Bosch MSM88190 - Reviews

Variabele snelheid

8,9

C floore 24-06-2016 Product paar weken in bezit

super apparaat

mooi degelijk apparaat. handig in gebruik, snel en makkelijk onderdelen koppelen, en door de vele attributen kan je het voor alles gebruiken. Makkelijk schoonmaken in de vaatwasser, geluidsvriendelijk, en een stevige motor. Nu een paar weken in gebruik, ik ben tevreden

Anne 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

HOERAAAAA!!

Eindelijk een ECHTE staafmixer die je voor van alles kunt gebruiken!! Krachtig en degelijk. Kan zwaarder werk aan, stevige kommen zitten erbij en diverse messen voor verschillend hakwerk.Echt blij mee!

STEF 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een degelijk en stevig maar vooral een zeer krachtige machine.
De machine doet wat hij moet doen, en we zeer er zeer tevreden over.
Een aanrader ook makkelijk te gebruiken.

Bob 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat met vele mogelijkheiden

Voelt solide aan, werkt prettig en met de vele accessoires kun je veel doen.

De kracht is makkelijk in te stelen en de turbo knop helpt bij het fijn haken van BV ui en knoflook.

Geen 10/10 want de mijne had kleine cosmetische krasjes op de pianolak en rubber onderdelen.

mevrouw uit Gelderland 35 03-07-2016 Product paar weken in bezit

ALLES KUNNER ONMISBAAR IN DE KEUKEN

De staafmixer en alle opties die erbij zitten is een genot in de keuken. ALLES wat je wilt of moet doen kan, en even snel tussendoor, je hoeft voor kleiner hoeveelheden niet je grote keukenapparaten te pakken.
Super !
Klein aandachtspuntje, sommige groeven wat lastiger schoon te maken. en de staafmixer zelf is wat zwaar in de hand, en de snoer had nog iets langer gemogen, kwa degelijkheid, iets te veel onderdelen van plastic mi. maar voor deze prijs is de verhouding meer dan goed voor wat je er voor krijgt en de concessie, dat hij wsch na een tijdje vervangen moet worden bij intensief gebruikt.
Conclusie toppertje van een apparaat en alleskunnen. wou dat ik hem eerder had gekocht.

LD 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

bosch msm88190

Multifunctionele alleskunner, echt een top apparaat.
Veel keuze qua opzetstukken en vele onderdelen zijn bij Bosch altijd na te bestellen, ik heb ook de aardappelpureerder erbij besteld werkt top!

Annemieke 19-01-2017

Ik kon de aardapperpureerder niet los vinden. Ik ben benieuwd om te horen waar u deze besteld heeft!

Ingrid 25-06-2016 Product maand in bezit

Super staafmixer, blender en slagroomklopper!

De Bosch maxomixx gekocht omdat ik veel soepen pureer, daarvoor is ie ook super handig in gebruik. Snelheid instelbaar, goed schoon te maken (ook in vaatwasser), zeer degelijk apparaat. Onze zoon van 14 gebruikt 'm echter het meest; hij maakt er smoothies mee, klopt er slagroom mee en hakt uien (voor frikandellen speciaal als we zelf frietjes bakken). Voor iedereen een aanrader dus!

Flo 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig complete staafmixer

Alls wat wr nodig zit erbij, de messen snijden snel en probleemloos. Makkelijk schoon te maken. De staaf voelt degelijk en 'goed' zwaar aan. De bvestgnspunten zijn stevig. Blij met de aankoop

Rene 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

zeer complete staafmixer

stille en mooi afgewerkte staafmixer. Erg uitgebreide set accessoires voor allerlei mogelijkheden. design is mooi en strak.

SuzanneS77 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Alles in 1!

Ik zocht een staafmixer waar ik ook smoothies mee zou kunnen maken en noten mee kan malen. Dat is gelukt! Veel onderdelen maar goed op te bergen bij elkaar.

Marco 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi solide staafmixer

7,3
De staafmixer ziet er mooi uit en voelt kwalitatief goed aan. De verschillende snelheidsstanden zijn erg handig voor verschillende bereidingen. De accessoires voelen wel wat minder kwalitatief aan vanwege de plastic behuizing en kommen.

Hilma 10-06-2016 Product maand in bezit

staafmixer prima aankoop

Eindelijk een staafmixer die sterk is en handig in gebruik. Makkelijk met de kleine en de grote mix kom. Ik vind de kleur zwart heel fijn. En het draaisnoer is echt handig.

Joyce 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

de keukenmachine voor normale porties

Na lang twijfelen, omdat ik al een keukenmachine heb, heb ik toch deze machine aangeschaft. Deze machine is ideaal voor de normale, kleinere porties. Zo kun je ook bijvoorbeeld kleine taartjes maken of porties voor 2 personen. De staafmixer is zo krachtig. Alles is binnen een mum, en relatief stil, klaar. Ik ben echt tevreden en de accesoires zijn enorm, waardoor je uitgebreid kunt koken.

Birgit 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Good design and comfortable

Really nice machine and some parts are dishwasher friendly which makes cleaning really easy. However, when chopping onions you might need to do double work to make all the pieces equal. Otherwise, comfortable to hold and quick. It has all necessary parts for chopping and blending different types of foods.

Compacte sterke keukenmachine 08-06-2016 Product paar weken in bezit

Compact maar krachtig

Compacte degelijke veelzijdig keukenmachine.
Snijden prima. Hakken prima. Slagroom kloppen gaat ook goed. Slagroom zakt niet meer in. Cakedeeg nog niet uitgeprobeerd. Jammer dat er geen opbergsysteem bij is.

Marjan 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uitgebreide staafmixer

Tot nu toe zeer tevreden. Hij is makkelijk in gebruik, heeft veel accessoires, mixt goed fijn en hij heeft veel power.

Cora Schepers 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Moderne staafmixer

Mooi design en veel uitgebreide mogelijkheden om te kneden, crushen, schaven. Kortom: een scal van mogelijkheden voor de moderne mens.
Zeker een aanwinst voor je keuken!

Menno 06-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden!!

Ik ben zeer tevreden met de Bosch MSM88190.
Met de vele opties kun je lekkere gerechten maken. Omdat hij zo degelijk is kun je er jaren mee vooruit!
Het bespaart tijd, zeer gemakkelijk in gebruik. Je kan ermee hakken en je kan sauzen, soepen, tapenades en smoothies maken.

Een zeer tevreden klant.

Marien 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

aanwinst in de keuken

In de avonden hebben we hebben de foodprocessor al meerdere keren gebruikt om cocktails te maken en hebben gebruikt gemaakt van de ijsstamper! Wat een genot. Tevens al verschillende heerlijke soepen gemaakt met de staafmixer!

Staafmixer 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Is een soort mini-keukenmachine door alle (best degelijke) accessoires. Alleen de staafmixer blijft niet makkelijk rechtstaan, het krulsnoer trekt hem makkelijk om