Bosch MS6CM6120 - Reviews

Inhoud mengbeker
0,6 liter
Fabrikant kleur(en)
wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MS6CM6120 op Kieskeurig.nl.

LoesK 16-09-2020

Tevreden over moderne, gebruiksvriendelijke staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Fijne, moderne staafmixer welke prettig in de hand ligt. Is krachtig en gemakkelijk harder of zachter te zetten. Los klikken van de mixstaaf van de motor gaat moeiteloos met 1 hand. Hij pureert of mixt bevroren fruit, soep of een smoothie met gemak. Extra lange snoer zorgt ervoor dat je veel meer bewegingsvrijheid hebt in je keuken. De handige dekseltjes voor op de bakjes zijn prettig wanneer je het voedsel niet gelijk nodig hebt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Krachtig
  • Vaatwasser besteding

Joshi 16-09-2020

Solide, krachtige & veelzijdige staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Na een lange tijd gebruik gemaakt te hebben van een budget-staafmixer kwamen we er al snel achter dat deze toch vaker gebruikt werd dan op voorhand verwacht! Tijd voor een upgrade dus, deze Bosch staafmixer maakt dit direct waar.

Je merkt gelijk dat het een solide apparaat is, wat je ook van Bosch gewend bent, met de nodige kwalitatieve accessoires.

Inmiddels hebben we deze een tijdje in huis en al voor veel verschillende dingen gebruikt. Van het pureren van de verse soep(en) tot aan het versnipperen van ui, pepers, groente en noten in de hakmolen. Met de verschillende standen op de staafmixer pas je eenvoudig de snelheid aan voor als je bijvoorbeeld niet ‘te fijn’ wilt snijden. Na gebruik eenvoudig te reinigen, bijna alles kan in de vaatwasser. Let wel op dat je de deksel van de hakmolen niet in de vaatwasser doet, hier blijft veel water in achter !

We gaan er nog veel plezier aan beleven, echte aanrader!

Pluspunten

• Veelzijdig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Krachtig & verschillende standen
  • Beschikbare accessoires

Naomi 16-09-2020

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Ik ben heel blij met deze krachtige staafmixer. Het is echt een genot om met deze staafmixer snel de makkelijker dingen te maken. In een handomdraai heb ik uien en knoflook heel fijn gehakt zonder tranen of stinkende handen. En een smoothie is ook geen uitdaging voor deze krachtpatser. Met gemak maakt hij fruit en ijs binnen enkele minuten tot de lekkerste smoothies. Echt heel blij met deze staafmixer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Woutertje 15-09-2020

Mooi en vooral scherp apparaat.

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Ik heb het artikel gekregen om te testen. Mijn huidige staafmixer was is redelijk tevreden over. Maar nu ik deze in mijn pan met soep stak en aanzetten wist ik meteen dat dit mij nieuwe werd. Wauw wat een kracht en hoe stil. De knop die boven op zit kan je makkelijk bedienen voor harder en zachter. Het fijne er aan is dat het vloeiend gaat. En niet dat het een klik systeem is. Nadat de soep er mooi en glad uit zag haalde ik de staafmixer er uit en zaten er ook geen resten meer tussen de schroefkop. Dit had ik voorheen wel altijd. De accessoires zijn erg handig. Ik maakte voor bij de soep een tapenade en gebruikte hiervoor zongedroogde tomaten en pijnboompitten enz.. Nou binnen notime een mooie tapenade zonder nog te grote stukjes. Heb hem ook nog stukken wortel, courgette en paprika laten hakken en ook dit gaat zonder moeite. Dus hij mag blijven en ben er echt blij mee.

• Scherp
  • Makkelijk schoon te maken

M Buit 15-09-2020

Verfijnde mixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Na een aantal weken deze mixer gebruikt te hebben weet ik zeker dat ik voorlopig geen nieuwe mixer nodig heb. In de laatste jaren heb ik er drie versleten die het dagelijks gebruik niet aankonden. Deze Bosch voelt nu al een stuk degelijker dan de vorige.

