Braun MultiQuick 9 MQ 9187XLI - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MultiQuick 9 MQ 9187XLI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Keukenprinses 03-07-2022

Goede staafmixer, gemakkelijk in gebruik

De Braun Multiquick 9 staafmixer heb ik nog maar kort in gebruik, maar hij bevalt prima. Een goede, krachtige staafmixer, gemakkelijk in gebruik. Deze staafmixer ligt makkelijk in de hand, is eenvoudig te bedienen, en heeft ook nog veel accessoires. hiervan heb ik alleen nog maar de pureestamper uitgeprobeerd voor mijn zelfgemaakte appelmoes. Wat een gemak! Hij gaat gemakkelijk door de appelmoes heen, mijn oude staafmixer moest ik steeds optillen en verplaatsen in de appelmoes, want die deed alleen dat stukje waar hij stond. Nu kan ik gemakkelijk in één keer door de appelmoes heen roeren en de appelmoes is mooi fijn. Een prima aanwinst, waar ik hoop nog veel plezier van te hebben. Ik hoop ook dat hij nog vele jaren mij zal gaan, dat zal de tijd uitwijzen, want de duurzaamheid zie je pas in de loop der jaren.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Krachtig

Minpunten

• Opbergkoffer zou handig geweest zijn
  • Ook een langere, extra staafmixervoet is handig

Ger 27-06-2022

Braun staafmixer

Mooi degelijk product
Zeer compleet met stille motor
Voldoet zeker aan verwachting

jokro 22-06-2022

Aanrader

Heel erg blij mee! Erg uitgebreid waardoor je alles kan snijden, mixen en/of pureren. Zeker het geld waard!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Veel accessoires
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen opbergtas oid

mw A. van der Zanden 14-05-2022

Een krachtpatser en alleskunner!

Ik gebruikte eerst een eenvoudige staafmixer maar nadat ik tijdens de meivakantie de Braun Multiquick 9 staafmixer van mijn dochter in actie gezien had, was ik verkocht.

De Braun multiquick 9 heeft een krachtige motor (1200 watt) en heeft de meest uitgebreidste set aan accessoires met oneindig veel mogelijkheden. Je kunt er mee snijden, hakken, kloppen, mixen, kneden, pureren, malen, raspen en zelfs ijs crushen.
Kortom, de Braun multiquick 9 is een alleskunner!

De staafmixer is krachtig en door de actieve powerdrive technologie komt het mesje ook op de bodem van de pan/mengbeker.

Ik gebruik de staafmixer dagelijks voor het maken van smoothies en soepen en is voor mij nu al onmisbaar.

AnneK 04-05-2022

Handig product met veersysteem

Nu met €20 cashback een goede aankoop. Veel accessoires erbij! Vooral het veersysteem is top!

Pluspunten

• Veersysteem
  • Wattage sterk

Minpunten

• 2 liter kom is groot

Mark 08-03-2022

Aanrader

Zeer complete en krachtige mixer met veel verschillende functionaliteiten en degelijk afgewerkt.

Ferarie 22-02-2022

Mooie krachtige staafmixer

Als vervanging van onze oude keukenmachine hebben wij gekozen voor de Braun MQ 9187 XLI vanwege zijn veelzijdigheid. Met de accessoires die bij het apparaat geleverd worden kan je echt veel. De motor van de staafmixer is erg krachtig. Wel missen we een opbergsysteem om alle onderdelen in op te bergen. De adviesprijs is stevig maar wij hebben hem in een aanbieding gekocht. De kwaliteit is het zeker waard. De machine is stevig en van een hoge kwaliteit.

Pluspunten

• krachtige motor
  • veel accessoires
  • stil
  • variabele snelheid inclusief puls

Minpunten

• geen opbergsysteem voor accessoires

r**i@l**e.nl 17-02-2022

Top product

De prijs kwaliteit verhouding is bij Braun echt goed. Vooral het gemak van de staafmixer en alle extra hulpmiddelen zijn een aanwinst in de keuken. Snel, veilig, krachtig en de gebruiksvriendelijkheid heeft mij er naartoe gebracht om voor deze staafmixer te kiezen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Kan altijd goedkoper ;)

Diana 31-12-2021

Aanrader

Fantastisch apparaat. Dit is zoveel meer dan alleen een staafmixer. De bijgeleverde foodprocessor is geweldig en eenvoudig schoon te maken. De staafmixer zelf doet wat hij moet doen, dus prima! Ook de pureestamper vind ik een uitkomst.

