Canon EOS 200D + Tamron 18-200mm Di II VC zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 200D + Tamron 18-200mm Di II VC zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Annelies 28-03-2019

Licht qua gewicht, makkelijk in gebruik

De Canon 200D is ideaal om mee te nemen daar deze licht in gewicht is. De Tamron lens 18-200 is ook geweldig, daar hiermee de mogelijkheden onbeperkt zijn en je niet telkens lenzen hoeft te wisselen. Ik geniet er met volle teugen van, krijg geen genoeg van mijn nieuwe hobby. :)

Pluspunten

• lage gewicht toestel
  • heel gemakkelijk in gebruik
  • lens 18-200 biedt onbeperkte opties
  • WIFI optie is top!

Minpunten

• geen

Rolf 15-11-2018

Canon Eos200D met Tamron 18-200 mm DI II VC lens

Al enige tijd op zoek naar een spiegelreflexcamera voor beginner. Meerdere camera ‘s vergeleken. De Canon EOS 200D met de Tamron 18-200mm F/3.5-6.3 Di II VC kwam erg goed uit de bus en deze gekocht , mede doorvoede info in de winkel en omdat het goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Makkelijk in gebruik met een duidelijke gebruiksaanwijzing en vooral meteen al goede foto’s
Echt een aanrader , ik ben er erg tevreden over

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kantelbaar touchscreen
  • Makkelijk doorstu4en foto’s

Minpunten

• Beetje topzwaar doorvlens

ruud 21-09-2017

goede camera

door onderzoek en hulp van het personeel, van het filiaal is mijn keuze gevallen op deze set. de canon eos 200d met de tamron lens 18-200. ben zeer tevreden over het geduld van het personeel, om mijn keuze te laten bepalen, de camera ligt prima in de hand, en werkt zeer goed , vooral de motor van de lens werkt heel mooi. hopelijk word dit revieuw, wel geaccepteerd nu.

carla 13-09-2017

mooie camera met handig objectrief

dit is mijn eerste spiegelreflexcamera. Iets kleiner dan de 700d, maar nieuwer. Knoppen werken handig, maar weet niet hoe dat is met een iets groter formaat camera. Ben nu nog van alles aan het uitproberen. Mijn kinderen (13 en 15 jr) zijn er ook gek mee.

Pluspunten

• lcd scherm kantelbaar en touchscreen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Smokie 13-09-2017

Canon EOS 200D

Bij mijn keuze naar een spiegelreflexcamera gezocht op internet binnen mijn budget ben ik uitgekomen op de Canon EOS 200D kit met de Tamron 18-200mm F/3.5-6.3 Di IIVC Canon welke ik gekocht heb bij KameraExpress in Breda. Na een vakkundige uitleg en advies van de medewerker Magilse ben ik gelijk aan de slag gegaan met het uitproberen van de camera, met grote verbazing wat dit toestel en lens allemaal kan ben ik nog maar aan het begin van zijn kunnen gekomen, de erg gebruiksvriendelijke camera met zijn perfecte hulpfunctie is voor beginner net als ik een erg fijne bijkomstigheid. De extra lens die ik er bij gekocht heb, de Canon EF 50mm F/1.8 STM, geeft me nog meer mogelijkheden om nog meer uit deze camera te halen. Na de korte tijd dat ik de camera heb ben ik erg tevreden en blij met mijn keuze en verwacht dat dit alleen maar meer word.

Pluspunten

• Nieuwe procesor
  • perfecte hulpfunctie
  • bedieningens gemak
  • Gewicht
  • Mooie foto's

Minpunten

• Nog niet gevonden

Smokie 11-09-2017

Canon EOS 200D

Pluspunten

• Nieuwe procesor
  • perfecte hulpfunctie
  • bedieningens gemak
  • Gewicht
  • Mooie foto's

Minpunten

• Nog niet gevonden