De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS6CM6120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Carmen 02-04-2021

Alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krachtige staafmixer zowel om harde noten te kraken dan wel een babyhapje te pureren. Aangenaam geluid bij gebruik. Heel blij met deze aankoop.

Anoniem 18-11-2020

Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze bosch staafmixer is een krachtige mixer handig bij malen van bv noten. Je kunt makkelijk verschillende snelheden in stellen. Het apparaat is ook makkelijk te demonteren. Een apparaat dat ik echt aan beveel.

Anoniem 11-11-2020

Bosch staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Zeer krachtige staafmixer. Makkelijk te demonteren.
Heeft veel snelheden. Ook makkelijk in te stellen.

anbrobra 20-09-2020

Wat wil en kun je hiermee doen?

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een testpanel heb ik de staafmixer met maatbeker en fijnsnijder MS6CM6120 mogen proberen. Ik zal hier mijn bevindingen zetten. Graag vermeld ik hierbij dat ik ook in het bezit ben van een blender en uitgebreide keukenmachine.
Tijdens het uitpakken viel mij op dat het staafmixer best zwaar maar wel degelijk is.
Als eerste ben ik de fout ingegaan met het deksel van de fijnsnijder. Deze mag dus niet in de vaatwasser. Dit heb ik helaas wel gedaan en zat vol met water. Lang bezig geweest om het water eruit te schudden maar het is gelukt. Dit deksel maar alleen afgedaan worden met een vochtige doek. Dat is gelijk een minpunt want je mengsel wat je maakt spat hier altijd tegen en hier zit ook de aansluiting op de snijplaat aan welke dus hobbelig is. Voedsel resten blijven hangen en is dus moeilijk hygienisch te houden.
Met de fijnsnijder heb ik uien gesneden en een bijgaand recept gemaakt voor smoothie.
Uien hiermee snijden gaat werkelijk in een paar tellen maar wij vonden ze te fijn. Mijn huisgenoten zeiden dat ik er soep van had gemaakt. Op diverse snelheden geprobeerd maar ze blijven (te) fijn. Wat ik me afvraag is of je uiteindelijk de uienlucht niet op het deksel blijft ruiken ivm niet goed schoon te maken.
De smoothie was een recept uit een bijgaand los boekje. Recept klopte niet - dit even ter zijde - maar de aangegeven hoeveelheden ( voor 2 pers.) pasten lange na niet in de snijder. Na even mengen nog wat ingredienten toegevoegd maar niet alles kon er in. Toevoegen ging makkelijk omdat je de staafmixer motor op het deksel kon laten zitten en dan de fijnsnijder gewoon open kon maken.
Al met al is de snijder een leuk product wat goed werkt maar waarbij ik toch wat kanttekeningen heb. Postitief zijn de zuignappen onder de kom en het afsluitdeksel om je product op te bergen.
Ook zit er een maatbeker bij. Mooie grote. Ook met afsluitdeksel om je bereid product op te bergen. Fijn dat je het niet over hoeft te gooien. Met de staafmixer mayonaise gemaakt volgens recept in gebruiksaanwijzing. Dit ging goed en was in een handomdraai gemaakt.
Er zitten 2 boekjes gebruiksaanwijzing bij welke geschikt zijn voor meerdere uitvoeringen van deze staafmixer. Ik heb echt diverse keren de boekjes erbij gepakt om info te zoeken. Dit vond ik allemaal wat rommelig omdat heel veel ook niet van toepassing was op de uitvoering die ik heb mogen testen.
Persoonlijk vind ik de set prijzig maar ik heb dan ook andere aparaten die ook geschikt zijn voor mijn gebruik.

Naomi 16-09-2020

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met deze krachtige staafmixer. Het is echt een genot om met deze staafmixer snel de makkelijker dingen te maken. In een handomdraai heb ik uien en knoflook heel fijn gehakt zonder tranen of stinkende handen. En een smoothie is ook geen uitdaging voor deze krachtpatser. Met gemak maakt hij fruit en ijs binnen enkele minuten tot de lekkerste smoothies. Echt heel blij met deze staafmixer.

Wouter M 15-09-2020

Stil en scherp

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het artikel gekregen om te testen. Mijn huidige staafmixer was is redelijk tevreden over. Maar nu ik deze in mijn pan met soep stak en aanzetten wist ik meteen dat dit mij nieuwe werd. Wauw wat een kracht en hoe stil. De knop die boven op zit kan je makkelijk bedienen voor harder en zachter. Het fijne er aan is dat het vloeiend gaat. En niet dat het een klik systeem is. Nadat de soep er mooi en glad uit zag haalde ik de staafmixer er uit en zaten er ook geen resten meer tussen de schroefkop. Dit had ik voorheen wel altijd. De accessoires zijn erg handig. Ik maakte voor bij de soep een tapenade en gebruikte hiervoor zongedroogde tomaten en pijnboompitten enz.. Nou binnen notime een mooie tapenade zonder nog te grote stukjes. Heb hem ook nog stukken wortel, courgette en paprika laten hakken en ook dit gaat zonder moeite. Dus hij mag blijven en ben er echt blij mee.

Loes 09-09-2020

Prettige, moderne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden over mijn nieuwe staafmixer. Hij spettert niet en hak/pureert gemakkelijk bevroren fruit, gember of soepen. Het handvat is gemakkelijk te bedienen. Ook prettig, de lange snoer waardoor je wendbaarder bent in je keuken. De onderdelen kunnen in de vaatwasser en zijn gemakkelijk erop en eraf te halen. De maatbeker is praktisch met ml aanduiding en deksel.

Yuen 02-09-2020

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke verrassing een stille en krachtige staafmixer...dacht in eerste instantie dat bijbehorende hakmolen te klein zou zijn, maar is de perfecte maat..