Bosch MSM87160 - Reviews

Fabrikant kleur(en)
rvs, zwart
Type/soort
blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Dominique 31-05-2016

Boschstaafmixer msm87160

stevig en krachtige mixer, de holte waarin het mes draait is zo gevormd dat niks kan ontsnappen. probleemloos in de vaatwasser, het onderste deel!
het lager van de klopper vertrouw ik niet helemaal, een beetje ongezond geluid. maar het werkt.

go 21-05-2016

degelijk en functioneel

Meteen na aankoop gebruik voor t mixen van pannekoekenmix. Supergladbeslag in een paar seconden. Je voelt dat t een degelijk apparaat is waar over is nagedacht. Veel verschillende standen. Spettert niet, zoals beloofd. Zeer tevreden en zin om alle functies uit te gaan proberen.

Boschholics 21-12-2015

ik ben verslaafd aan Bosch producten, afkicken zie ik niet zitten.
4de apparaat in 2 maanden.
gebruiksvriendelijk, zitten ze prachtig uit, makkelijk te bedienen.
kwalitatief, betrouwbaar en duurzaam.

keukenchris 09-06-2015

Mooi compact apparaat,zeer gebruikersvriendelijk en dat is maar goed ook, want de bijgeleverde gebruiksaanwijzing is dat zeker niet! Ik denk dat dit apparaat meer kan, dan bij kieskeurig staat aangegeven. Conclusie: apparaat prima, maar de informatie eromheen kan beter. Maar gelukkig gaat het om de prestaties van het apparaat en daar heb ik alle vertrouwen in.

DennisEhv 13-12-2014

Vandaag gekocht en meteen gebruikt om een Pompoensoep mee te maken. Wauw, wat een geweldig apparaat. Wat mij meteen opviel was hoe stil dit apparaat is, en hoe stevig het aanvoelt. 1 ding wat mij ook opviel is dat de staafmixer behoorlijk zwaar is, maar daar krijg je natuurlijk ook kwaliteit voor terug. Het schoonmaken van de staaf ging heel gemakkelijk. Gewoon even onder warm water afspoelen. Ik ben verkocht, voor mij geen ander merk op dit gebied.

Goddard 25-08-2018

Mes slaat vast

Ben op dit moment naar mijn tweede bakje opzoek, want het mes was weer vast geslagen................. Verder werkt hij goed, maar het bakje is waardeloos.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Ton 21-06-2016

Fantastisch veelzijdige staafmixer

Deze staafmixer onderscheidt zich van andere apparaten door zijn veelzijdigheid, o.a. grote chopper XL, regelbaar toerental en RVS uitvoering. Dit laatste komt de hygiëne ten goede.

Brouwer Assen 19-06-2016

Bosch staafmixer

Apparaat met 'stille' motor, compleet met mixbeker, enkelvoudige garde en 'blender'beker. Beide bekers voorzien van separate deksels.
Trapsgewijze snelheidsregeling van de mesjes/garde; erg handig. Zeer degelijk apparaat met stevige koppelingen. Staafmixer op zich ligt wel iets "zwaar" in de hand doch is goed hanteerbaar.
Absoluut een aanrader voor regelmatig gebruik! :-)

Tevreden klant 16-06-2016

Fantastisch Apparaat

Werkt snel en makkelijk te verwisselen hulpstukken.
Goed schoon te houden en ligt lekker in de hand. Zeker een aanrader !

Adnan 06-06-2016

Silent worker!

It's really powerful but silent. I use it for onions/garlic paste and it's a perfect tool for it.

It should have a child safety feature. It's little bit tough to clean it. Except that I really recommend it.

thei 03-06-2016

staafmixer bosch

goede kwaliteit, werkt goed voor soep te maken. ligt ook makkelijk in de hand, goed schoon te maken, makkelijk voor in de vaatwasser. kortom een prima product van Bosch!

MdL 28-05-2016

Eerste indruk

De eerste indruk tussen tal van andere apparaten was gelijk positief. Veel metaal, zwaar en degelijk.
Overige apparaten waren meer of minder gemaakt van kunststof.

Tevreden gebruiker 15-05-2016
  • Product maand in bezit

Bosch MSM 87160

Gebruiksvriendelijk en makkelijk te reinigen. De mogelijkheden zijn eenvoudig en goed toepasbare. Het is een degelijk apparaat.

Jet 25-04-2016

Staafmixer

Mooi design, degelijk in de hand. Roestvrijstaal. Eindelijk goede mogelijkheid om kip, vlees, noten en kaas te verwerken. Veel power.

Jolante 16-01-2016

De Bosch MaxoMixx is gemakkelijk in het gebruik, degelijk van kwaliteit en ook nog eens een mooi ontwerp. De motor is krachtig en maakt amper geluid. In een handomdraai is een shake of soep gemaakt. Rubberen voetje onder hakmolen zorgt voor grip, rvs gedeelte van staafmixer neemt geen geur of kleur op en is dus erg hygienisch. Goede koop!

goot73 15-01-2016

Mijn oude staafmixer pakte bij het pureren van soep niet alle stukken groente op, ik moest deze stukken "vangen". Daarom op aanraden van collega deze Bosch gekocht, wat een verademing. Gewoon pureren zoals het hoort, zo klaar i.p.v. minutenlang groenten vangen.

Henk Nanlohy 14-01-2016

Ik heb meerdere staafmixers gebruikt, maar deze heeft voelt heel professioneel aan. De mogelijkheden qua snelheid zijn geweldig. De koppelstukken voelen heel degelijk aan. Ben zeeeeer tevreden over dit product!

Tanja 11-01-2016

Het is een stevig goed in de hand liggende staafmixer. Hij is simpel te bedienen en makkelijk schoon te maken.Mooi materiaal

Kerger 02-01-2016

Nog niet zo lang in gebruik. Het is echt een super handig apparaat, handige accesoires, het meeste kan in de vaatwasser en is makkelijk op te bergen. Ik ben er heel blij mee!

rjcp 02-01-2016

Tal van staafmixers verder, uiteindelijk een degelijke solide en vooral betrouwbare staafmixer gevonden. Mogelijkheden zijn talloos en alles is bovendien gebruiksvriendelijk. Dag dag dure merken, adios.