Canon EOS 2000D + EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 2000D + EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Henk K. 24-08-2019

Goede accu Fijne camera

goede camera met vele mogelijkheden. Fijne stabilisatie in lens . Goed te verbinden met de smartphone.

Pluspunten

• goed instelbaar
  • lichte bediening

T. Massop 15-04-2019

Prettige camera

Prettige spiegelreflex Camera. Lens is niet te groot en heeft een goede stabilisator. De camera is licht van gewicht en makkelijk mee te nemen tijdens b.v. een wandeltocht.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Voldoende zoomlens

Minpunten

• Geen draaibaar scherm

Chris Jansen 14-01-2019

Goed toestel voor beginners

Het was voor mij een eerste camera. En had het gebruik hiervan moeilijker verwacht. Eigenlijk kom je met het minimale handleidingsboekje ( minpunt) een heel eind. Het is daarom wel goed om via internet nog even meer info in te zamelen zodat je precies weet waarvoor ieder programma dient.
Daarnaast is het een top lens die erbij zit. De standaard lens was voor mij niet optimaal vandaar dat ik voor dit pakket gekozen heb. Ik raad ook iedereen aan om deze lens te nemen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lens zoemt goed in

Minpunten

• Minimaal handleidingsboekje

RobertO 26-12-2018

Fijne camera, makkelijk in gebruik

Ik heb dit product gekozen omdat hij perfect is voor beginners en veel mogelijkheden heeft. In deze Special Kit is het ook een zeer nette prijs. Gekocht in de winkel van Kamera Express en ben daar netjes geholpen.

Pluspunten

• Vorm
  • Gebruik
  • Prijs

Wies 21-12-2018

Fijne camera ligt goed in de hand

Ik heb dit product gekozen omdat hij perfect is voor beginners en toch veel mogelijkheden heeft en ook uitbreidingsmogelijkheden

Pluspunten

• Houd lekker vast
  • Niet te groot