Bosch MSM87140

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM87140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HaagseReiger 08-07-2016

Erg fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch MSM87140

RVS lichaam, maar liefst 12 standen + turbo stand, weinig geluid en zeer gemakkelijk te bedienen. Wij hopen en gaan er van uit dat hij minstens 10 jaar meegaat, bedankt Bosch!

Sebastian 29-06-2016

SuuuuuperBooooosch

Geschreven voor: Bosch MSM87140

This machine help me at every day.
I can make healthy and tasty food for me and my girl. She is love it !!!! And then She also love me more and more.... hehe Thank You

Robin 24-06-2016

Beste koop!

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Eenvoudig, gebruiksvriendelijk, neemt weinig ruimte in. degelijke en robuuste uitvoering! Vervangt ruimtevretende keukenmachine met veel niet gebruikte accessoires

Martijn Schipper 13-06-2016

Staafmixer MSM87140

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Stevig apparaat. Simpel kliksysteem. Makkelijk schoon te maken. Handige accessoires. Zwaar apparaat. Ik vind dat fijn.

Annie 08-06-2016

MaxoMixx Bosch

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Super staafmixer wil niet anders meer!!
Vanaf dag een helemaal tevreden, dus beveel ik hem iedereen aan die een fijn compact apparaat zoekt!

Mijke 06-06-2016

Staafmixer met zeer veel kracht

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Zeer tevreden over deze staafmixer met bijbehorende accessoires. Makkelijk in gebruik; daarnaast een krachtige motor voor het fijnmalen van nootjes en dadels.

Chris 03-06-2016

Top, degelijk, mooi afgewerkt en stil

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Erg fijn en goed werkend apparaatje en in tegenstelling tot veel andere staafmixers lekker stil. De snelheid is heel fijn in te stellen en het RVS geeft een gevoel van degelijkheid. De hakmolen die erbij zit werkt ook erg goed, door de maaltijd te varieren in combinatie met de scherpe messen is het fijnhakken heel goed te controleren. Een topproduct in vergelijk tot de concurrentie. Er zouden alleen wat meer accesoires standaard meegeleverd mogen worden, ik mis namelijk de klopper. Bij de basisversie zitten alleen de voet zelf, een hoge mengkom en een hakmolen.

Erica 02-06-2016

"Sorry buuf, de staafmixer is gesmolten!"

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Met bovenstaande zin kwam mijn buurvrouw de oude staafmixer terugbrengen die ze regelmatig van me leende. En inderdaad: hij was compleet van vorm veranderd. Kennelijk hield dit plastic budgetexemplaar niet van hete soep. Pureren deed hij nog wel, maar hij paste niet meer op het 'hakbakje'. Leve internet, leve Bosch en leve MediaMarkt: binnen één dag had ik een beauty van een blender in handen. Al bij het uitpakken was het verschil duidelijk. Solide materiaal. Slim ontwerp. Zelfs als mijn MSM87140 uit staat, voel ik al dat deze blender van wanten weet. Eerlijk is eerlijk: als ik deze review schrijf, heb ik 'm alleen nog maar gebruikt om soep te pureren - ik denk dat ik de buuf zo uitnodig voor een kopje ;-) - maar een dezer dagen ga ik humus maken. En pesto. En tapenade. En... en... Oh, erg handig vind ik de dekseltjes waarmee je je culinaire uitspattingen meteen kunt afdekken. Kortom: hij is fijn!

Jan 01-06-2016

Top machine

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Pluspunten:
- Sterke motor.
- Hakmolen heeft een grote inhoud.
- Het geluidsniveau is heel erg laag.
- Degelijk
- Toerental variabel in te stellen

Petra 27-05-2016

Professionele staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Een professionele staafmixer die goed van pas komt in de hedendaagse keuken. Makkelijk schoon te maken. Goed materiaal. Kortom waar voor je geld.

Bas 25-04-2016

Prachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Sinds kort de gelukkige eigenaar van deze Bosch staafmixer. De staafmixer voelt solide aan en ziet er degelijk uit. Ook de bediening van de staafmixer is eenvoudig. De antisplash kop van de staafmixer is ook ideaal om rondvliegende spatten tegen te gaan. Daarnaast is het ideaal dat de accessoires in de vaatwasser kunnen.

Kortom, een top aankoop!

