Bosch MS8CM6190

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS8CM6190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P. Barendse 20-10-2020

Degelijk en krachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MS8CM6190

Alle onderdelen zijn degelijk. Het is een complete set. Heel eenvoudig in gebruik. Het is een krachtig apparaat met 1000W waarmee alles zonder enige moeite fijn gehakt of geblenderd wordt.

Pluspunten

• compleet
  • zeer krachtig en degelijk

Jannemieke 12-10-2020

Onmisbaar in de keuken!

Geschreven voor: Bosch MS8CM6190

Boven verwachting! Voorheen hadden we een keukenmachine, welke ook precies deed wat hij zou moeten doen. Maar sinds deze aanschaf zijn we om voor de staafmixer met bijbehoren. Veel minder vaat, meer kracht, compacter in je keuken, etc. Nu net 2 weken in gebruik en tot nog toe bijna dagelijks, soms 2 keer per dag in gebruik. Smoothie, soep, salade, alles krijg je er precies in klein zoals je het wilt. Aanrader!!

Pluspunten

• Krachtige machine
  • Meerdere standen
  • Compact
  • Eenvoudig schoon te maken en niet veel vaat
  • Doet precies wat hij moet doen

Ben 11-10-2020

Krachtig en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MS8CM6190

Een prachtige staafmixer die zeer krachtig is en door zijn vele accessoires ook nog veelzijdig in gebruik. Een huishoudmachine die volgens mij niet mag ontbreken in een keuken, een echte aanwinst. Je kan het niet zo gek bedenken of je kunt het gebruiken voor het bereiden van elk willekeurig gerecht. Een top keukenmachine!

Pluspunten

• Krachtig
  • Veelzijdig
  • Handzaam
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Sjong2 19-09-2020

Bosch kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MS8CM6190

Eindelijk m'n oude Philips staafmixer maar eens afgeschreven en deze "bad boy" via Coolblue gekocht; ze namen zelfs de oude versleten staafmixer mee. Bij het uitpakken zie en voel je de kwaliteit al; het past allemaal goed in elkaar en de materialen zijn goed gekozen en voelen zeer degelijk. Zeker het feit dat de mixer geheel RVS is; de voet klikt mooi aan de motorunit. Meteen al guacamole en hummus gemaakt; fluitje van een cent. Ik ben blij en mijn gezin en ik genieten van de lekkernijen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Makkelijk schoon te maken; vaatwasserbestendig
  • Krachtig; 1000W
  • Veel accessoires

Minpunten

• Sommige accessoires misschien overbodig...