Nikon D5600 + AF-P 18-55mm VR + 70-300mm F/4.5-5.6E ED VR + 16GB + Tas - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5600 + AF-P 18-55mm VR + 70-300mm F/4.5-5.6E ED VR + 16GB + Tas op Kieskeurig.nl.

Yvonne 01-03-2020

Hele mooie camera

Geschreven voor: Nikon D5600 + AF-P 18-55mm VR + 70-300mm F/4.5-5.6E ED VR + 16GB + Tas

Ik doe een fotografiecursus en mijn huidige camera is verouderd en camera's met deze lensvatting worden niet meer gemaakt dus moest ik kiezen, nieuwe lens voor mijn huidige camera kopen, of een nieuwe camera, dat laatste is het geworden. Deze set gekocht bij Kamera Express, in Rotterdam. Prima geholpen en een goede keuze gemaakt

Pluspunten

• Mooie camera, makkelijk in te stellen
  • Display uit te klappen

M. Luisman 24-02-2020

Makkelijk in gebruik, lange accuduur, 3d autofocus

DSRL camera met goed grip, standaard lens is goed, de 70-300 lens voldoet buiten, maar is binnen minder goed te gebruiken ivm diafragma f/6.3 op 300mm.
De NIKON heb ik vergeleken met de Canon EOS200. Door de langere accuduur van de Nikon, de setaanbieding incl 70-300 lens, tas en geheugenkaart, en de interessante prijs van EUR 730 bij Kamera express heb ik de voorkeur aan de NIKON gegeven.

Lokaal advies gevraagd bij een fotoshop, maar uiteindelijk de meeste informatie op youtube gevonden bij de specialisten reviews.
Vooral de 3d autofocus bij bewegende beelden in de sportstand gebruik ik veel. Dit levert mooie en scherpe fotos op zonder dat je veel verstand van fotograferen hoeft te hebben.

Pluspunten

• Grip
  • Accuduur
  • Complete set incl. tas en geheugenkaart
  • 3d Autofocus

Minpunten

• Lens 70-300 alleen voor buitengebruik geschikt

Sjoerd 08-12-2019

Perfecte starter camera

Dit is een perfecte starterset. De objectiven zijn misschien niet de beste, maar om mee te beginnen een compleet geheel waarmee je direct aan de slag kunt