Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 250D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Barbara 26-01-2024

Canon eos 250d

Geschreven voor: Canon EOS 250D

Het is een mooie compacte camera. Goed te bedienen door touchscreen scherm. De lensen zijn makkelijk te vervangen. Goede kwaliteit foto's, ook als hij op de automatische stand staat. Gebruiksvriendelijk in de manuele stand.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Draaibaar schermpje

Annemieke 21-10-2021

Uitstekende spiegelreflex camera

Geschreven voor: Canon 250D

Mijn vorige Canon spiegelreflexcamera van 2013 was toe aan vervanging. Deze camera voldoet aan mijn verwachtingen. Véél mogelijkheden voor een prachtig resultaat èn een uitklapbaar scherm. Prima prijs kwaliteit verhouding!

Ronald 29-09-2020

Prima camera

Update:
Op 11-6-2020 schreef ik Ronald een beoordeling van de Canon EOS 250D DSLR Body Zwart. Nu mij via kieskeurig wordt gevraagd hoe ik nu (bijna 4 maanden later) over de camera denk kan ik alleen maar zeggen dat ik nog steeds lovend ben. Een hele fijne camera met prachtige resultaten. Ook het omklapscherm is super om mee te werken. Het enige is dat de batterij wat snel leeg gaat. Zorg altijd voor reserve om snel door te kunnen. IK gebruik de camera met een sigma 17-70mmF/2.8-4.0 Macro. Prima duo.

Review van 11/06/2020:
Prima camera. Erg handzaam. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Heeft eigenlijk te veel mogelijkheden. wat zoeken in de menu's wat lastig maakt. Hij heeft complete beeldbewerking voor foto's aan boord. Dat is natuurlijk op de camera zelf veel omslachtiger dan met een goed fotobeweringsprogramma op de computer. Maar het kan!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Erg handzaam

Minpunten

• Te veel mogelijkheden

Alexandra 26-07-2020

Fijne & makkelijke camera

Geschreven voor: Canon EOS 250D

De EOS 250D is makkelijk in gebruik. Hij ligt lekker in de hand en is licht vergeleken met anderen. Het heeft een makkelijk menu. Het kantelbare schermpje is erg handig en het is fijn dat je ook kan filmen. De standaard 18-55mm lens wordt door velen als matig beschouwd. Hij is prima voor buiten met veel licht, maar binnen is het minder, omdat het diafragma daar te beperkt voor is. De 50mm lens is erg goed. Je kunt er niet heel dichtbij mee fotograferen, maar hij heeft een goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel opties / functies

Minpunten

• 18-55mm lens heeft zijn beperkingen
  • let op dat sd-kaart niet is inbegrepen

Ronald 08-02-2020

Camera met een goede prijs prestatie verhouding.

Geschreven voor: Canon 250D

De camera levert een prima prestatie. De menu's zijn zeer toegankelijk waardoor speciale instellingen of effecten heel eenvoudig te doen zijn

Pluspunten

• Menu's
  • Ligt in gewicht

Dick Schouwenaar 07-08-2019

Mooi instapmodel in de wereld van Spiegelreflexcamera's

Geschreven voor: Canon 250D

Overstap gemaakt van Canon Compact Camera naar een Spiegelreflexcamera. Ontzettend tevreden over de camera en echt een aanrader als instapmodel, gebruiksvriendelijk menustructuur, handig draaibaar scherm, Licht gewicht.

Pluspunten

• Groot draaibaar scherm
  • Lichtgewicht
  • simpel menu

Minpunten

• Nog niet ontdekt