De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l*********@t******** 21-03-2022

Top mixer

Krachtig en mix goed. Zeer tevreden met resultaat. Prijs/kwaliteit prima. Bosch

Pluspunten

• Krachtig
  • Instelbaar toerental

Mixmaarraak 13-08-2018

Topding!

Geschreven voor: Bosch MSM67140

Heb deze staafmixer nu enkele dagen in bezit en in gebruik gehad, en deze bevalt uitstekend! Het was een vervanger voor mijn 10 jaar oude Siemens (ook met bakje en met slagroomgarde en ijscrusher) en tot mijn grote blijdschap passen de oude Siemens accessoires gewoon! Hoe top is dat? Snelheid is goed traploos in te stellen, in het bakje versnipper je uien in een handomdraai of maal je met gemak guacamole. Bakje is groter dan mijn oude Siemens, dus dat werkt ook prettig met het versnipperen van bijv. een kool voor salades. Het apparaat is vrij stil, en soep vermalen ging ook zonder al te veel spetteren. Wel blijft er water in het deksel van het bakje; deze kun je beter met de hand afwassen.

Pluspunten

• stil
  • goed traploos verstelbaar
  • handig bakje met mes voor versnipperen
  • oude Siemens accessoires passen ook nog

Minpunten

• blijft water achter in het deksel van het bakje

Veronique 29-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

De Bosch Staafmixer is een eenvoudig en simpel apparaat dat makkelijk is in gebruik. Precies goed voor zijn doeleinde: Eindeloos veel babyhapjes maken.

Emma 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Ik ben ontzettend blij met deze staafmixer. Helaas heeft mijn oude staafmixer, van een ander merk, het onlangs begeven. Ik merk een groot verschil in kwaliteit; deze staafmixer is mengt en hakt veel sneller en fijner!
Ik gebruik de staafmixer voor verschillende doelen; het maken van soepen, smoothies, sorbetijs, maar ook voor het hakken van noten, het maken van humus, pesto, etc. Alles letterlijk in een handomdraai en met een mooi glad resultaat!

Marco 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Na ontvangst meteen schoongemaakt en in gebruik genomen. Wat een fijn apparaat. Ook de meegeleverde deksels voor de maatbeker en de mixkom zijn superhandig. Had ik hem maar eerder gekocht.

Fred 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

De staafmixer is ons tot nog toe prima bevallen, pompoensoep pureren is de toepassing geweest.
Bosch ken ik al vanwege mijn klopboormachine en deltaschuurmachine.

Rien 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Stevige staafmixer van betrouwbaar merk.
Simpel in gebruik en toch veel mogelijkheden.
En bijgeleverde deksels maken bewaren in koelkast makkelijk.

itisi 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Sterk, ergonomisch en weinig geluid.
Hakt alles keurig fijn.
Afsluitbare beker is ook een vondst als je je product koel wilt bewaren

Een tevreden klant 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Schitterend apparaat. Voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Kan veel vermalen, meer dan ik voor mogelijk had gehouden. Meer dan compleet. Gemakkelijk in gebruik

Roel 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

fijne staafmixer, met zijn power en extra kracht komt hij makkelijk overal doorheen. Ideale mixer om babyhapjes klaar te maken.

Theo 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Een prachtige staafmixer van degelijke Duitse kwaliteit!
Veelzijdig en prachtig om te zien.
Voor iedereen: een aanrader!

W 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

ruime keuze n.l. in te stellen op 12 verschillende standen.
hulpstukken makkelijk te bevestigen en schoon te maken. degelijk en ergonomisch zoals we van Bosch gewend zijn.

Franc 25-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

We hebben de staafmixer slechts een paar dagen maar vinden hem erg handig en hij werkt goed. vooral de uiensnijder is super. De degelijkheid kunnen we nog niets over zeggen. Dat moet de lange termijn uitwijzen

Onno 15-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Apparaat is gemakkelijk in gebruik, malen van noten en kruiden gaat lekker snel. Spat niet bij maken van een gladde soep. Ziet er degelijk uit.

Catharina 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Voor een eenvoudige thuis kookster en bakster als ik; af en toe een cakeje, koekje taartje bakken een soepje mixen of nootje hakken, hij doet het prima en wat zo handig is dat je zoveel keuzes hebt in snel- heid. Tevens ligt hij goed in de hand en zijn de onderdelen degelijk uitgevoerd,gemakkelijk schoon te maken en praktisch op te bergen. Kortom ik ben er blij mee!

Sophie 07-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Een top staafmixer. Mooie grote mengbekers. Makkelijk in gebruik, alles is makkelijk te reinigen. Hij werkt verder snel en grondig.

Marcellina 04-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Makkelijk bedienbare staafmixer. Een plezier om mee te werken. Ook er handig om pesto mee te maken.

bb 22-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Sterk eenvoudig in gebruik en maakt weinig geluid. We gebruiken het voor het maken van babyhapjes.
Jammer dat in de gebruikershandleiding geschreven wordt over andere functies die je erbij moet kopen wekt in eerste instantie de illusie dat deze mogelijkheden bij het gekochte apparaat horen.

chris 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Makkelijk te bedienen en te verwisselen in functies. Licht in gewicht en goed in de hand liggend. Verschillende snelheden, traploos is handig.

MSM67140 17-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

mooi apparaat en in gebruik super handig, de staafmixer is goed scherp dus makkelijk voor het maken van sausjes, handige maatbeker met deksel....handig om iets te bewaren. Het is handig om de kop te verwisselen om die op het hakmes te zetten.

MariaF 16-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

De degelijkheid kan ik nog niet beoordelen omdat ik het apparaat net nieuw heb. Wel heb ik goede ervaringen met Bosch en ziet het er allemaal goed uit!Met de turboknop zijn alle ingrediënten in een paar seconde een heerlijke pesto bijvoorbeeld. Ligt goed in de hand en is ook nog mooi om te zien. Dat is toch wat je wilt !

Naam383 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Wij zijn zeer tevreden. Het voldoet aan onze verwachtingen. Geluidsvriendelijk en lekker in de hand liggend.

Ann5 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Mooi design, ligt prettig in de hand en mixt, pureert en hakt perfect! Zelfs noten worden goed fijn gemalen.

Martijndh 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

We hebben de staafmixer nu een paar dagen en gebruiken hem elke dag.
Werkt erg goed en is goed schoon te maken.

cobie1953 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM67140

Eindelijk een staafmixer met een groot vermogen van 750 watt waarmee ik veel meer kan doen als met mijn oude staafmixer van 350 watt.Zelfs harde noten in een handomdraai fijn!
Maaltijdsoep in een handomdraai klaar. Geen ergernis meer aan het lage vermogen.
Geweldig produkt!