Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM67140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l**d@t**e.nl 21-03-2022

Top mixer

Geschreven voor: Bosch MSM67140

Krachtig en mix goed. Zeer tevreden met resultaat. Prijs/kwaliteit prima. Bosch

Pluspunten

• Krachtig
  • Instelbaar toerental

Mixmaarraak 13-08-2018

Topding!

Geschreven voor: Bosch MSM67140

Heb deze staafmixer nu enkele dagen in bezit en in gebruik gehad, en deze bevalt uitstekend! Het was een vervanger voor mijn 10 jaar oude Siemens (ook met bakje en met slagroomgarde en ijscrusher) en tot mijn grote blijdschap passen de oude Siemens accessoires gewoon! Hoe top is dat? Snelheid is goed traploos in te stellen, in het bakje versnipper je uien in een handomdraai of maal je met gemak guacamole. Bakje is groter dan mijn oude Siemens, dus dat werkt ook prettig met het versnipperen van bijv. een kool voor salades. Het apparaat is vrij stil, en soep vermalen ging ook zonder al te veel spetteren. Wel blijft er water in het deksel van het bakje; deze kun je beter met de hand afwassen.

Pluspunten

• stil
  • goed traploos verstelbaar
  • handig bakje met mes voor versnipperen
  • oude Siemens accessoires passen ook nog

Minpunten

• blijft water achter in het deksel van het bakje

Veronique 29-01-2016

De Bosch Staafmixer is een eenvoudig en simpel apparaat dat makkelijk is in gebruik. Precies goed voor zijn doeleinde: Eindeloos veel babyhapjes maken.

Emma 25-01-2016

Ik ben ontzettend blij met deze staafmixer. Helaas heeft mijn oude staafmixer, van een ander merk, het onlangs begeven. Ik merk een groot verschil in kwaliteit; deze staafmixer is mengt en hakt veel sneller en fijner!
Ik gebruik de staafmixer voor verschillende doelen; het maken van soepen, smoothies, sorbetijs, maar ook voor het hakken van noten, het maken van humus, pesto, etc. Alles letterlijk in een handomdraai en met een mooi glad resultaat!

Marco 13-01-2016

Na ontvangst meteen schoongemaakt en in gebruik genomen. Wat een fijn apparaat. Ook de meegeleverde deksels voor de maatbeker en de mixkom zijn superhandig. Had ik hem maar eerder gekocht.

Fred 09-01-2016

De staafmixer is ons tot nog toe prima bevallen, pompoensoep pureren is de toepassing geweest.
Bosch ken ik al vanwege mijn klopboormachine en deltaschuurmachine.

Rien 06-01-2016

Stevige staafmixer van betrouwbaar merk.
Simpel in gebruik en toch veel mogelijkheden.
En bijgeleverde deksels maken bewaren in koelkast makkelijk.

itisi 06-01-2016

Sterk, ergonomisch en weinig geluid.
Hakt alles keurig fijn.
Afsluitbare beker is ook een vondst als je je product koel wilt bewaren

Een tevreden klant 02-01-2016

Schitterend apparaat. Voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Kan veel vermalen, meer dan ik voor mogelijk had gehouden. Meer dan compleet. Gemakkelijk in gebruik

Roel 01-01-2016

fijne staafmixer, met zijn power en extra kracht komt hij makkelijk overal doorheen. Ideale mixer om babyhapjes klaar te maken.

Theo 01-01-2016

Een prachtige staafmixer van degelijke Duitse kwaliteit!
Veelzijdig en prachtig om te zien.
Voor iedereen: een aanrader!

W 29-12-2015

ruime keuze n.l. in te stellen op 12 verschillende standen.
hulpstukken makkelijk te bevestigen en schoon te maken. degelijk en ergonomisch zoals we van Bosch gewend zijn.

Franc 25-12-2015

We hebben de staafmixer slechts een paar dagen maar vinden hem erg handig en hij werkt goed. vooral de uiensnijder is super. De degelijkheid kunnen we nog niets over zeggen. Dat moet de lange termijn uitwijzen

Onno 15-12-2015

Apparaat is gemakkelijk in gebruik, malen van noten en kruiden gaat lekker snel. Spat niet bij maken van een gladde soep. Ziet er degelijk uit.

Catharina 12-12-2015
  • Product maand in bezit

Voor een eenvoudige thuis kookster en bakster als ik; af en toe een cakeje, koekje taartje bakken een soepje mixen of nootje hakken, hij doet het prima en wat zo handig is dat je zoveel keuzes hebt in snel- heid. Tevens ligt hij goed in de hand en zijn de onderdelen degelijk uitgevoerd,gemakkelijk schoon te maken en praktisch op te bergen. Kortom ik ben er blij mee!

Sophie 07-12-2015

Een top staafmixer. Mooie grote mengbekers. Makkelijk in gebruik, alles is makkelijk te reinigen. Hij werkt verder snel en grondig.

Marcellina 04-12-2015

Makkelijk bedienbare staafmixer. Een plezier om mee te werken. Ook er handig om pesto mee te maken.

bb 22-11-2015

Sterk eenvoudig in gebruik en maakt weinig geluid. We gebruiken het voor het maken van babyhapjes.
Jammer dat in de gebruikershandleiding geschreven wordt over andere functies die je erbij moet kopen wekt in eerste instantie de illusie dat deze mogelijkheden bij het gekochte apparaat horen.

chris 19-11-2015

Makkelijk te bedienen en te verwisselen in functies. Licht in gewicht en goed in de hand liggend. Verschillende snelheden, traploos is handig.

MSM67140 17-11-2015

mooi apparaat en in gebruik super handig, de staafmixer is goed scherp dus makkelijk voor het maken van sausjes, handige maatbeker met deksel....handig om iets te bewaren. Het is handig om de kop te verwisselen om die op het hakmes te zetten.