Nautilus U626

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nautilus U626 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

De Louis 10-01-2018

Prettige hometrainer

Geschreven voor: Nautilus U626

Een hele prettige hometrainer. In elkaar zetten vanuit de doos is gemakkelijk en in een half uur gepiept. Veel verschillende programma's voor diverse training. Connectiviteit met apps (MyFitnessPal, Nautilus Trainer) en eigen hartslagband gaat prima. Geluidsarm in gebruik, je kunt makkelijk tegelijkertijd tv kijken. Apparaat na training gemakkelijk verrijdbaar en in een hoekje te zetten. Puntje van kritiek: goede handleiding voor gebruik programma's ontbreekt helaas. Alleen montage-instructie met korte samenvatting voor gebruik aanwezig. Heb van internet uitgebreide handleiding voor ander Nautilus apparaat gedownload met vergelijkbare console.

Pluspunten

• Makkelijke montage
  • veel verschillende mogelijkheden
  • goede connectiviteit
  • Geluidsarm
  • Makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• goede handleiding ontbreekt

Bram 20-10-2017

matige kwaliteit

Geschreven voor: Nautilus U626

Ik ben gematigd tevreden. Had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Voor deze prijs is het een prima product.

Pluspunten

• veel mogelijkheden in menu

Minpunten

• zithoogte afstellen werkt niet handig

Mieke 29-09-2017

Stabiel, duidelijk scherm, goed in te stellen

Geschreven voor: Nautilus U626

Een duidelijk goed scherm doet alles wat hij moet doen hij is heel stabiel.
Zeer prettig de ventilator. Voldoende veilige ruimte om er een iPad op te plaatsen

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Stabiel
  • Makkelijk te bedienen
  • Heerlijk de ventilator

Minpunten

• Wat plastic achting uiterlijk
  • Ventilator maakt wel lawaai

Alida 02-08-2017

Fijne hometrainer, prima apparaat!

Geschreven voor: Nautilus U626

De Nautilus hometrainer is een fijn apparaat: zeer stevig en gemakkelijk in gebruik. Inmiddels een paar maanden in gebruik en erg tevreden.
Vooral de mogelijkheid om een tablet op de houder boven het stuur te zetten vind ik erg handig: zo kan ik tv kijken (of Netflix) tijdens het fietsen, en vliegt de tijd om!
De app op de telefoon synchroniseert prima de behaalde resultaten met de hometrainer.

Pluspunten

• meerdere programma's
  • gemakkelijk in gebruik
  • tabletstandaard
  • stevig
  • meerdere gebruiksprofielen (4x)

Annette 12-05-2017

Eenvoudig te bedienen, groot display, stil in gebruik!

Geschreven voor: Nautilus U626

Inmiddels heb ik deze hometrainer een paar weken in huis. De installatie is eenvoudig. Apparaat is erg stil, wat erg prettig is voor gebruik in huis! Veel programma's, instellen van Users gaat eenvoudig, 4 Users in te stellen. Mooi groot, eenvoudig te bedienen display. Ventilator is fijn tijdens de trainingen. Aansluiten telefoon voor muziek en gebruik van de app gaat heel eenvoudig.
We hadden 1 vraag m.b.t. de installatie, service van zowel 100meningen.nl als Nautilus waren super!
Kortom een geweldige hometrainer, iedereen aan te raden.

Rico 19-04-2017

Fijn Product

Geschreven voor: Nautilus U626

Laatst dit product gekocht. Mijn moeder en ik zaten er wel een beetje over in of we het nou wel echt zouden gebruiken. Na twee keer de instructie door te lezen hadden we alles ingesteld en het toestel in elkaar gezet. Tot onze verbazing werkte hij perfect! we hebben hem gelijk de dagen erop ook gebruikt en we zijn er helemaal blij mee. Vooral de ventilator is heel prettig tijdens het gebruiken van het toestel. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Heeft wieletjes
  • Heeft een ingebouwde ventilator

A. Oosterloo 13-04-2017

Gemakkelijke bediening, uitgebreide mogelijkheden.

Geschreven voor: Nautilus U626

Inmiddels een paar keer gebruik gemaakt van deze hometrainer. De installatie is eenvoudig. Mijn zoon van 9 jaar heeft me geholpen, en dat kon prima.
Het instellen van Users gaat ook eenvoudig, maximaal ruimte voor 4 Users.
Synchroniseren met de app op de telefoon gaat heel eenvoudig.

Er zijn nog heel veel mogelijkheden die ik nog niet heb ontdekt, maar dat wordt aan gewerkt!

Pluspunten

• App op de telefoon
  • Eenvoud in installeren

A. Oosterloo 13-04-2017

Gemakkelijke bediening, uitgebreide mogelijkheden.

Geschreven voor: Nautilus U626

Het instellen van Users gaat ook eenvoudig, maximaal ruimte voor 4 Users.
Synchroniseren met de app op de telefoon gaat heel eenvoudig.

Pluspunten

• App op de telefoon
  • Eenvoud in installeren

henkpare 03-04-2017

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Geschreven voor: Nautilus U626

Werkt minstens zo goed als ik in de professionele sport/fitness centra gewend was.
Mooi groot display, veel mogelijkheden voor trainingen.
Aansluiting voor mijn smartphone perfect.

Pluspunten

• instelmogelijkheden.
  • elektro-magnetische rem
  • display

Minpunten

• geen losse hartslag meter