Braun MQ 9045 Aperitive - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hobbykok 29-12-2017

Geweldige staafmixer

Ik heb mijn vorige Braun staafmixer ruim 12 jaar gehad en omdat ik er altijd heel tevreden over was nu ook voor een Braun gekozen.
Deze staafmixer sprak me aan omdat hier de nieuwste technologie in verwerkt is en dat merk je ook meteen in het gebruik. Het is een veelzijdige, krachtige en praktische staafmixer.
Alle (harde) noten, zaden etc. kan ik nu zelf fijn malen, dit is verser en goedkoper.
Maar ook een smoothie, muffinbeslag, pannekoekbeslag, soepen en sauzen en nog heel veel meer is in een mum van tijd en met weinig moeite gemixt.
Ik ga hier nog veel mee uitproberen en verwacht er nog lang en veel plezier van te hebben.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Sterke motor
  • Handige blenderkommen

Dagelijkse gebruiker 29-12-2017

Braun MultiQuick 9 MQ9045X

Beste staafmixer ooit! De geweldige active blade technologie komt zelfs bij de bodem waar normaal het voedsel altijd blijft liggen en niet opgepakt wordt. Deze staafmixer is zeer krachtig en vergt dus weinig kracht en bespaart tijd.

Pluspunten

• active blade
  • krachtig
  • spettert niet

Marijke 25-04-2018

Super sterke mixer

Erg degelijke en sterke mixer. Als echte hobby kok kan je hiermee goed uit de voeten. Maalt super snel en fijn.

Pluspunten

• Maalt super fijn
  • Gebruiksvriendelijk

Jules 23-04-2018

Gebruiksmogelijkheden staafmixer

Semi professionele staafmixer. Kan voor vele toepassingen in de keuken door een hobbykok worden gebruikt. Vormgeving materiaalkeuze en kleurstelling ziet er erg goed uit

rick 17-04-2018

krachtige motor, maar...

Kort na aankoop was ik erg enthousiast over (vooral de kracht van) deze staafmixer, maar na een paar maanden gebruikservaring is er van dat enthousiasme niet zoveel meer over.
Hoewel de motor nog steeds krachtig is - en dat blijft fijn - ben ik over de prestaties van de mixer en vooral over de kwaliteit van de randproducten teleurgesteld.
Met mijn vorige Braun-staafmixer van 500 watt heb ik jaren gedaan, een oerdegelijk ding, hakte alles en is alleen vervangen omdat de motor wat weinig kracht had.
Bij de keuze voor een nieuwe staafmixer ging ik dan ook voor een Braun, dat merk had zich voor mij zeker bewezen.
Helaas viel me bij de nieuwe staafmixer al snel op dat de mesjes niet goed bij de zijkant van de mengbak komen; je moet lang mixen voor je alles hebt gehad. Bovendien is - mede door de kracht van de motor - dan de helft van de inhoud in de mengbak, gepureerd tot moes.
Ook de kwaliteit van de onderdelen vallen me tegen. Waar van de oude mixer nog altijd ieder onderdeel intact is, brak bij de nieuwe de bovenkant van het crushmes al af bij de tweede keer dat ik die gebruikte.
Sinds een paar weken is één van de mengbekers gebarsten en is er een stukje van de bovenkant afgebroken.
Ik gebruik de nieuwe mixer niet voor andere dingen dan waarvoor ik de oude gebruikte (die nog altijd heel is).
Al met al moet ik helaas concluderen dat dit product me erg tegenvalt, jammer dat ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.

Pluspunten

• krachtige motor

Minpunten

• middelmatige kwaliteit randproducten
  • bereik messen

Mark 15-04-2018

Braun Multiquick 9

Krachtige motor. Praktische accessoires. Neemt veel minder ruimte in dan grote keukenmachines, erg praktisch en werkt net zo goed.

Pluspunten

• Praktische accessoires
  • Krachtige motor

Gies 15-04-2018

Braun multiquick 9 Doet

Prima staafmixer met veel power en veel mogelijkheden! Doet prima zijn werk heeft volop mogelijkheden voor bakken en koken.

Monique 19-02-2018

Goede kwaliteit

Stevige staafmixer. Werkt super goed en alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Het is wel even wennen om de standen door te hebben op het apparaat. Je hebt al snel dat je te hard drukt waardoor de machine te snel gaat.

