Nikon D5600 + AF-P DX 18-55mm + AF-P DX 70-300mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5600 + AF-P DX 18-55mm + AF-P DX 70-300mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne 01-03-2020

Hele mooie camera

Ik doe een fotografiecursus en mijn huidige camera is verouderd en camera's met deze lensvatting worden niet meer gemaakt dus moest ik kiezen, nieuwe lens voor mijn huidige camera kopen, of een nieuwe camera, dat laatste is het geworden. Deze set gekocht bij Kamera Express, in Rotterdam. Prima geholpen en een goede keuze gemaakt

Pluspunten

• Mooie camera, makkelijk in te stellen
  • Display uit te klappen

M. Luisman 24-02-2020

Makkelijk in gebruik, lange accuduur, 3d autofocus

DSRL camera met goed grip, standaard lens is goed, de 70-300 lens voldoet buiten, maar is binnen minder goed te gebruiken ivm diafragma f/6.3 op 300mm.
De NIKON heb ik vergeleken met de Canon EOS200. Door de langere accuduur van de Nikon, de setaanbieding incl 70-300 lens, tas en geheugenkaart, en de interessante prijs van EUR 730 bij Kamera express heb ik de voorkeur aan de NIKON gegeven.

Lokaal advies gevraagd bij een fotoshop, maar uiteindelijk de meeste informatie op youtube gevonden bij de specialisten reviews.
Vooral de 3d autofocus bij bewegende beelden in de sportstand gebruik ik veel. Dit levert mooie en scherpe fotos op zonder dat je veel verstand van fotograferen hoeft te hebben.

Pluspunten

• Grip
  • Accuduur
  • Complete set incl. tas en geheugenkaart
  • 3d Autofocus

Minpunten

• Lens 70-300 alleen voor buitengebruik geschikt

Sjoerd 08-12-2019

Perfecte starter camera

Dit is een perfecte starterset. De objectiven zijn misschien niet de beste, maar om mee te beginnen een compleet geheel waarmee je direct aan de slag kunt

Piet Buijs 21-11-2019

Prima camera en objectieven

Deze camera geeft met de meegeleverde objectieven voldoende mogelijkheden om mooie foto’s te maken. Bijna alles is mogelijk voor een hobby-fotograaf. Het enige wat ik voor de toekomst nog extra nodig heb is een microleningen.

Pluspunten

• Het lage gewicht
  • Het kantelbare scherm
  • Het bereik met de 2 objectieven
  • De vormgeving

Paul uit Riemst 29-07-2019

Complete set, perfecte foto's, top communicatiemogelijkheden

De D5600 met bijgeleverde lenzenset (18-55 + 70-300) is een camera die qua kwaliteit foto's en de uitgebreide functionaliteit zijn gelijke niet kent. De prijs/prestatieverhouding is helemaal top. Ik heb bewust dit toestel gekozen vanwege de bekende NIKON-kwaliteit qua body en de extra's op het gebied van communicatie : BlueTooth, WiFi én NFC bieden ongekende mogelijkheden wanneer je bijvoorbeeld de gemaakte foto's draadloos wilt kopiëren naar bijvoorbeeld een PC, iMac, server of GSM-telefoon, maar ook is het mogelijk middels de Nikon-Apps jouw toestel op afstand te bedienen. Dit toestel kan ik iedereen van harte aanbevelen die net iets meer wil dan een gemiddelde DSLR en tegelijkertijd toch een betaalbaar toestel wil hebben.

Pluspunten

• perfecte foto's
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

C.K. 29-07-2019

veelzijdige fantastische camera bundel

camera met een fantastisch bereik door de 2 lenzen, ideaal foto's maken met draaibare touchscreen. helemaal blij.

Pluspunten

• zoomlens 70 - 300
  • draaibaar scherm
  • zeer intuitief

Minpunten

• prijzig

Laurens 01-07-2019

Aan te raden als je begint met fotograferen!!

Mijn vriendin heeft dit model van haar nichtje geleend, om eens te kijken wat het was. Ze was direct verkocht.
Na een uitstekend service bij Kamera Express hebben we dit model gekocht. Het voordeel dat er twee lenzen bij zitten is dat je meteen al een heleboel foto's kan maken, vanuit verschillende hoeken! Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Verhouding prijs/kwaliteit
  • Waar voor je geld
  • Snelle reactie
  • Makkelijk te bedienen
  • Snelle wisseling van standen

Melanie 19-05-2019

Goede set, prijs- kwaliteitsverhouding is goed.

Zeer complete camera. De camera heeft veel mogelijkheden en is gebruiksvriendelijk. Lensen bevatten beeldstabilisator waardoor de telelens ook handzaam is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Beelstabilisator op lensen

Nikon D5600 12-01-2019

Nikon D5600

Voor onze reis naar Afrika, had ik een nieuw toetstel nodig.
Heb een lijst met mogelijkheden opgesteld en daarmee naar de superstore gegaan, waar ik uitstekend uitleg kreeg.
Ben blij

Pluspunten

• duidelijke info
  • mooi scherm

Marcel 01-01-2019

Prachtig toestel

Prachtig toestel dat zowel geschikt is voor de beginnende als de gevorderde fotograaf. Zeer handzaam en gebruiksvriendelijk. Geen overdaad aan knoppen daar veel functies in het menu zijn verborgen ivm onnodige knoppen. Gekozen voor de combi van een losse 18-55 lens en een 70-300 telelens.

Pluspunten

• mooi design
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • mooie beeldkwaliteit

ferry 30-12-2018

Camera met veel mogelijkheden en fijne combinatie lenzen. Ligt fijn in de hand en makkelijk te bedienen. In de winkel goed geholpen.

Pluspunten

• set waarmee je gelijk aan de slag kan

IC 28-12-2018

Fijne lichte camera

Camera met veel mogelijkheden en fijne combinatie lenzen. Oude lens van Nikon D80 past ook prima. Licht fijn in de hand en makkelijk te bedienen.