Pluspunten

• Krachtige staafmixer
  • Veel accessoires

dolfijn 15-12-2021

Onmisbaar in iedere keuken

Prima keukenmachine, erg veel zijdig, degelijk materiaal, echt een must have voor in de keuken

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Diverse opzet stukken

L 30-09-2021

Erg goed

Goed product en werkt naar behoren. Met de bijgeleverde accessoires een feestje inn de keuken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Compleet

• Geen losse onderdelen verkrijgbaar

m**n@g**l.com 26-09-2021

Degelijk en veel mogelijkheden. Prima product. Raad het iedereen aan. Goed product

Angelique 20-02-2021

Staafmixer

Geweldige staafmixer, geen keukenmachine meer nodig. Alles in een apparaat. Makkelijk schoon te maken.

Daisy A. 15-02-2021

Perfecte hakmolen

Perfecte hakmolen wat ik dagelijks gebruik, voor pesto, kruiden, sauzen, maar zelfs ui en knoflook snijden doe ik erin.
Hiervoor had ik bosch waarbij de deksel van de hakmolen vochtig werd van binnen en vies water ging lekken tijdens gebruik.
Door het zien van Braun staafmixer bij Miljuschka en zelfs bij My Kitchen Rules, toch een gokje gewaagd om dit aan te schaffen. En totaal geen spijt van!
Zoals ik zei: mooie grote hakmolen, maar de staafmixer is ook top en spettert niet, ook niet bij de soepen.

Pluspunten

• Geote hakmolen
  • Staafmixer spetter niet

EmmyLou 14-02-2021

Braun multiquick

Ik was op zoek naar een betere staafmixer, had hiervoor altijd de goedkope staafmixers maar echt werken deden ze niet. De multiquick zag ik op instagram bij iemand voorbij komen, en ben mij erin gaan verdiepen.
Ik heb even getwijfeld vanwege de prijs maar ben toch overstag gegaan.
Wat ben ik blij dat ik het gedaan heb, ik heb wel de vrij uitgebreide versie genomen van de multiquick.
Hakken, snijden en kloppen is nu een fluitje van een cent.
De staafmixer zelf is zwaarder dan de goedkopere staafmixer

Ik raad deze staafmixer echt aan, ben er heel blij mee.

Li3sj3 02-02-2021

Krachtige motor

Ik heb het product gekozen n.a.v. een review van Miljuska. Het is inderdaad een veelzijdig apparaat en zeer krachtig. Doet wat het belooft.

OV 30-01-2021

Veel functies

Ik heb dit product gekozen omdart het veel functies in één apparaat combineert. Het is een staafmixer plus keukenmachine voor alle mogelijke handelingen.

Pluspunten

• 1200 watt
  • lange snoer
  • keukenmachihne en staafmixer in één

Minpunten

• nog niet ontdekt

Eelco 25-01-2021

Solide apparaat

Eerste indruk van de staafmixer is dat het een stevig solide apparaat is. Veel mogelijkheden voor wat ik zo op het moment zie. Nog niet alles uit kunnen proberen, maar tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• Stevig
  • Veel mogelijkheden

Prachtig 23-01-2021

Prachtige staafmixer. Straalt kwaliteit uit.

Heb net de door open gemaakt. Dus de staafmixer nog niet gebruikt. Veel accessoires. En nu maar uitproberen

C 21-01-2021

Goede staafmixer

Sterk, veelzijdig en betrouwbaar! Hebben hier al pizzadeeg mee kunnen maken wat met andere mixers nooit goed is gelukt.
Het is goed verpakt en duidelijk uitgelegd in de handleiding.

Pluspunten

• Mooi
  • Sterk en krachtig