Pluspunten

• Stevig
  • Veel hulpstukken erbij

Minpunten

• De standen zijn wat wennen
  • Apparaat gaat op een beveiliging.

J Moonen 03-02-2018

kracht mixer

Maakt makkelijk stamppot en ook de fijnste sauzen fijn. Makkelijk in gebruik alhoewel de vergrendeling even wennen is. Zeker een aanrader!

Hut 02-02-2018

compleet apparaat

Fijn apparaat om mee te werken en voldoet aan al mijn gestelde eisen. Makkelijk te reinigen en op te bergen.

Pluspunten

• compleet

Minpunten

• beetje prijzig

Rob 30-01-2018

Super staafmixer!

Goede Duitse kwaliteit. Mooi design. Krachtige motor, zelfs avocadopitten worden moeiteloos 'fijngehakt'!

Pluspunten

• Design, multifunctioneel en kwaliteit
  • Juiste prijs kwaliteit verhouding

mtouw 20-01-2018

MQ9045

Prima stille staafmixer met accessoires. Zeker na jaren een goedkoper merk/model gebruikt te hebben is dit een wereld van verschil. Merken dat wij hem hierdoor ook eerder gebruiken.

• Krachtig

Minpunten

• Geen opbergkoffer

Jessica 13-01-2018

multifunctioneel en praktisch

Het is wat duurder maar alleszins het geld waard. Heb deze MQ 9045 twee weken in huis en heb diverse dingen gemaakt. Prima hummus (niet te droog want dan mengt hij niet goed door) en guacamole gemaakt. Bloemkool rijst zelf maken een fluitje van een cent. Let wel op dat je goed doorroert, dan doet hij niet zo goed zelf lijkt het, want anders heb je sap onderin en grotere stukken bovenop.
Parmesaanse kaas zelf malen in het kleine bakje, supersnel. Mayonaise gemaakt met de staafmixer, ook perfect. Ga hem zeker vaak gebruiken!
Vind alleen het leegschrapen van de blender lastig omdat hij niet glad is. Er blijft veel achter in mes en bodem.

Pluspunten

• krachtig
  • active blades
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• schoonmaken staafmixer
  • leegschrapen blenderkom

Karin 12-01-2018

Veel mogelijkheden, sterke motor.

Het is een fijne staafmixer met veel mogelijkheden en een sterke motor. Hij ligt fijn in de hand. Je kunt er ook heerlijke smoothies mee maken.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Veel mogelijkheden

Jonathan 10-01-2018

Handig en snel

Je krijgt veel waar voor je geld en komt over als een kwaliteitsproduct.
Met de krachtige motor en handige accessoires kun je allerlei ingrediënten in een mum van tijd klaarmaken.

W Hoogeveen 09-01-2018

Staafmixer

De Braun staafmixer heb ik nu 1 x gebruikt , daar waar ik het voor gekocht heb .nl. babyvoeding fijn maken , dit ging prima , ik ga der vanuit dat het een goed product is ... De vorige staafmixer van Braun was ook top!!

Pluspunten

• Extra sterke motor
  • Extra mesjes

Mirjam 05-01-2018

Mooie keukenhulp

Super handig en ook nog erg mooi van design!
Je kunt hem overal voor gebruiken, makkelijk met één hand te bedienen.
Een echte aanwinst als je van koken houdt!

Pluspunten

• stil
  • makkelijk met één hand te bedienen

Linda 03-01-2018

top mixer

de staafmixer heeft veel kracht met veel accessoires. Heel handig, je kan er van alles mee. Kleine dingen pureren, maar ook kaas klein maken. De vorige braun staafmixer ging ook 25 jaar mee.

Pluspunten

• kracht

MJ 02-01-2018

Fijne staafmixer

Fijne krachtige staafmixer! Handig in gebruik. Een heel verschil met mijn oude van 15 jaar oud. Naast pureren prima voor het maken van smoothies en crushed ice.

Pluspunten

• Heel krachtig
  • Ijs crushen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Elbert 01-01-2018

Vrij duur

Maar hij kan wel alles. Probleem met alleskunners is wel of ik er ook gebruik van ga maken. Het pureren van de tomatensoep ging in ieder geval fantastisch.