Canon 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 2000D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joopdemol 17-02-2022

Vertrouwd en betrouwbaar

Camera met een interface die bij iedere Canon camera al 20 jaar dezelfde is. Dat is weinig vernieuwend maar voelt ook vertrouwd en het vergemakkelijkt de bediening. Geen touch screen. Maar dat is geen gemis. Bediening van de interface gaat via de knoppen achterop de camera of het bekende Canon wieltje bovenop de camera. Bij elke verandering van setting is op het scherm te lezen wat die instelling met de camera doet en welk resultaat er te verwachten valt. Zoom mogelijkheden van de geleverde lens zijn wat pover (zeg maar: tegenvallend). Ook tegenvallend: GPS functie (en bepaalde andere functies) werkt/werken alleen i.c.m. (een verbinding met) een smart phone. Verbinding met de smart phone gaat via WiFi met als gevolg dat de smart phone van het internet gaat. Fijn dat Canon nu ook de algemene SD kaarten accepteert.

Pluspunten

• Interface
  • Voelt robuust aan
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• GPS werkt alleen met smartphone
  • Interface
  • Zoom mogeljkheden lens

Remco 15-05-2020

Mooie beginnerscamera met mogelijkheden om uit te breiden

Mooie camera met erg veel mogelijkheden waarmee ik als beginnend fotograaf zeker uit de voeten kan. Daarnaast ook mogelijkheden om uit te breiden met andere lenzen.
Camera gekocht bij Kamera-express in Almelo, perfect geholpen en duidelijke uitleg. Medewerkers nemen alle tijd en zijn zeer deskundig.

Pluspunten

• Goed beginnerstoestel
  • Veel mogelijkheden
  • Verbinden met wifi

JS 28-09-2019

Goede camera voor beginners

Simpel en eenvoudig te gebruiken. Deze camera is uitstekend voor beginners en kan heldere en mooie foto's maken. Er is wel geen kantelbaar scherm bij voor selfies of dergelijke.

Pluspunten

• kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• geen kantelbaar scherm

Monica 05-05-2019

Fijne (beginners)camera

Degelijke camera met veel mogelijkheden. Kan zowel automatische functies als zelf instellen.
Kan ook via wifi verbonden worden met mobiele telefoon.

Pluspunten

• Verbinden met wifi
  • Veel functies
  • Geschikt voor beginners

prewesh 06-01-2019

Aanschaf Canon 2000D + Lens 18-55mm

Camera gekocht voor privedoeleinden. Mooie stevige body. Bezorging en bestellen via Kamera Express ging vlekken los. Canon schiet mooie fotos waar we erg blij mee zijn.

Renzo burer 15-12-2018

Bijzonder goede camera

Deze camera gekocht bij Kamera Express in Utrecht, de uitleg en de service is bijzonder goed te noemen. Ik kreeg alle uitleg die ik wilden hebben over de camera. De medewerkers nemen alle tijd voor je en hebben zeer veel verstand van de camera's. Een zaak als deze is het aanbevelen waard. Medewerkers van Kamera Express Utrecht ga zo door een zaak zoals jullie hebben daarvan zijn er maar weinig.

Pluspunten

• Zeer goede camera voor een beginner
  • camera heeft alles wat je nodig hebt
  • betaalbaare prijs

Minpunten

• geen minpunten