Samsung MZ-75E500 - Reviews

540 MB/s

6,7

Rene 17-04-2018

Laptop weer supersnel

Samsung ssd 500 GB gekocht en SATA naar USB kabel. Eigen harde schijf met software van Samsung probleemloos gekloond. Dit duurt wel ongeveer 5 á 6 uur. Daarna harde schijf voor SSD vervangen.
En wat is mijn laptop snel geworden!!!

Opstarten duurt ong 9 seconden. Alle programma's starten supersnel, internetpagina's gaan als een speer. Al met al probleemloos vervangen van originele HD voor deze Samsung SSD

Pluspunten

• Makkelijke cloonsoftware
  • Supersnelle schijf
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

robert 17-11-2017

usb kloonkabel mankeert

Ik ken dit produkt vanwege installatie op een andere laptop, waar het uitstekend bevalt.
Bij het uitpakken van deze Samsung EVO850 ssd bleek de usb kloonadapter er niet bij te zitten. Daardoor kon de oude harddisk niet worden overgezet op de nieuwe ssd. Volgens de afbeeldingen van de installatie-handleiding had die adapterkabel er wel in moeten zitten. Een slechte beurt van Samsung: de kaart was daardoor onbruikbaar. Een goede beurt voor BCC in Den Helder, waar ik de ssd kocht, en die ongevraagd aanbood de koop terug te draaien en mij het aankoopbedrag te retourneren. Bravo, een voorbeeld voor andere zaken!!

Pluspunten

• uitstekende snelheid

Minpunten

• usb-adapter mankeert:oordeel degelijkheid slecht

Richard 31-05-2017

Top schijf

Harde schijf vervangen door deze SSD en mijn laptop is nu weer supersnel! Makkelijk om de data over te zetten met bijgeleverde software

Erik 21-12-2016

fijne SSD

De 850 EVO is een SDD die meteen werkt en erg fijn is in het gebruik.
Ik heb net een 500Gb exemplaar in mijn laptop gezet. Zowel win10 als Linux Mint draaien er goed op.
Ik heb ook een 1TB exempaar, eveneens een EVO 850. Deze draait al een jaartje als 'muziekbron' voor mijn streamer. (cambridge Audio CXN)
Oorspronkelijk gepost op samsung.com