Tefal Staafmixer Infiny Force Premium Zilver met hakker & klopper HB863A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Staafmixer Infiny Force Premium Zilver met hakker & klopper HB863A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

iko 03-06-2016

Helaas niet voor langdurig gebruik

De eerste gekocht bij Wehkamp binnen een jaar kapot, kreeg keurig een nieuwe toegezonden, maar deze is nu na een half jaar al weer kapot, precies zelfde euvel. De plek waar de metalen staaf een de kop ( plastic )vastzit is een hele zwakke plek. Heel jammer want was fijne mixer.

Annemiek27 31-05-2015
Gemakkelijk in gebruik en zit degelijk in elkaar. Daarnaast al regelmatig naar tevredenheid gebruikt voor soepen, shakes en sauzen. Maar ook het hakmolentje al een paar keer zeer functioneel gebruikt, handig voor malen van noten en dadels en nog veel meer.

mharks 29-05-2015
Ik had nog een oude met 2 mesjes, deze heeft 4 mesjes, dat verschil merk je goed in snelheid en fijnheid. Ik gebruik hem veel voor de soep te pureren en hij spettert echt nauwelijks, wat mijn oude mixer wel heel erg had. Super!

cindysm 28-05-2015
Ik heb deze staafmixer twee weken in bezit. Het is een degelijk apparaat, evenals de overige accessoires. Ik heb nog niet alle functies gebruikt, maar deze staafmixer bevalt goed. De 4 mesjes in plaats van 2 is een verbetering. De snelheid is traploos instelbaar, dat werkt fijn. Zeker een goede koop.