Braun MQ 9045 Aperitive - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Hobbykok 29-12-2017

Geweldige staafmixer

Ik heb mijn vorige Braun staafmixer ruim 12 jaar gehad en omdat ik er altijd heel tevreden over was nu ook voor een Braun gekozen.
Deze staafmixer sprak me aan omdat hier de nieuwste technologie in verwerkt is en dat merk je ook meteen in het gebruik. Het is een veelzijdige, krachtige en praktische staafmixer.
Alle (harde) noten, zaden etc. kan ik nu zelf fijn malen, dit is verser en goedkoper.
Maar ook een smoothie, muffinbeslag, pannekoekbeslag, soepen en sauzen en nog heel veel meer is in een mum van tijd en met weinig moeite gemixt.
Ik ga hier nog veel mee uitproberen en verwacht er nog lang en veel plezier van te hebben.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Sterke motor
  • Handige blenderkommen

Dagelijkse gebruiker 29-12-2017

Braun MultiQuick 9 MQ9045X

Beste staafmixer ooit! De geweldige active blade technologie komt zelfs bij de bodem waar normaal het voedsel altijd blijft liggen en niet opgepakt wordt. Deze staafmixer is zeer krachtig en vergt dus weinig kracht en bespaart tijd.

Pluspunten

• active blade
  • krachtig
  • spettert niet

Melle 18-06-2018

Zoals gewend van Braun

Al een enige tijd was ik op zoek naar een goede multi in 1 voor een betaalbare prijs.
Heb dit apparaat bij mijn vriendin uitgeprobeerd en overheerlijke soepen en dergelijke gemaakt. Dit apparaat is eigenlijk een kleine variant van wat grote keukenmachine kan. Gelukkig neemt dit apparaat minder ruimte in beslag en het reinigen gaat je ook makkelijk af. Hij maakt geen lawaai en ligt goed in de hand. Prima product dus!

Pluspunten

• Ruimtebesparend
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Geen opbergsysteem meegeleverd

BramvOh 06-06-2018

Handig apparaat

Handig apparaat voor zowel smoothies, sauzen, pesto's, cocktails. Veel mogelijkheden en handige pusleerknop

Efi 01-06-2018

MQ9045

Goed spul doet wat hij moet doen! Ik heb dit gekocht om mee te nemen naar buitenland ivm emigratie ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Veelzijdig

B.Mixer 31-05-2018

Lekker smooth

Heel soepel pureert de mixer rauwe groente, ook kaas hakken in de kleine hakker gaat super. En lekker stil, maakt geen herrie.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• messen zijn scherp dus goed opletten.

Sandra 31-05-2018
  • Product gekregen

Mooi degelijk apparaat

Ik heb deze staafmixer gekregen als huwelijkscadeau. De staafmixer en de accessoires zien er degelijk uit. Er zit een beveiliging op, waardoor hij op slot gaat als hij even niet gebruikt wordt. Dit is op zich een goede veiligheidsoptie, maar voor mij wel wennen, ook vind ik dat hij vrij snel op slot gaat. Dus ik ben steeds op de vergrendeling aan het drukken.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Trekt niet vacuum

Minpunten

• Wordt snel vergrendeld.

Yogesh 31-05-2018

Mooie uitstraling

Ik heb dit product gekocht omdat andere staafmixer niet zo sterk zijn als deze. Het is sterktste omdat het 1000 watt motor heeft.

Jeroen 29-05-2018

Mooi hak resultaat

Fijne Staafmixer met mooie degelijke accessoires. Steeds weer een perfect resultaat en mooi controle van de fijnheid door de fijne gefaseerde bedieningsknop.

Pluspunten

• Bediening
  • Kwaliteit

R.D.Oosterman 25-05-2018

Highspeed multifunctionele blender!

Nadat onze vorige blender was gesneuveld moesten wij opzoek naar een nieuwe. En na een grondige speurtocht op het internet, kwam ik samen met mijn vriendin uit op de Braun MQ 9045.
De ervaringen die ik en mijn vriendin tot nu toe hebben met deze blender zijn zeer positief, het is echt een toevoeging aan onze keuken. Alles wat we hem tot nu toe hebben voorgeschotelt heeft de Braun zonder moeite verwerkt.
Het enige waar we soms tegenaan liepen is de plek waar het snoer zit. Deze kan zo af en toe in de weg zitten. Maar dit is wat ons betreft een zeer klein minpuntje en zeker geen reden om de aanschaf van de Braun MQ 9045 niet in everweging te nemen.
Wij kunnen deze staafmixer dan ook zeer zeker aanraden!

