Nikon D7500 + AF-S DX NIKKOR 18-300 VR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D7500 + AF-S DX NIKKOR 18-300 VR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fred 13-06-2019

Robuste camera

De Nikon D7500 met AF-S DX Nikkor 18-300 gekocht ter vervanging van de Nikon P900.
Omdat ik voornamelijk op reis fotografeer en onderweg niet van lens wil wisselen is de keuze gevallen op deze combinatie.
Het toestel is robust en het gewicht in combinatie met de lens valt mee.
Geen GPS op de camera aanwezig , maar je je kan via snapbridge de fotos op je telefoon zetten en hiervan de lokatie gebruiken.

Pluspunten

• Hoge Iso
  • gewicht
  • mooie fotos
  • duidelijk menu
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jeroen Kleyweg 18-04-2019

Fors maar goed hanteerbaar

Ik ben al jaren aan het twijfelen of ik een spiegelreflex moest aanschaffen (mn mobiel maakt ook mooie foto). Toch uiteindelijk gekozen voor deze DSLR, met een all-round lens. Ik ben voor Nikon gegaan omdat deze het best in mn handen lag (grote handen). De lens is fors, maar goed hanteerbaar. De camera is als geheel goed in balans. Wel valt op dat wanneer je omhoog fotografeert de lens onder zn eigen gewicht soms weer inschuift. Ik vind de reikwijdte van de lens erg prettig en zeker wanneer ik onze kinderen op een onbewaakt moment wil vastleggen is het een uitkomst. Ik ben enthousiast aan het fotograferen gegaan en vermaak me meer dan prima met deze camera.

Pluspunten

• mooie heldere foto's
  • je hebt iets om vast te houden
  • enorm veelzijdig qua functionaliteiten
  • grote zoom=spelen met compositie

Minpunten

• bokeh is niet geweldig, maar ok
  • best een ding om mee te sjouwen