De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS6CB61V1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Knuffie1983 02-10-2020

Prima staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Deze staafmixer al enkele weken op proef.
Ligt goed in de hand, voelt degelijk en heeft een krachtige motor!
Pureert alles prima in een handomdraai.
Makkelijk schoon te maken en fijn dat de staaf in de vaatwasser kan.
Vacuüm systeem niet heel veel gebruikt, was niet de insteek! Wel ondervonden dat de zakken makkelijker zijn voor vaste producten en de bak beter voor soep of sauzen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijn om mee te werken

Minpunten

• Zuigt zich af en toe vacuüm op de bodem

Juul83 18-09-2020

Voldoet niet aan verwachting

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Veel verschillende standen waardoor eigenlijk alle soorten voedsel te verwerken zijn. Door rvs makkelijk schoon te maken. Vacuüm optie bonus toevoeging voor het langer vers houden van je eten. Aansluiting accessoires had voor mij wat degelijker gemogen: voelt bij vlagen wat “goedkoop”. Jammer dat deel met motor van goedkoper kunststof is. Deze minpunten in combinatie met het ontbreken van een kleine hakmolen voor mij de reden de staafmixer terug te sturen.

Pluspunten

• Veel standen
  • Krachtige motor

Minpunten

• Kunststof behuizing
  • Ontbreken hakmolen

spin33 18-09-2020

Even wennen

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Een staafmixer gebruiken, dat was wel even geleden. Dit exemplaar heeft een mooi design en ik was verrast over de accessoires. Benieuwd of ik deze staafmixer gedeeltelijk ook als blender zou kunnen gebruiken ivm het maken van smoothies en dit lukt goed! Wel jammer dat het vacuumsysteem niet werkt voor de smoothies. Ik heb weinig gebruik gemaakt van de vacuumfunctie. Misschien is dit wel handig voor mensen die veel pureren en dit langer willen gebruiken. De zakjes zijn wel handig voor in de vriezer. Pluspunt. Verder zal ik er niet voor kiezen om dit product te houden maar ik kan me wel zo voorstellen dat mensen met kleine kinderen hier erg blij van worden! Pluspunt was ook het schoonmaken van het apparaat. Dit ging erg gemakkelijk!

Pluspunten

• goed schoon te maken
  • handige accessoires

progje 16-09-2020

Praktisch

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Heb de staafmixer nu 2 weken! Ik was er gelijk enthousiast over. Hij is erg krachtig en blend gemakkelijk alles tot een egale saus, soep pesto of wat dan ook. Hij heeft een mooi design en is gemakkelijk in het gebruik. Ook voelt hij robuust aan. Er zit Het blender en vacumeergedeelte zet je erop via een kliksysteem en dat werkt gemakkelijk. Het vacumeergedeelte bevalt ook goed, wat ik niet had verwacht, ik was er toch wat sceptisch over. De herbruikbare vacumeer zakken zijn heel goed voor vlees, groente en brood te gebruiken. Voor vloeibare zaken vind ik het minder goed werken maar dat gaat weer goed met de bakjes. De producten in het bakje blijven hierdoor veel langer vers,echt ideaal! Ook voor het meenemen van groenten e.d. naar mijn werk vind ik dit echt handig. Het vacumeergedeelte is een fijne extra aan deze krachtige staafmixer.

Pluspunten

• Vacumeer optie
  • Krachtig

Jenned 15-09-2020

Fijne staafmixer met extra functie

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Ik vind dit een fijne staafmixer en dat er een vacuum functie op zit is helemaal ideaal! Hij hakt prima, doet wat die moet doen en het vacuum verpakken is echt heel er fijn! Ik maak hier veel gebruik van.

Pluspunten

• hakt prima
  • vacuum functie ideaal
  • mooi design

Sandra 11-09-2020

Fijne staafmixer

Staafmixer Bosch ErgoMixx 1000 W Zwart, Antraciet MS6CB61V1
Deze set bevat een staafmixer met maatbeker, vacuum opzetstuk, vacuumzakken en vacuum bakje.
Het design heeft een luxe uitstraling, hij is licht in gewicht en is makkelijk te bedienen.
De accesoires, het vacuumset, is heel handig om wat je bereid met de staafmixer ook gelijk luchtdicht
en dus langer te bewaren. Werkt handig en snel.
Wat opvalt is dat de staafmixer redelijk stil is, zeker vergeleken bij mijn vorige staafmixer.
Ook is hij erg krachtig en mixt hij dus heel erg goed, die 1000w motor merk je dus echt. Er zitten twaalf standen op en een turbo knop. Ben daar zeer tevreden over.
Het handigste is nog wel dat je gemakkelijk het onderste gedeelte de mixer snel en eenvoudig kan verwisselen met bijvoorbeeld de vacuumpomp. Dit gaat echt heel soepel. Ook erg fijn dat het mixer gedeelte in de vaatwasser kan en dus ook goed schoon wordt, en bijkomend voordeel dat hij in twee delen is, kan je hem makkelijk opbergen.
Ben echt heel erg tevreden over deze Ergomixx. Top apparaat.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • makkelijk in gebruik en schoon te maken

Maarten 10-09-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MS6CB61V1

Wat als eerst opvalt wanneer je het product uit de verpakking neemt, is dat deze direct heel degelijk aanvoelt. Dit geldt ook voor het verwisselen van opzetstukken. Je voelt dat het goede kwaliteit is.

De staafmixer is erg krachtig, hierdoor gaat het maken van bijvoorbeeld smoothies of babyhapjes erg snel.

Het is erg prettig dat het onderste deel van de staafmixer eruit genomen kan worden en dat dit in de vaatwasser kan. Dit maakt het schoonmaken stukken makkelijker.

De vaccumeeroptie is een leuke toevoeging en werkt ook erg eenvoudig.

Pluspunten

• voelt degelijk
  • krachtig
  • vacumeren

Minpunten

• geen garde of andere accessoires