Bosch MS6CM6155

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS6CM6155 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

MeeMoo 04-11-2020

Degelijke staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Ik heb deze staafmixer getest , vooral omdat hij ergo geschikt zou zijn. Ik vind hem in mijn hand waar breuk in is geweest echter toch nog zwaar in de hand liggen. De prestatie is goed, krachtige moter. Hij doet wat hij belooft. Handig schoon te maken. Nadeel is de verschillende tussenstukken. Ik woon klein en moet die dan ook weer opbergen.

Pluspunten

• Krachtige moter
  • Handig reinigen

Minpunten

• Zwaar in hand voor ergo model
  • Veel losse tussen stukken

JessicaLacor 24-09-2020

Mooi uiterlijk, solide apparaat

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Wat als eerste opvalt is het solide uiterlijk van de mixer en de hoeveel accessoires die erbij wordt geleverd.
Wat fijn is de krachtige motor en hij ligt toch licht in de hand. De accessoires wisselen makkelijk en daar heb je geen handleiding voor nodig :). HIj is zeer makkelijk schoon te maken en ook simpel te bedienen!
Ik vond de accessoire om puree te maken iets lastiger, ik vond dat er veel groente aan bleef zitten, verder niets te klagen

Pluspunten

• Krachtig
  • Solide

Minpunten

• Pureren is lastig

Niqr 20-09-2020

Ideaal met 2 kids

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Na het één en ander geprobeerd te hebben is het eindelijk zover om een review te schrijven. Afgelopen weken ben ik bezig geweest met de Bosch staafmixer ErgoMixx.

Aangezien er vele hulpstukken zijn is het wel een beetje een uitdaging om alles in een korte periode te testen. Ik ben totaal geen keukenprinses maar had het vrij snel onder de knie.

Wat een heerlijk apparaat om voor de kleine eten te pureren. Alles wordt vrij snel glad wat het eten maken voor de kleine ideaal maakt. De staafmixer heeft een goed greep en maakt weinig tot geen geluid. Ook vindt ik het prettig dat het niet extreem trilt.

We hebben ook smoothies gemaakt met diepgevroren fruit. Dit was totaal geen probleem dat voor het kleine mesje wat je hiervoor kon gebruiken. Er zit veel kracht op de staafmixer, 12 verschillende standen.
Ook noten fijn hakken was een klein kunstje.

Ik heb de onderdelen van de staafmixer niet in de vaatwasser gedaan. Puur omdat ik het fijner vindt om het direct af te wassen en op te ruimen.

Pluspunten

• Rvs
  • Krachtige motor
  • Weinig trill
  • Stiller dan m'n vorige keukenhulp

Minpunten

• Zwaar

WH77 17-09-2020

Handige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Deze veelzijdige staafmixer is een fantastische hulp tijdens het koken en bakken. Met de bijgeleverde accessoires hak je moeiteloos groenten, kruiden en noten. Kloppen van slagroom en pureren van soep is in een mum van tijd gedaan. En met het handige puree opzetstuk maak je een fluweelzachte aardappelpuree. Alle onderdelen zijn eenvoudig te verwisselen en makkelijk te reinigen, het zij in de vaatwasser of met de hand. De maatbekers hebben deksels zodat ze afsluitbaar zijn voor gebruik in bv de koelkast. De staafmixer heeft 12 verschillende standen en een turboknop. En behalve al de handige functies ziet deze Bosch er ook nog eens heel mooi uit!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Meerdere standen
  • Puree hulpstuk
  • Uiterlijk
  • Weinig geluid

Joop 15-09-2020

Mooi uitziende en veelzijdige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

De Bosch ErgoMixx Style is een stijlvolle staafmixer uitgevooerd in RVS. Het model met nummer MS6CM6155 is uitgerust met een hakmolen voor noten, vlees of groente, een RVS klopper voor het kloppen van eiwitten of romige desserts, een hoge mix/maatbeker, een ProPuree stamper opzetstuk voor bereiding van aardappelpuree en uiteraard met een reguliere roestvrij stalen mixervoet. De hoge mixbeker en het bakje met hakmolen kunnen beide voorzien worden van een deskel om zo de bereide producten in de koelkast te bewaren. De staafmixer heeft verder een variabele snelheid (12 standen) en een turboknop.
De opzetstukken kunnen makkelijk gewisseld worden middels drukken op twee knoppen. De bevestigde hulpstukken zitten erg stevig vast. De snelheid is gemakkelijk met een draaiknop boven op het apparaat in te stellen terwijl de knoppen om de staafmixer aan te zetten, of de turbostand te gebruiken, zich aan de zijkant bevinden. De staafmixer ligt prettig in de hand en is verrassend stil in gebruik en doet zijn werk soepeltjes. De accessoires zijn allemaal prima schoon te maken. De meeste dingen kunnen namelijk gewoon in de vaatwasser. En door de vele accessoires is hij bij vele keukenklusjes inzetbaar.