Anoniem 22-04-2016

Is het zeker waard

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Eerder 2 staafmixers gekocht in een goedkoper segment die het snel begaven en niet goed pureerden e.d. Nu eindelijk een goede aankoop! Met deze Bosch is ontzettend fijn pureren en hakken, pesto in de hakker, purree maken, het gaat allemaal erg makkelijk. Het apparaat voelt erg degelijk aan, mooi design en is zeker de prijs waard. Ook fijn dat er een XL hakmolen is. Het enige minpuntje is dat de bovenkant van de hakmolen niet afgespoeld mag worden, terwijl deze bij elk gebruik wel vies wordt. Maar dat is ook het enige. Hier ga ik nog veel plezier van hebben!

Menno 22-04-2016

goed apparaat

Geschreven voor: Bosch MSM87140

Ik zocht een apparaat dat mijn boomboes mooi glad kan maken en dat is met deze staafmixer prima gelukt. Mijn soepen zijn ook heel goed gelukt met dit apparaat.

Cyrano 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM87140

een stevige robuuste staafmixer met een deugdelijke greep om de staafmixer goed vast te houden & te bedienen. De toerenregeling aan de bovenzijde beviel me meteen al toen ik het zag, evenals de vaatwasbestendigheid van de opzetstukken (niet dat ik hem in de vaatwasser zal gaan doen maar gewoon omdat het zou moeten kunnen geeft al een prettig en betrouwbaar gevoel)

Verder sprak me het RVS design ook erg aan met de zwarte opzetstukken ipv dat standaard wit, wit is altijd zo besmettelijk en om de een of andere reden ziet zwart net zoals rvs er steviger uit!

Fijn dat de laagste stand echt rustig aan gaat, heb vaak genoeg hete soep in de ronde zien vliegen!! meestal bij goedkope modelletjes die slechts 1 of 2 standen heeft

rene 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM87140

erg mooi design, voelt solide aan gemakkelijke in de bediening zeker bij het wisselen, gewoon goed.

Mick 19-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

goed apparaat, vooral het schoonmaken van het draaiende gedeeldte is prima, bij andere merken vaak slecht

Frank 15-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Zware kwaliteit staafmixer. De staafmixer ziet er erg degelijk uit.
Hij doet wat er van een staafmixer wordt verwacht. Makkelijk dat je hem in de vaatwasser kunt reinigen. Hij ziet er mooier uit dan verwacht. Al met al erg tevreden over dit product.

Annemarie 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Zeer krachtige staafmixer 750W met diverse mengkommen, spatvrij en gemakkelijk schoon te maken. En met refund actie nog aantrekkelijk geprijsd ook

Femke vdH 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Heb al verschillende goedkopere staafmixers gehad, maar die gingen niet lang mee. Deze heb ik inmiddels twee weken in bezit, dus nog niet lang genoeg om te beoordelen hoe lang hij mee gaat. Maar deze voelt veel zwaarder en meer solide aan dan eerder gebruikte staafmixers. Hij spat niet, pureert snel en goed glad en heeft ook lagere standen voor als het minder hard moet gaan. De hakmolen heeft een ruime inhoud.

Zuzanna 10-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Wij zijn zeer tevreden met deze staafmixer. In de ochtend gebruiken we hem om een smoothie te maken en in de avond versnelt het het kookproces.
Af en toe gebruik ik hem om zelf humus of lekkere pesto saus te maken. Het is makkelijk in gebruik.

staafmixer 08-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Mooi apparaat, degelijk en goed te reinigen. Ook fijn dat de staafmixer een hoog toerental heeft en dus allerlei klussen aankan. En een mooie vormgeving, ik ben er heel blij mee.

Marsel 08-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

De staafmixer voelt erg stevig en duurzaam in de hand. Gemakkelijk schoon te maken. Snelheid instelbaar - maar de turbo is echt stukken sneller als de snelste stand. Tot nog toe een fijn product.

Kees 07-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Door variabele toeren goed te gebruiken.
Onderdele makkelijk te koppelen.
Roestvast. Een oerdegelijk apparaat

gvisker 04-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Mooi vormgegeven geruisloos apparaat met een krachtige regelbare motor. Prima bediening en het geheel maakt een degelijke indruk.

Daan 04-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87140

Prima, mooi vorm gegeven staafmixer. Met mogelijkheden die je nodig hebt, geen overbodige knoppen en functies. Kortom, prettig, handzaam en degelijke staafmixer.