Joy Sport Evolution Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Joy Sport Evolution Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Vermeule 27-10-2010
Geschreven voor: Joy Sport Evolution Pro

Ik vindt dit een luxe spinningbike, Hij is goed afgemonteerd en de afwerking is ook mooi. Er zitten combi-spd pedalen op zodat hij voor iedereen in het gezin handig in gebruik is. Er zit ook een veiligheids snart release systeem op, dit zie je alleen bij de hogere prijsklasses in fitnesscentrum's. Voor gebruik is hij dus heel veilig voor het hele gezin dat weinig ervaring heeft/had met spinnen.

Cor Vergeer 07-10-2007
Geschreven voor: Joy Sport Evolution Pro

Heb zelf 1 jaar les gevolgd in een fitnesscentrum op deze Joysportevolutionpro.Toen ik op kieskeurig zag dat deze proffesionel spinningbike niet eens zoduurwas, heb ik er een voor thuis aangekocht. Ik gebruik hem nu +/- 8 uur per week, in de winter 16 uur per week.Ben nu zelf ruim 2 maanden na tevredenheid in bezit van deze top bike.
Deze spinner is echt een aanrader voor iedereen die intensief wil trainen.