Solis Power Mixer Pro - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis Power Mixer Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

w*********@g******** 06-03-2022

Mixer gedeelte Solis Typ 830 van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Solis Power Mixer Pro

Ik heb de Solis Typ 830 gekocht bij Lunenburg, en binnen een klein aantal keren is het mixer gedeelte stuk gegaan. Na reparatie (gratis) via Lunenburg is hetzelfde gedeelte stuk gegaan bij het éérste gebruik…

Vera 10-12-2019

staafmixer Solis type 830

Geschreven voor: Solis Power Mixer Pro

Echt een totaal ongeschikt apparaat, veel te zwaar en spat als een gek, ook op de laagste stand. Motor heeft veel te vermogen, vreet zich gewoon op de bodem vast en geeft dan ook beschadigingen. Ook niet handzaam te zwaar. Rijp om weg te gooien, zou het nog niet eens naar de kringloop brengen.
En dat van een dacht ik goed merk.
Ik zeg uit de handel nemen en desnoods over gaan op vergoeding voor klanten die hem hebben aangeschaft. Is totaal een anti reclame. Helaas!!!

Esther 27-04-2016

Niet tevreden

Geschreven voor: Solis Power Mixer Pro

Op de laagste stand zitten de spetters nog overal. Op de laagste stand heb je soms gewoon het idee dat hij zich aan de pan van de bodem 'vast vreet'. Voor baby hapjes is hij ook echt niet geschikt blijft heel grof. Al met al een miskoop, ik koos voor solis omdat ik alles van solis heb. Moet eerlijk zeggen dat bijna alle producten van solis wel ietsje tegenvallen qua levensduur.

vigevano1963 04-04-2015
Geschreven voor: Solis Power Mixer Pro

mooi apparaat, maar vrij zwaar in gebruik
motor is traploos instelbaar, maar op het laagste toerental spat het alsnog alle kanten op als je iets probeert te pureren in een pan
maakt vrij veel lawaai
jammer, had van dit topmerk veel meer verwacht in deze staafmixer!!!

L.Knol 24-04-2014
Geschreven voor: Solis Power Mixer Pro

Deze solis wordt gebruikt om de fruithapjes voor de kinderen te pureren. Maar het plastic binnenwerk is kapot gedraaid door de het rvs mes(as). Voor deze prijs had ik wel een langere levensduur verwacht, valt me erg tegen.