Pluspunten

• Laag geluidsniveau
  • Krachtige motor
  • Veelzijdig (door de vele meegeleverde accessoires

Minpunten

• Geen opbergmogelijkheid voor al die accessoires

Ikkebenhet 15-09-2020

Stoere staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Deze staafmixer is met gemak opgewassen tegen elke taak. En ziet er ook stoer en mooi uit. Roeren hakken pureren echt een alles kunner. Je kan snel wisselen van opzet stukken en alle onderdelen zijn makkelijk schoon te maken of kunnen in de vaatwasser.
Fijn is ook dat het allemaal makkelijk in elkaar klikt je hoeft niet na te denken hoe het werkt, dat spreekt voor zich.
Hij ligt lekker in de hand, voelt stevig en robuust aan zonder dat hij te zwaar is.
Wordt geleverd met voldoende accessoires zodat er veel mogelijkheden zijn om te gebruiken. Nootjes hakken gaat goed en slagroom kloppen gaat lekker snel. Echt heel handig is het puree hulpstuk ik kreeg een mooie gladde puree.

Pluspunten

• Stevig
  • mooi ontwerp
  • makkelijk hulpstukken wisselen
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Neem veel plaats in met alle accesoires

Zunne 15-09-2020

Top product, voor alles een oplossing!

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Onze oude (pre-historisch) staafmixer was ernstig aan vervanging toe.

Deze staafmixer van Bosch overtreft alle verwachtingen. In eerste instantie dacht ik; leuk al die functionaliteiten en opzetstukken, ik ga toch alleen de staafmixer gebruiken. Niets bleek minder waar. Ik heb de puree maker gebruikt en de puree is zo zacht als een zalfje! Slagroom kloppen (niet mijn favoriete bezigheid) is met dit apparaat een eitje.

Het staafmixen (de activiteit waar dit apparaat zijn naam aan dankt) is ook zeer fijn. Ik kende alleen een enkele stand en dan voor- en achteruit. Deze gaat trapsgewijs harder. Het is op deze manier fijn om zelf de snelheid te kunnen bepalen passende bij het gerecht dat je aan het bereiden bent.

Je verwacht dat al die onderdelen een hele plank in de kast vragen, dat valt heel erg mee. Je kunt het eenvoudig opbergen. Het schoonmaken is ook eenvoudig omdat alle onderdelen in de vaatwasser mogen. Sowieso is het fijn dat het van roestvrijstaal gemaakt is waardoor ook alle geurtjes verdwijnen na het schoonmaken.

En eerlijk is eerlijk; het apparaat ziet er ook nog eens mooi uit. Kortom; de moeite waard? Absoluut. Ik ben erg blij dat ik deze krachtpatser in de kast heb liggen zodat koken nog leuker en eenvoudiger wordt!

Pluspunten

• Snelheid aanpasbaar
  • RVS
  • Accessories
  • Mooi uiterlijk
  • Degelijk

rnieuwenhuijsen 13-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding van Bosch

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Ik heb nu een aantal dagen de MS6CM6155 in huis. Wat me gelijk opvalt is dat de materialen die gebruikt zijn, degelijk aanvoelen. Het wisselen van de opzetstukken gaat makkelijk en na de klik zit alles ook stevig vast.
De standen knop is even wennen in het begin, maar als je de handigheid erin hebt kan je de staafmixer met 1 hand bedienen!
De turbo stand doet precies wat die moet doen en voor mijn gebruik is deze ook snel en krachtig genoeg om snel iets te pureren!
kortom zeker een aanrader voor menig huishouden als je snel iets wilt kloppen, pureren of zelfs aardappelpuree wilt maken!

Pluspunten

• Goede grip
  • Makkelijk schoon te maken
  • krachtige motor

Minpunten

• standenknp is even wennen

Conny113 09-09-2020

Bosch doet wat het belooft

Geschreven voor: Bosch MS6CM6155

Dit model is snel, handig in gebruik en maakt vrij weinig lawaai tegenover mijn vorige. De accesoires die erbij zitten worden hier steeds vaker gebruikt. En als kers op de taart mag alles in de vaatwasser geen vervelende afwas achteraf

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Verschillende accesoires
  • Alles in de vaatwasser