Samsung 850 EVO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 850 EVO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

John 19-07-2021

Aanrader

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Veel ruimte voor weinig geld. Gekocht in februari 2018 voor € 134,90 en werkt nog steeds zonder problemen.
Ik heb deze in de oude laptop gestoken voor de kinderen, werkt top!

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Hij zit in de verkeerde laptop (oude ipv nieuwe)

Rene 17-04-2018

Laptop weer supersnel

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Samsung ssd 500 GB gekocht en SATA naar USB kabel. Eigen harde schijf met software van Samsung probleemloos gekloond. Dit duurt wel ongeveer 5 á 6 uur. Daarna harde schijf voor SSD vervangen.
En wat is mijn laptop snel geworden!!!

Opstarten duurt ong 9 seconden. Alle programma's starten supersnel, internetpagina's gaan als een speer. Al met al probleemloos vervangen van originele HD voor deze Samsung SSD

Pluspunten

• Makkelijke cloonsoftware
  • Supersnelle schijf
  • Eenvoudige installatie

robert 17-11-2017

usb kloonkabel mankeert

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Ik ken dit produkt vanwege installatie op een andere laptop, waar het uitstekend bevalt.
Bij het uitpakken van deze Samsung EVO850 ssd bleek de usb kloonadapter er niet bij te zitten. Daardoor kon de oude harddisk niet worden overgezet op de nieuwe ssd. Volgens de afbeeldingen van de installatie-handleiding had die adapterkabel er wel in moeten zitten. Een slechte beurt van Samsung: de kaart was daardoor onbruikbaar. Een goede beurt voor BCC in Den Helder, waar ik de ssd kocht, en die ongevraagd aanbood de koop terug te draaien en mij het aankoopbedrag te retourneren. Bravo, een voorbeeld voor andere zaken!!

Pluspunten

• uitstekende snelheid

Minpunten

• usb-adapter mankeert:oordeel degelijkheid slecht

Richard 31-05-2017

Top schijf

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Harde schijf vervangen door deze SSD en mijn laptop is nu weer supersnel! Makkelijk om de data over te zetten met bijgeleverde software

SC 12-01-2016

Héél tevreden 10+++
Werd aanbevolen door een kameraad en ben zeer verrast door de snelheid en prestaties. Zelfs bij een laptop van +4 jaar oud.
Makkelijk zelf in te bouwen (ook als je geen IT'er bent) en via de Samsung mutation software, heb je uw oude HD op 1, 2, 3 gekopiëerd op de SSD.

Ik heb deze aangekocht via Bol.com en ben zeer tevreden over hun snelle en correcte service.
Steeds scherpe prijzen, een ruim aanbod en mooie promo's!

Steve 26-08-2015
Geschreven voor: Samsung 850 EVO

250 GB is voor de "gewone" PC gebruiker voldoende. Bewaar je veel foto's en muziek dan is een SSD met meer opslagcapaciteit aan te bevelen. Of externe opslag als het een laptop betreft. Met het kitje is het klonen van de HDD een koud kunstje, mits je enig PC kennis bezit. Rechtstreeks in de PC plaatsen en klonen gaat natuurlijk sneller dan via de bijgeleverd SATA USB kabel. Opstarten vanaf de SSD scheelt behoorlijk in tijd.