Hij is super krachtig , enorm stil en bijzonder makkelijk in gebruik.

Soepen/ sauzen (en zelfs smoothies) worden een stuk beter gepureerd dan menig andere mixer in deze prijs categorie.

Ik kook veel in het weekend en probeer zoveel mogelijk sauzen (zowel warm als koud) zelf te maken. Mayonaise is in één handomdraai gemaakt.
Bij soepen blijven er vaak stukjes achter die sommige blenders niet kapot krijgen. Heb nu 2 keer soepen gemaakt en het lijkt wel of ze gezeefd waren zo goed waren de producten geblenderd.

Pluspunten

• Krachtig
  • Goede kwaliteit

Anouk 11-09-2020

Krachtige staafmixer met punten van aandacht

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Deze staafmixer heb ik nu enkele weken in gebruik en vergeleken met mijn vorige Bosch ErgoMixx (600 watt). Ik merk vooral hoeveel prettiger 1000 watt is in gebruik. Alles is in een handomdraai fijn gehakt én dat met veel minder geluid. Toch merk ik ook een aantal aandachtspunten. De zwarte kleur zorgt ervoor dat vuil minder zichtbaar is en net zoals het vorige model kunnen niet alle onderdelen in de vaatwasser. Het bakje van de hakmolen moet je echt stevig aandrukken wil hij stabiel blijven staan op het aanrecht. Allemaal een kwestie van wennen denk ik, maar wat voor mij niet went is dat de metalen omlijsting lijkt te verschuiven bij gebruik. Daardoor voelt deze Bosch ErgoMixx helaas minder solide aan dan mijn vorige welke volledig uit plastic was gemaakt.

Pluspunten

• Krachtig
  • Weinig geluid

Minpunten

• Niet alle onderdelen vaatwasbestendig
  • Niet solide

Wsnoepie 11-09-2020

Mooie staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Staafmixer die pureert hakt enz in een snel tempo . Door verschillende standen kan je zelf instellen hoe je het wilt. Rvs look en mooie vormgeving . Kan in vaatwasser wat ik zelf wel fijn vind .

Pluspunten

• Vormgeving
  • Sterke motor

Minpunten

• Geen garde standaard bijgeleverd

Freek 11-09-2020
  • Product gekregen

Erg krachtige en stille staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Ik heb dit product nu een aantal weken kunnen testen en ik vind het een erg prettige staafmixer. De bouwkwaliteit is degelijk, en hij produceert niet veel geluid.

Pluspunten

• Krachtig

MarcTour 11-09-2020

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

De titel 'stille krachtpatser' dekt in een keer de lading. Met 1000W en 12 standen is het apparaat krachtig genoeg voor meerdere toepassingen: van soepen tot het hakken van nootjes (in de meegeleverde minihakker). Daarbij is de staafmixer echt superstil!
Door de combinatie van stevig kunststof en RVS voelt het apparaat heel degelijk aan. Met een beveiliging klikt de staafmixer op het hakmolentje en is daarmee veilig te gebruiken. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser.
Nadelen? De staafmixer is vrij zwaar, te wijten aan de stevige constructie. Verder? Een aanwinst in de keuken!

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk
  • Veilig

Minpunten

• Gewicht

Loes 09-09-2020

Prettige, moderne staafmixer

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Erg tevreden over mijn nieuwe staafmixer. Hij spettert niet en hak/pureert gemakkelijk bevroren fruit, gember of soepen. Het handvat is gemakkelijk te bedienen. Ook prettig, de lange snoer waardoor je wendbaarder bent in je keuken. De onderdelen kunnen in de vaatwasser en zijn gemakkelijk erop en eraf te halen. De maatbeker is praktisch met ml aanduiding en deksel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yuen 02-09-2020

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Bosch MS6CM6120

Wat een heerlijke verrassing een stille en krachtige staafmixer...dacht in eerste instantie dat bijbehorende hakmolen te klein zou zijn, maar is de perfecte maat.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]