045

Prima stille staafmixer met accessoires. Zeker na jaren een goedkoper merk/model gebruikt te hebben is dit een wereld van verschil. Merken dat wij hem hierdoor ook eerder gebruiken.

• Krachtig

Minpunten

• Geen opbergkoffer

Jessica 13-01-2018

multifunctioneel en praktisch

Het is wat duurder maar alleszins het geld waard. Heb deze MQ 9045 twee weken in huis en heb diverse dingen gemaakt. Prima hummus (niet te droog want dan mengt hij niet goed door) en guacamole gemaakt. Bloemkool rijst zelf maken een fluitje van een cent. Let wel op dat je goed doorroert, dan doet hij niet zo goed zelf lijkt het, want anders heb je sap onderin en grotere stukken bovenop.
Parmesaanse kaas zelf malen in het kleine bakje, supersnel. Mayonaise gemaakt met de staafmixer, ook perfect. Ga hem zeker vaak gebruiken!
Vind alleen het leegschrapen van de blender lastig omdat hij niet glad is. Er blijft veel achter in mes en bodem.

Pluspunten

• krachtig
  • active blades
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• schoonmaken staafmixer
  • leegschrapen blenderkom

Karin 12-01-2018

Veel mogelijkheden, sterke motor.

Het is een fijne staafmixer met veel mogelijkheden en een sterke motor. Hij ligt fijn in de hand. Je kunt er ook heerlijke smoothies mee maken.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Veel mogelijkheden

Jonathan 10-01-2018

Handig en snel

Je krijgt veel waar voor je geld en komt over als een kwaliteitsproduct.
Met de krachtige motor en handige accessoires kun je allerlei ingrediënten in een mum van tijd klaarmaken.

W Hoogeveen 09-01-2018

Staafmixer

De Braun staafmixer heb ik nu 1 x gebruikt , daar waar ik het voor gekocht heb .nl. babyvoeding fijn maken , dit ging prima , ik ga der vanuit dat het een goed product is ... De vorige staafmixer van Braun was ook top!!

Pluspunten

• Extra sterke motor
  • Extra mesjes

Mirjam 05-01-2018

Mooie keukenhulp

Super handig en ook nog erg mooi van design!
Je kunt hem overal voor gebruiken, makkelijk met één hand te bedienen.
Een echte aanwinst als je van koken houdt!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk met één hand te bedienen

Linda 03-01-2018

top mixer

de staafmixer heeft veel kracht met veel accessoires. Heel handig, je kan er van alles mee. Kleine dingen pureren, maar ook kaas klein maken. De vorige braun staafmixer ging ook 25 jaar mee.

Pluspunten

• kracht

MJ 02-01-2018

Fijne staafmixer

Fijne krachtige staafmixer! Handig in gebruik. Een heel verschil met mijn oude van 15 jaar oud. Naast pureren prima voor het maken van smoothies en crushed ice.

Pluspunten

• Heel krachtig
  • Ijs crushen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Elbert 01-01-2018

Vrij duur

Maar hij kan wel alles. Probleem met alleskunners is wel of ik er ook gebruik van ga maken. Het pureren van de tomatensoep ging in ieder geval fantastisch.

Anoniem 31-12-2017

Multifunctioneel apparaat

Niet van toepassing. Niet van toepassing. Niet van toepassing. Niet van toepassing. Niet van toepassing. Niet van toepassing.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Makkelijk in gebruik

Pieter Deelstra 30-12-2017

Goed te hanterenStaaafmixer

Deze staafmixer is, in tegenstelling tot onze vorige, wel heel makkelijk te hanteren. Ook is het motor deel zonder krachtinspanning aan de accessoires te bevestigen en weer te verwijderen. De bijgeleverde accessoires zijn allemaal functioneel en van degelijke kwaliteit.

Pluspunten

• Zeer ergonomisch
  • Degelijk
  • Goede prijs- kwaliteit verhouding

roelie 28-12-2017

krachtige machine

een alleskunner met veel kracht en handige messen die tot op bodem kunnen komen waardoor je alles goed kunt pureren.

mixer 28-12-2017

Mooie materialen, solide uitvoering en sterke motor.

Wegens bewezen betrouwbaarheid weer gekozen voor een Braun Multiquick maar nu met een sterkere motor (1000W ipv 500W). Deze heeft echt veel meer kracht. De duurzaamheid van de nieuwe mixer moet zich natuurlijk nog bewijzen, maar gezien de oude, die alleen wegens de extra kracht vervangen wordt na jaren trouwe dienst, zal dat wel goed komen.

Pluspunten

• sterke motor (1000W)
  • mooie materialen

Minpunten

• geen deeghaken

Cees 28-12-2017

Fijne bediening

Absoluut een top staafmixer! Hij ligt goed in de hand, is niet lawaaierig en hakt snel alles goed klein. Ook het bedieningsgemak met een enkele knop is erg fijn, geen geklungel meer met verschillende standen, gewoon harder drukken als je wil dat het sneller draait. De bijgeleverde accessoires zijn van goede kwaliteit en stevig genoeg. De garde daarvan vind ik net wat minder stevig, maar die gebruik ik toch niet. Mooie van deze staafmixer is dat het mes bijna tot de bodem van de pan komt als je de staafmixer op de bodem drukt. Hierdoor heb je nog sneller een top resultaat. Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Tot diep in de pan door flexibel mes
  • Prima accessoires
  • Ligt goed in de hand, goede kwaliteit materiaal

Minpunten

• Iets minder stevige garde

Indy 22-12-2017

De Beste

Een super degelijke werkpaard deze staafmixer die werkelijk bijna alles hakt, snijd en gemakkelijk in gebruik is !

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik