De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ 9187XLI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*******@o********** 25-12-2023
Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Makkelijk in gebruik. Door alle opzetstukken kan je het overal voor gebruiken! Goede kwaliteit!

Barry 30-05-2023

Beste staafmixer tot nu toe

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Goede staafmixer met uitgebreid pakket aan toebehoren. Maakt weinig geluid. Andere apparaten nu overbodig. Inmiddels ook gekocht voor mijn moeder.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Veel accessoires

v********@g******** 06-05-2023

Kwaliteit - dat voel en zie je gewoon

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Wow ... wat een grote doos.
Alles zit echt keurig verpakt en wat voelt alles degelijk aan ... daar gaan we jaren plezier van hebben.
Vervanging van Magic Bullet en andere staafmixer en in plaats van mega keukenmachine van Magimix, prachtig apparaat, maar voor ons veel te groot ...
Deze Braun lijkt echt een perfecte combinatie van een krachtige staafmixer en een paar HEEL handige hulpstukken.
Zal een update plaatsen na aantal keren gebruik.

Pluspunten

• veelzijdighied
  • kwaliteit
  • degelijkheid
  • design

Minpunten

• nog niets kunnen ontdekken

Nick Wollf 26-04-2023

Great product / Very fast delivery

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

I bought this hand blender because it's an all-in-one set, it's very powerful and sturdy (1200 W) and has an XL container. Haven't tried it yet because I just had it delivered an hour ago, but I believe it will enjoy this product very much.

Pluspunten

• XL container
  • Variable speed
  • Sturdy & hight quality materials

e********@l****** 08-11-2022

Fijne Staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Super staafmixer/keukenmachine! Snelheidsknop is fijn en gebruik de opzetstukken vaak.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Krachtig
  • Spettert weinig

Minpunten

• Prijzig

JeJo 15-10-2022

Bevalt goed!

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Erg fijn in gebruik. Veel functies. Lekker veel vermogen.

Geen noodzaak, maar was fijn geweest als alle onderdelen vaatwasmachine bestendig waren.

Pluspunten

• Veel functied
  • Veel vermogen
  • Groot volume

Minpunten

• Aan de prijzige kant
  • Niet alle onderdelen vaatwasser bestendig

j*************@l****** 15-10-2022
Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Handig in gebruik, veel functies en mogelijkheden. Gemakkelijk schoon te maken.

Marianne 05-10-2022

Gebruiksvriendelijk en compleet

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Prettig compleet apparaat, goede kwaliteit. Enkele onderdelen al uitgeprobeerd, zeer tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Complete keukenmachine

s***********@l****** 04-10-2022

Multi inzetbare staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Mooi robuust, doet wat het moet doen. Fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn door alle opzetstukken.

Pluspunten

• Veel opties

RNSK 03-10-2022

Alles in een handomdraai klaar

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Onze handmixer en staafmixer waren kapot gegaan. Nu was ik op zoek naar een alles in 1 machine. Ik lees graag de recepten van Miljuschka en daar zag ik dat ze deze machine gebruikt had. Heb het product opgezocht en bekeken wat je ermee kon doen. Je kunt hakken, kneden, snijden, blenden, mixen,ijscrushen ... ideaal. Precies wat ik zoek. De machine eenmaal thuis schoongemaakt en meteen uitgeprobeerd. Ben begonnen met deeg maken. Uitgezocht welke hulpmiddelen ik moest pakken en de kom klaar gemaakt met de deeghaken.
Wat me wel opviel zijn de minuten wat geadviseerd wordt om een bepaalde handeling te doen. Bijvoorbeeld voor het kneden van het deeg mag je de mixer maar 1 minuut lang aan hebben om te kneden vh deeg en daarna moet je 10 minuten pauzeren. Dit vind ik gek want deeg moet je lang kneden om juist soepel te worden. Het deeg was voor die minuut goed gemixed maar heb nu dus zelf nog 5 minuten met de hand gekneed. Dit geld ook voor snijden etc.. ook advies om na zoveel minuten te pauzeren... dat is het enige nadeel van de hele machine.
Hij snijd super snel. Messen zijn erg scherp. Wel oppassen dat je je niet snijd. Maar er zitten veiligheid hoesjes omheen. Kinderslot zit op de mixer. Je moet deze ingedrukt houden en dan op voorste knop drukken wil de mixer aan gaan. Dus ideaal voor nieuwsgierige kindjes. Mixen van soepen en pureren gaan heel soepel. Hakken vd groente maar vooral uien....ideaal. nooit meer tranen bij het snijden vd uien. De machine is makkelijk schoon te maken. Veel kunnen in de vaatwasser. Enkele artikelen moet je met de hand schoonmaken maar dat is zo klaar.
Ik ben erg tevreden over deze machine. Mijn eigengemaakte dipjes, sausjes, soepen zijn nu in een handomdraai gemaakt. Niks meer van de sauzen uit pot. Vanaf nu alles vers gemaakt.

Pluspunten

• Messen super scherp.
  • Makkelijk schoon te maken
  • Alles in 1 machine.
  • Kinderslot
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• 1minuute kneden dan 10min pauze
  • Geen opbergtasje voor messen

Eva 30-09-2022

goede combinatie tussen staafmixer en foodprocessor

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Ik had al een Braun staafmixer, maar die was na zoveel jaar gebruik ' op'. Ik zocht aanvullende mogelijkheden om ook groenten te snijden, deeg te kneden, dus ook meer een foodprocessor. Zo kwam ik bij de MQ9187. De groenten, zoals kool, prei, ui en zelfs paprika, maakt het apparaat tot mooie stukjes; net zoals je het voorverpakt zou kopen in de supermarkt. Super blij mee! Even zoeken naar de juiste schijf, er zijn meerdere mogelijkheden, dan sluit het perfect aan op je wensen.

