De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3500 + AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.G VR + AF-P DX 70-300mm f/4.5-6.3G Ed VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mj 31-12-2020

Super toestel ,handig in gebruik

Mijn eerste spiegelreflexcamera Nikon 3500D, getwijfeld tussen de canon Eos 2000 en deze .
De mogelijkheden en de accu duur heeft me de doorslag gegeven. De komende tijd erop uit om nog meer van de camera te leren en de 2 verschillende lenzen te testen. Ook zeer tevreden over de snelle levering van Kamera-express.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Veel mogelijkheden voor een beginnend fotograaf

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Nely 29-02-2020

Nikon D3500

Fijne camera om mee te werken. Aan begin wel wennen aan alle instellingen, maar door goede uitleg in de winkel verloopt dit soepel. Veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Gebruiksvriendelijk ook voor beginners

Eric 22-11-2019

Mijn eerste spiegelreflexcamera

Ik loop al een tijdje rond met ideëen voor fotografie. Zelf fotograferen is voor mij een hele nieuwe uitdaging. Voor mijn aankoop had ik al wat rondgekeken op internet.
Mede vanwege een leuke aanbieding, ben ik naar Kamera-Express toegestapt. Daar werd ik, met voorbeeldmateriaal, netjes en vakkundig te woord gestaan door de verkoper. Daarbij had ik helemaal niet de indruk dat ik domme vragen stelde.
Bij deze camera zat ook nog een gratis basiscursus fotografie zodat allerlei mogelijkheden veel duidelijker worden.
Ik ben zeer content met de aanschaf en heb het idee dat dit de ideale camera is voor mij, als beginnende fotograaf.

Pluspunten

• Gemakkelijk te hanteren
  • Mooie foto's

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

marja 22-09-2019

nikon d3500 camera

ik heb de camera nu een week in bezit en het is een redelijk makkelijke camera om mee te starten, is is fijn voor de fotos van de huisdiertjes en de 300 lens is prachtig om natuur en omgeving buiten te fotograferen, hier ga ik nog een hoop plezier mee hebben, de body is ook erg licht, dat is erg prettig,

Pluspunten

• lichte body
  • makkelijk in gebruik
  • goed handteerbare lenzen

Pim 04-06-2019

Prima scherm en prettige camera in gebruik!

Dit toestel inclusief een normale lens en een zoomlens gekocht bij Kamera Express waar ik goed ben geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden.
Het is een prettig toestel die doet wat hij moet doen: eenvoudig goede en scherpe foto's maken en daar slaagt hij bijzonder goed in! Dik tevreden over dit toestel en zijn mogelijkheden. De extra zoomlens 70-300mm geeft echt nog een extra dimensie voor fotografie op afstand, tevens een aanrader!

Pluspunten

• Licht toestel
  • Eenvoudig te bedienen
  • Is zuinig met accu in gebruik

Minpunten

• beschermkapje objectieven kan beter

van Beek 20-01-2019

Top camera, makkelijk in gebruik maakt mooie foto's

Camera een paar dagen in bezit. Maakt prachtige foto's en is makkelijk in gebruik. Licht in gewicht en daardoor makkelijk mee te nemen. Kortom een top camera voor een mooie prijs!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie foto's
  • licht in gewicht
  • prijs

Luca 26-12-2018

nieuwe camera gekocht bij kamera-express

Mooie camera met goede beeldkwaliteit. Hij is lekker licht, waardoor hij handig is om mee te nemen. Gekocht bij kamera-express, zeer goede service!

Pluspunten

• niet zwaar
  • goede beeldkwaliteit
  • groot iso bereik