Tefal HB877D - Reviews

rvs
Kleuren
zilver

peter599 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Tefal Infiny Force : Een goedkope,handige alleskunner.

De Tefal Infiny Force ultimate 1000 watt
De staafmixer met enorm veel kwaliteiten: turbostand, anti spatscherm, ballongarde, hakmolen, en mengbeker.
Belangrijk is de turbofunctie, de 25 snelheidsregeling en de active flow voor een resultaat zonder klontjes.
Onze ervaring varieert van een eenvoudige staafmixer van 450 Watt tot een 2200 Watt blender.
De Tefal Infiny Force ultimate blijkt een alleskunner van klein formaat.
We maken veel smoothies met melk, kwark of rijstepap en vruchten als sinaasappel, appel en peren of zacht fruit. Alles klein snijden in stukken van 1cm, de sinaasappel zonder schil en in de mengbeker.
Appels en peren met schil, eventueel zonder klokhuis in de mengbeker. Makkelijk, snel, ideaal, en egaal dun.
De garde werkt prima voor bijv. het maken van sauzen en slagroom.
De hakmolen hebben we gebruikt voor het hakken van groenten en ook voor het kleinmaken van bijv. Parmezaan, welke eerst in kleine blokjes wordt gesneden. Werkt super.
Mengen, pureren, hakken, etc. hij kan met 1000 Watt alles.
Onderhoud. Even onder de warme kraan en klaar.
Een relatief goedkope, handige en sterke alleskunner. Mag eigenlijk in geen keuken ontbreken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• een echte alleskunner
  • makkelijk in gebruik
  • door krachtige motor tot veel in staat

Minpunten

• receptenboek gemist,maar internet helpt.

Erik de Vries 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Topapparaat!

Sinds een paar weken in huis. We hebben hem al veelvuldig gebruikt en hij bevalt uitstekend. Gebruikt voor pureren, stampot maken en pesto en dat doet hij erg goed. Hij voelt solide aan en dat is hij ook. De motor is krachtig genoeg voor de meeste dingen die wij er mee doen. Daarnaast kan je hem makkelijk schoonmaken. Kortom een goed apparaat voor een prima prijs.

Enige minpunt wat ik kan verzinnen is dat er geen opbergdoos bij zit om de accesoires in te stoppen.

Pluspunten

• Veel accesoires
  • Ligt stevig in de hand

Minpunten

• Geen opbergdoos meegeleverd

esther 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

aanrader

Een snel apparaat, handig in gebruik en onderdelen kunnen in de afwasmachine. Dus wat wil je nog meer? Ik heb smoothies gemaakt, aardappelen gepureerd, hij snijdt dankzij zijn scherpe messen echt door alles heen. De scherpe messen kunnen natuurlijk een nadeel zijn, dus let op je vingers. Het snoer is lekker lang, de hulpstukken zijn makkelijk overal op en aan te zetten. Ook het maken van sauzen is een makkie! Nadeel? Het lawaai, en de scherpe messen tijdens het schoonmaken.

Pluspunten

• snel
  • veel hulpstukken

Minpunten

• lawaai

Othman 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Complete set

De staafmixer en toebehoren nu al enige tijd in bezit en vol lof over de prestaties en design. Het is eerste wat opvalt is het gewicht van de staafmixer wat eve wennen is t.o.v. van mijn voorgaande plastic staafmixer, pluspunt is dat de handgreep goed is vormgegeven wat helpt bij de ondersteuning. De uitstraling oogt fraai met RVS afwerking wat het schoonmaken ook makkelijker maakt. We hebben soepen, sauzen en ook smoothies gemaakt met de mixer. Het geluid is meer dan acceptabel en de krachtige motor is een pluspunt, geen stukjes meer die overblijven. De hakmolen werkt fijn bij het malen van noten, wel erg scherp. De meegeleverde hulpstukken zijn handig en makkelijk schoon te krijgen. Al met al een prima staafmixer van hoogwaardig kwaliteit die ik kan aanraden als je niet aan een budget gebonden bent!

Pluspunten

• Ergonomische handgreep
  • Krachtige motor

Minpunten

• Niet goedkoop

WJG 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

De tefal hb877d biedt veel mogelijkheden

Sinds een paar dagen ben ik in het bezi van genoemde Tefal. De gebruiksaanwijzing is makkelijke en duidelijk. Ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, dit omdat ik de Tefal een paar dagen in mijn bezit heb. De staafmixer vind ik super, mooi design en binnen een paar seconden met de turbo aan, is alles zeer glad! Ik maak veel soep zelf dus dat is ideaal. Over de garde ben ik iets minder tevreden, maar misshien moet ik daar nog aanwennen.

Pluspunten

• Staafmixer,

Minpunten

• Niet alles kan in de vaatwasser

Jacquelien 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Super staafmixer

Erg blij met mijn nieuwe staafmixer hij hakt, klopt en pureert alles wat ik wil. hij ligt fijn in de hand en de snelheid/kracht is eenvoudig in te stellen. Er zijn veel extra's bij de staafmixer. Ook het snoer is, voor mij, lang genoeg. Eenvoudig in gebruik en super scherpe messen.

Pluspunten

• design
  • gewicht

Jolanda 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtig, handzaam apparaat

Het is een (mooi) apparaat met veel extra's. Ik vind het vooral fijn dat er een hakmolen en garde bij zitten.
Ik maak vaak ijs van bevroren bananen, daar had de molen wel wat moeite mee helaas.
De garde werkt super voor pannenkoekenbeslag!
Het is fijn dat je de snelheid kunt aanpassen!
Tot nu toe tevreden en het is een stuk handzamer apparaat dan mijn keukenmachine!

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Handzaam
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Moeite met bananenijs maken
  • Veel geluid

michelle 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne staafmixer

Een erg fijne en mooie staafmixer. Ideaal om groente een fruithapjes voor uw baby te maken. Met de pureervoet kunt u ervoor zorgen dat het geen gladde massa wordt, maar dat de structuur van de groentes of het fruit aanwezig is. Zo leren ze langzaam aan stukjes te wennen.
Aangezien hij met enige regelmaat gebruikt wordt, vind ik het wel jammer dat niet alles in de vaatwasser kan. Maar roch gebruik ik hem met veel plezier.

Pluspunten

• Extra stukken
  • Vormgeving

Minpunten

• Niet alles kan in de vaatwasser

Narobrodak 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooie staafmixer

Wat een mooie staafmixer, de vorm, de hulpstukken alles is van een goede degelijke kwaliteit. Niet alles kan in de vaatwasser wel kunnen de stukken zo goed als helemaal uit elkaar. Op de bovenkant zit ook een handige snelheids draaiknop.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Nog niet