Pluspunten

• snelheid zelf bepalen
  • veiligheid door opzetstuk staafmixer

s************@i********* 23-09-2022

Veel onderdelen

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Heel veel hulpstukken die lastig op te bergen zijn. Jammer dat daar niks handigs voor erbij zit. Krachtige degelijke staafmixer. Vervangt een keukenmachine

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Krachtig

Minpunten

• Veel losse onderdelen
  • Lastig opbergen

y******@o********** 22-09-2022

Prima product

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Product doet wat het belooft. Het maakt het ook makkelijk dat een gedeelte vaatwasbestendig is.

i************@h********** 21-09-2022

Prima staafmixer set

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Zeer complete staafmixer set. Er zit een (kinder)beveiliging op, wat even wennen is. Werkt erg snel, weinig geluid. Wel jammer dat er geen opbergdoos bij zit voor dit bedrag.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Krachtige motor

Minpunten

• Geen opbergdoos

a********@g******** 21-09-2022
Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Zeer goed, het product voldoet aan alle wensen en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

l******@h********** 17-09-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Super krachtig en multi inzetbaar. Goed voor fijn maken van babyvoeding pureeren van soep. Heel blij mee

a**************@g********* 17-09-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

good and powerful blender with a lot of accessories. I am satisfied with the product

Minco 16-09-2022

Zeer uitgebreid

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Fantastisch product. Zeer uitgebreid en gedegen. Blij met de grote kom. Is mixer en keukenmachine in 1.

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Makkelijk

r*********@g******** 08-09-2022
Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Voldoet aan alle verwachtingen ! Goede prijs - kwaliteitsverhouding / gaat veel tijd besparen

Lupus_EJ 25-08-2022

Korte levensduur, beperkt vermogen

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Na 2 jaar gebruik heeft mijn Braun Multiquick de geest gegeven. Gezien het type weigering en het feit dat het bijna exact 2 jaar na aanschaf is, krijg ik sterk de indruk dat dit gepland is, het zogenaamde “planned obsolence’.
Daarnaast ben ik nogal eens teleurgesteld geweest in het beperkte vermogen van het apparaat. Geen idee waarom de andere beoordelingen zo positief zijn, ik ben in ieder geval genezen. Voor mij geen Braun meer.

Minpunten

• Zeer korte levensduur
  • Beperkt vermogen
  • Hakmolen sluit niet goed
  • Rubbervoet lubbert uit.

Officiele reactie van Braun 26-08-2022

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig dat uw staafmixer een technisch defect lijkt te vertonen.
U kunt uw staafmixer (en accessoires) zowel binnen als buiten de 24 maanden fabrieksgarantie via onze website aanbieden voor een technische beoordeling/reparatie:

Team service Braun huishoudelijk

Keukenprinses 03-07-2022

Goede staafmixer, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

De Braun Multiquick 9 staafmixer heb ik nog maar kort in gebruik, maar hij bevalt prima. Een goede, krachtige staafmixer, gemakkelijk in gebruik. Deze staafmixer ligt makkelijk in de hand, is eenvoudig te bedienen, en heeft ook nog veel accessoires. hiervan heb ik alleen nog maar de pureestamper uitgeprobeerd voor mijn zelfgemaakte appelmoes. Wat een gemak! Hij gaat gemakkelijk door de appelmoes heen, mijn oude staafmixer moest ik steeds optillen en verplaatsen in de appelmoes, want die deed alleen dat stukje waar hij stond. Nu kan ik gemakkelijk in één keer door de appelmoes heen roeren en de appelmoes is mooi fijn. Een prima aanwinst, waar ik hoop nog veel plezier van te hebben. Ik hoop ook dat hij nog vele jaren mij zal gaan, dat zal de tijd uitwijzen, want de duurzaamheid zie je pas in de loop der jaren.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Krachtig

Minpunten

• Opbergkoffer zou handig geweest zijn
  • Ook een langere, extra staafmixervoet is handig

Ger 27-06-2022

Braun staafmixer

Mooi degelijk product
Zeer compleet met stille motor
Voldoet zeker aan verwachting

jokro 22-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Heel erg blij mee! Erg uitgebreid waardoor je alles kan snijden, mixen en/of pureren. Zeker het geld waard!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veel accessoires
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen opbergtas oid

mw A. van der Zanden 14-05-2022

Een krachtpatser en alleskunner!

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Ik gebruikte eerst een eenvoudige staafmixer maar nadat ik tijdens de meivakantie de Braun Multiquick 9 staafmixer van mijn dochter in actie gezien had, was ik verkocht.

De Braun multiquick 9 heeft een krachtige motor (1200 watt) en heeft de meest uitgebreidste set aan accessoires met oneindig veel mogelijkheden. Je kunt er mee snijden, hakken, kloppen, mixen, kneden, pureren, malen, raspen en zelfs ijs crushen.
Kortom, de Braun multiquick 9 is een alleskunner!

De staafmixer is krachtig en door de actieve powerdrive technologie komt het mesje ook op de bodem van de pan/mengbeker.

Ik gebruik de staafmixer dagelijks voor het maken van smoothies en soepen en is voor mij nu al onmisbaar.

AnneK 04-05-2022

Handig product met veersysteem

Geschreven voor: Braun MQ 9187XLI

Nu met €20 cashback een goede aankoop. Veel accessoires erbij! Vooral het veersysteem is top!

Pluspunten

• Veersysteem
  • Wattage sterk

Minpunten

• 2 liter kom is groot