Philips Avance Collection HR1646

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1646 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bianca47 15-01-2015

Handig in gebruik en eenvoudig schoon te maken. Heb mixer en hakmolen gebruikt en werkt prima. Alleen bij mixer is het even zoeken naar de snelheid. Klaar uit elkaar in hop de vaatwasser in.

Juud1977 23-11-2014

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de Phillips HR1646/00 staafmixer. Ik heb hem uitvoerig getest; cakebeslag gemixt, eieren geklutst in de grote mengbeker, soep gepureerd, erwtenpuree gemaakt, kaas klein gehakt, voldoende om een mening te hebben over het product.

Mijn ervaring; alles is makkelijk te koppelen en aan te sluiten. De hakmolen, hakt goed fijn het duurt echter lang, minpunt de 'deksel' is moeilijk schoon te maken. De mixer mixt goed en vlot, minpunt het apparaat is te zwaar voor een beslag wat langer dan 2 minuten gemixt moet worden. De staafmixer is makkelijk en eenvoudig in gebruik, duurt echter erg lang om goed glad te maken. De mengbeker en de staafmixer zijn een super combi, de beker is groot genoeg om spetteren te voorkomen. De wijze waarop je in snelheden kan variëren is erg prettig.

De basis waar het apparaat voor bedoeld is; een staafmixer is goed, de extra's die dit apparaat biedt (mixer, hakmolen en mengbeker) zijn leuk voor erbij. Al met al; ik ben blij 😃!