Canon EOS 200D + 18-55 IS STM wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 200D + 18-55 IS STM wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ErikCanon 08-06-2019

Mooi Camera

Na een canon 100d, witte uitvoering. Wilde ik wat meer mogelijkheden (wifi) en heb voor een zilveren 200d gekozen. Inruilen leverde maar 100 euro op, dus de 100d is naar mijn zoon gegaan.

Misschien ben ik zuinig met mijn beoordelingen, maar wie haalde vroeger ook een 10 ?

Pluspunten

• Kleurstelling
  • constructie

Minpunten

• batterij, origineel batterijduur aangave

Kurt1980 27-02-2019

Knap basistoestel met knap design

Na lang aarzelen toch terug een spiegelreflex gekocht. Na het analoge tijdperk schakelde ik over op basistoestelletjes of foto's met de smartphone.

Nog in uittestfase, maar op eerste zicht ziet het er al erg knap uit. En dan heb ik het niet alleen over het design van het toestel.

Ook met het volledig roteerbare scherm kunnen we lekker selfies maken. Al kocht ik het vooral voor landschaps- en natuurfotografie

Pluspunten

• Fantastisch design
  • Roteerbaar scherm
  • Handige apps van canon

Melody 17-01-2019

Canon eos 200Dwit

Ik heb gekozen voor deze camera vanwege het aantal mp, WiFi, Bluetooth, touch scherm en de kleur :)
Licht van gewicht

Pluspunten

• Gewicht
  • Hulp functies aan en uit te zetten

Miek1974 05-01-2019

Leuke camera met veel opties en licht van gewicht

Mooie camera, veel opties. Omdat ik hem net een dag heb moet ik nog wel het één en ander ontdekken, maar hoe meer mogelijkheden ik zie, hoe blijer ik word! Ook de kleur vind ik erg mooi. Camera ligt fijn in de hand en is niet zo heel zwaar...