Canon EOS 200D zwart + Tamron 18-200mm Di II VC - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Smokie 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Canon EOS 200D

Bij mijn keuze naar een spiegelreflexcamera gezocht op internet binnen mijn budget ben ik uitgekomen op de Canon EOS 200D kit met de Tamron 18-200mm F/3.5-6.3 Di IIVC Canon welke ik gekocht heb bij KameraExpress in Breda. Na een vakkundige uitleg en advies van de medewerker Magilse ben ik gelijk aan de slag gegaan met het uitproberen van de camera, met grote verbazing wat dit toestel en lens allemaal kan ben ik nog maar aan het begin van zijn kunnen gekomen, de erg gebruiksvriendelijke camera met zijn perfecte hulpfunctie is voor beginner net als ik een erg fijne bijkomstigheid. De extra lens die ik er bij gekocht heb, de Canon EF 50mm F/1.8 STM, geeft me nog meer mogelijkheden om nog meer uit deze camera te halen. Na de korte tijd dat ik de camera heb ben ik erg tevreden en blij met mijn keuze en verwacht dat dit alleen maar meer word.

Pluspunten

• Nieuwe procesor
  • perfecte hulpfunctie
  • bedieningens gemak
  • Gewicht
  • Mooie foto's

Minpunten

• Nog niet gevonden

carla 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

mooie camera met handig objectrief

dit is mijn eerste spiegelreflexcamera. Iets kleiner dan de 700d, maar nieuwer. Knoppen werken handig, maar weet niet hoe dat is met een iets groter formaat camera. Ben nu nog van alles aan het uitproberen. Mijn kinderen (13 en 15 jr) zijn er ook gek mee.

Pluspunten

• lcd scherm kantelbaar en touchscreen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Smokie 11-09-2017 Product paar dagen in bezit

Canon EOS 200D

Pluspunten

• Nieuwe procesor
  • perfecte hulpfunctie
  • bedieningens gemak
  • Gewicht
  • Mooie foto's

Minpunten

• Nog niet gevonden