Canon EOS 600D + EF 18-55mm + EF 55-250mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 600D + EF 18-55mm + EF 55-250mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jbek 18-02-2014

Wat een perfecte camera. Ben erg blij met deze aanschaf. Volg inmiddels een cursus waar ik leer om anders naar de omgeving leer kijken. Deze camera heeft vele mogelijkheden en met de handleiding is de camera snel te gebruiken.

linda0827 14-02-2013

Top camera. Als je lekker makkelijk en snel foto's wil maken kan je de camera op een standaard modus zetten.
Super veel opties. Misschien iets teveel. Maar als je je goed verdiept in alle opties, snap je het goed en kan je er veel mee.

Het is makkelijk om mee te nemen.
De batterij gaat ook lang mee.

deroderuiter 06-05-2012

Dit toestel maakt werkelijk prachtige foto. Door de vele keuzemogelijkheden kun je volop foto's naar je eigen wensen maken.

Anoniem 20-12-2011

Na lang zitten wikken en wegen tussen deze camera en de Nikon 5100 is het toch deze uitstekende camera geworden.
Afgelopen weekend vele foto's buiten in de natuur geschoten met deze camera en de foto's waren zeer scherp en helder, en ook de EF 55-250 IS II maakte in de hoogste tele stand zeer mooie foto's. Het is ook een uitstekend objectief voor portret foto's. De camera heeft vele uitgebreide mogelijkheden. Samen met de EF 18-55 IS II is dit een uitstekende combinatie voor de iets meer eisende amateur fotograaf en bovendien ligt dit toestel ook nog in een redelijk betaalbaar segment. Voor mij in elk geval een sterke aanrader waar je veel plezier mee kan hebben.

Richard_Leiden 11-09-2011

heb deze kamera een maand of 3 geleden gekocht in de MM, was camera week en zo deze set voor 780 euro.
heb er tot nu toe geen spijt van gehad, zeer veel mogenlijkheden en mooie heldere en scherpe foto's.

de kitlenzen zijn zeker voor de beginnende fotograaf meer dan voldoende, compact en licht.
heb wel al een EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM aangeschaft zodat ik een wat meer alround lens heb, deze geeft geweldige foto's.

al met al zeer tevreden over deze camera.

Pedro19 14-05-2011

Wat een enorm verschil in scherpte en kleur t.o.v. van een compactcamera. Heel veel mogelijkheden. De ideale cameracombinatie. Zeker voor een beginner. Er zullen kwalitatief veel betere lenzen zijn maar die zijn helaas niet voor iedereen te betalen. Kan mijn verbazing niet op. Geweldig.