Bosch MSM67170 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67170 op Kieskeurig.nl.

Ronald 08-08-2021

veelzijdig in gebruik

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een prachtig apparaat veelzijdig in gebruik het enigste nadeel is dat je hem weer schoon moet maken voor de volgende klus.

Anoniem 14-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een echte aanrader!! makkelijk in gebruik!!

Renée 07-03-2021

Top staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer is perfect voor het blenden, pureren en mixen van voedsel. Met het vermogen van deze staafmixer is ook het mixen van harde substanties zoals noten geen enkel probleem. De mixerstaaf is van stevig metaal. Kortom, een top staafmixer.

tome 03-02-2021

stil & handig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat. Handige kabel, lekker stil. Loopt soepel en het belangrijkste is dat je er goed mee kan mixen. Ook opkloppen eiwit gaat goed.

JosM 27-11-2020

Perfecte mixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima (staaf-)mixer. Mooie accessoires en makkelijk schoon te maken. Lekker stil.

Sjaak 14-10-2020

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voelt heel solide aan en doet zijn werk snel en goed.

Anoniem 30-09-2020

Super mooie Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer werkt supergoed hakt snijd mixt pureert .
Zeer handige staafmixer makkelijk te reiningen .
Veel accessoires voor meer doeleinden.
Ergonomisch handvat zeer fijn.
Hij heeft 12 standen dat is fijn ivm verschillende doelen hakken enzv.
Ben zeer tevreden met dit apparaat .

Anke 14-07-2020

Een echte Bosch topper

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend krachtige staafmixer die zelfs de ijsblokjes zeer makkelijk kapot krijgt. Een absolute aanrader. Makkelijk schoon te maken. Blijft zelfs bij moeilijke klusjes krachtig draaien en de messen zijn vlijmscherp! (denk om je vingers :)). Zelfs eiwit en slagroom kloppen is hiermee een eitje!

Makan60 18-05-2020

Kanjer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is reeds diverse keren gebruikt en voldoet volkomen aan de verwachtingen . We zijn er blij mee !

Rebrof 26-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voelt goed stevig aan en doet wat het moet doen

Linda 10-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat voldoet aan alle eisen en kan gewoon in de soep die juist van vuur komt.

Martijn1971 11-07-2019

Solide en krachtig

Geschreven voor: Bosch MSM67170

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze staafmixer doet alles wat je wilt van een mixer en gaat lang mee

Anouk 31-10-2017

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MSM67170

+ door het spiraalvormige snoer makkelijk in een la op te bergen
+ niet erg lawaaiig
+ krachtige motor
+ gebruiksvriendelijk
+ turboknop
+ hakmolen werkt uitstekend voor uien ed
+ maakt mooie gladde soep
+ heel makkelijk los te koppelen en dus van de ene accessoire op de andere over te stappen
+ deksels bij maatbeker en hakbakje zijn ideaal

- koppelpunt is van plastic en voelt niet duurzaam, maar kwetsbaar. Dat doet de kracht van de stalen voet teniet.
- aan de zware kant en voor zwakke polsen een uitdaging om vast te houden. Dit zal voor de meeste zware motors het geval zijn, denk ik
- plastic maatbeker en hakmolen voelen niet duurzaam maar kwetsbaar. Ik had veel liever stevig glas gehad en hoop ernstig dat die optie erbij komt en te bestellen valt.

DOllma 28-01-2017

Degelijk, robuust

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Al jaren maken we gebruik van staafmixersamen voor het pureren van voeding. Staafmixer wordt dus veel gebruikt. Gebruik bevalt goed, degelijke stevige motor niet extreem veel lawaai al met al goed product. Echter wat bij al onze vorige staafmixersamen zat er zit geen ophang oog aan de staafmixer. Opgelost door twee tirewraps zie foto

Stephanie 20-01-2017

Prima staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Doet goed wat ie moet doen. Regelbare snelheid is fijn. Hakmolen is makkelijk schoon te maken. De garde heb ik nog niet gebruikt.

Rita 54 19-10-2016

Degelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Eenvoudig te bedienen, handig met combinatie allessnijder. Goed te reinigen, maakt niet al te veel lawaai.

Nassaulaan 08-08-2016

Staafmixerset MSM67170

Geschreven voor: Bosch MSM67170

Ik vind het een goed product. Weinig geluid, verschillende snelheden, enzovoorts. Er zijn twee dingen die ik mis: een XL-beker, ik zou hem er graag bij hebben, hetzij als onderdeel van de set, hetzij als aparte mogelijkheid om hem erbij te kopen. Wat ik verder mis is een deksel met een gat. met een dergelijk deksel kan slagroom geklopt worden zonder bang te zijn voor spetteren.