Pluspunten

• Kachtige motor!
  • Traploos de snelheid aanpassen!
  • Multifunctioneel!

Minpunten

• Plaatsing van het snoer.

Saida 17-05-2018

Mooi keukenhulpje

Net binnen en ziet er heel goed uit. Eerder een Braun gehad en nu weer vanwege de lange levensduur van het apparaat.

• Kwaliteit

Okkie Pepernoot 15-05-2018

Nieuwe Braun staafmixer

Ik kan nog niet zoveel over de staafmixer zeggen omdat ik hem nog maar net in mijn bezit heb. Maar mijn vorige staafmixer van Braun ging 20 jaar mee, dus ik heb er het volste vertrouwen in.

Tineke 06-05-2018

Krachtige multifunctionele staafmixer

De staafmixer kan veel aan en op voor veel verschillende manieren gebruikt worden wat het een handig apparaat maakt. ook de twee verschillende grotes mengkommen zijn ideaal. tel daarbij de functie voor icecrush op en het is een complete staafmixer

Pluspunten

• twee kommen met mesjes
  • Icecrush

Braun Multiquick 9 MQ9045 Aperitiv 03-05-2018

Net binnen nog niet gebruikt

Cachback is voor mij de belangrijkste reden.
Bol.com. kerst tegoedbon gekregen van de zaak
En de ze actie was de doorslag

Prima, degelijk staafmixer 01-05-2018

Prima compleet en degelijk staafmixer

Prima compleet en degelijk staafmixer voor een concurrerende prijs. Bruikbare accessoires en vaatwasser/waterbestendig.

Pluspunten

• kwaliteit
  • vele bruikbare accessoires
  • vaatwasbestendig

Marijke 25-04-2018

Super sterke mixer

Erg degelijke en sterke mixer. Als echte hobby kok kan je hiermee goed uit de voeten. Maalt super snel en fijn.

Pluspunten

• Maalt super fijn
  • Gebruiksvriendelijk

Jules 23-04-2018

Gebruiksmogelijkheden staafmixer

Semi professionele staafmixer. Kan voor vele toepassingen in de keuken door een hobbykok worden gebruikt. Vormgeving materiaalkeuze en kleurstelling ziet er erg goed uit

rick 17-04-2018

krachtige motor, maar...

Kort na aankoop was ik erg enthousiast over (vooral de kracht van) deze staafmixer, maar na een paar maanden gebruikservaring is er van dat enthousiasme niet zoveel meer over.
Hoewel de motor nog steeds krachtig is - en dat blijft fijn - ben ik over de prestaties van de mixer en vooral over de kwaliteit van de randproducten teleurgesteld.
Met mijn vorige Braun-staafmixer van 500 watt heb ik jaren gedaan, een oerdegelijk ding, hakte alles en is alleen vervangen omdat de motor wat weinig kracht had.
Bij de keuze voor een nieuwe staafmixer ging ik dan ook voor een Braun, dat merk had zich voor mij zeker bewezen.
Helaas viel me bij de nieuwe staafmixer al snel op dat de mesjes niet goed bij de zijkant van de mengbak komen; je moet lang mixen voor je alles hebt gehad. Bovendien is - mede door de kracht van de motor - dan de helft van de inhoud in de mengbak, gepureerd tot moes.
Ook de kwaliteit van de onderdelen vallen me tegen. Waar van de oude mixer nog altijd ieder onderdeel intact is, brak bij de nieuwe de bovenkant van het crushmes al af bij de tweede keer dat ik die gebruikte.
Sinds een paar weken is één van de mengbekers gebarsten en is er een stukje van de bovenkant afgebroken.
Ik gebruik de nieuwe mixer niet voor andere dingen dan waarvoor ik de oude gebruikte (die nog altijd heel is).
Al met al moet ik helaas concluderen dat dit product me erg tegenvalt, jammer dat ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.

Pluspunten

• krachtige motor

Minpunten

• middelmatige kwaliteit randproducten
  • bereik messen

Mark 15-04-2018

Braun Multiquick 9

Krachtige motor. Praktische accessoires. Neemt veel minder ruimte in dan grote keukenmachines, erg praktisch en werkt net zo goed.

Pluspunten

• Praktische accessoires
  • Krachtige motor

Gies 15-04-2018

Braun multiquick 9 Doet

Prima staafmixer met veel power en veel mogelijkheden! Doet prima zijn werk heeft volop mogelijkheden voor bakken en koken.