Bosch MSM88110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM88110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AT 30-05-2016

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch MSM88110

Ik heb de staafmixer nu een week en heb hem al een aantal maal gebruikt. Het apparaat is zeer makkelijk te gebruiken en goed en snel schoon te maken. Pureert goed en snel

MB 19-05-2016

Prachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM88110

Mooi design en werkt prettig wat wil je nog meer.
Makkelijke bediening.
Makkelijk om in de afwasmachine te zetten.
Het meegeleverde bekertje is wat klein.

foodie 21-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Na een jaar getwijfeld te hebben de staafmixer van Bosch aan te schaffen, ben ik blij dat hij nu staat te pronken in mijn keuken. Naast dat het strakke en stoere design mij aanspreekt, is de staafmixer ook makkelijk in gebruik, geen moeilijk van elkaar los te koppelen onderdelen, makkelijk schoon te maken en krachtig genoeg om zijdezachtige soepjes en smoothies mee te maken. Qua prijs valt de staafmixer in het hogere segment, maar het is het bedrag meer dan waard.

Pavlina 07-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Makkelijk aan te sluiten, heeft 2 standen. Een is heel snel andere wat langzamer wat handig is als je wilt dat niet de hele keuken onder zitten, spettert niet. Is lekker snel dus je hoeft niet te lang pureren. Het is zo klaar. Heeft goede vermogen. Is ook mooi om te zien en heel makkelijk schoon te maken. Ook snoer is handig, zit niet in de weg. Ik ben er heel tevreden mee zeker een aanrader en niet heel deur in vergelijking met andere apparaten.

Dre 28-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Ligt lekker in de hand en heeft veel keuzemogelijkheden.
Vooral de diverse snelheden zijn heel handig tijdens het gebruik. Prijs-kwaliteit is ook oke.

Brons 17-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Super mooi apparaat. Deze staafmixer werkt goed en is gemakkelijk schoon te maken. Het snoer is lang genoeg.

Bep12345 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Super mooi en handig apparaat.
Zeer gebruiksvriendelijk en heel goed schoon te maken.
Doet wat hij moet doen met flair!

Annieannie 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Super in gebruik. Werkt snel en mixt perfect, ligt goed in de hand en het snoer is fantastisch. Noot meer iets anders!

Sandy26 11-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM88110

De staafmixer is krachtig en schakelt makkelijk over. Het helixcord is alleen vrij strak waardoor je weinig bewegingsvrijheid hebt. Graag had ik er nog een opzetgarde bij geleverd gezien. De uitvoering is makkelijk schoon te maken en het opzetstuk kan gereinigd worden in de vaatwasser.

Caroline de Boer 01-10-2014
Geschreven voor: Bosch MSM88110

Het is een simpel en degelijk apparaat, voelt stevig aan en werkt zo soepel als een warm mes door boter bij zelfs de hardste groenten en bevroren fruit.
Na een aantal philips apparaten te hebben gehad eindelijk overgestapt omdat de degelijkheid van die mij in de steek lieten. Dit voelde bij de koop erg goed aan en het werd bevestigd toen ik hem in gebruik nam.
Ik vergeet bijna de beste functie van het gehele apparaat: het spiraalsnoer! Dit is de beste uitvinding op een staafmixer. Zeker als het stopcontact van je keuken boven het aanrecht zit, de kabel komt normaalgesproken altijd te dicht bij de hete pan of bijna in de te bereiden ingrediënten, maar met dit spiraalsnoer is dat verleden tijd. De instelbare snelheden zijn ook fijn wanneer er een soep bijvoorbeeld over de kom dreigt te gaan, dan stel je hem ietsjes terug.