Samsung 850 EVO - Reviews

540 MB/s

6,7

Jimmy 23-01-2018

Ssd schijf Samsung

Snelle levering, zeer gemakkelijke installatie met de bijgeleverde cd rom. Klonen ging vanzelf en inbouwen in de laptop alles binnen een halfuur. Mijn laptop Toshiba is zeer tevreden met de nieuwe schijf en start zeer snel op. Aanrader. Niet vergeten een satakabel naar USB bij te nemen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Zeer stille en snelle schijf

Minpunten

robert 17-11-2017

usb kloonkabel mankeert

Ik ken dit produkt vanwege installatie op een andere laptop, waar het uitstekend bevalt.
Bij het uitpakken van deze Samsung EVO850 ssd bleek de usb kloonadapter er niet bij te zitten. Daardoor kon de oude harddisk niet worden overgezet op de nieuwe ssd. Volgens de afbeeldingen van de installatie-handleiding had die adapterkabel er wel in moeten zitten. Een slechte beurt van Samsung: de kaart was daardoor onbruikbaar. Een goede beurt voor BCC in Den Helder, waar ik de ssd kocht, en die ongevraagd aanbood de koop terug te draaien en mij het aankoopbedrag te retourneren. Bravo, een voorbeeld voor andere zaken!!

Pluspunten

• uitstekende snelheid

Minpunten

• usb-adapter mankeert:oordeel degelijkheid slecht

Richard 31-05-2017

Top schijf

Harde schijf vervangen door deze SSD en mijn laptop is nu weer supersnel! Makkelijk om de data over te zetten met bijgeleverde software